2004
|
|
Prozedura horrekin asetzen da gai honen inguruko prozesu arauketaren beharrizana. Beharrizan
|
hori
behin eta berriz agertu zen, aurreko legeria indarrean zegoen bitartean.
|
|
Arazoa erabaki berezikoa bada,
|
hori
behin betiko epaian ebatziko da, arazoa behar bezala bananduz.
|
|
3 Hala denean, ezkontzaren deuseztasun, desegite edo lege banantzeari buruzko inskripzioaren ziurtagiria edo parte ofiziala,
|
hori
behin behinekoa bada ere, edo senarraren heriotza, absentzia nahiz heriotza adierazpena.
|
2005
|
|
Aurreneurrizko idatzoharra ezereztu behar da, dela idatzoharrean jasotako eskubidea azkentzen denean, dela eskrituran hitzartu edo probidentzian agintzen denean idatzohar
|
hori
behin betiko inskripzio bihurtzeko.
|
|
Jabe batzuk konpentsazio sistemari atxiki ez eta jabetza kentzeko egin behar den espedientea presazkoa dela adierazi bada, kasu bakoitzean aplikatu beharreko hirigintza legeria kontuan hartuta, espediente horri errege dekretu honen III. kapituluan jasotako arauak aplika dakizkioke, jabetza baterako tasazioaren bidez kentzearen inguruko erregistro inskripzioari buruzkoak. Halakoetan, jabetza kentzeko legeriak aipatu aurreneurrizko idatzoharra egindakoan, konpentsazio proiektuaren izapideak eta amaiera arruntak izango dira, eta, proiektu
|
hori
behin betiko onetsi ostean, Konpentsazio batzaren izenean inskribatuko dira finka okupatuari subrogazio errealaren ondorioz dagozkion emaitza finkak, batza hori baita jabetza kentzearen onuraduna; horrek ez die kalterik egingo hirigintza legeriaren ariora jabeak balioespena zehaztearen inguruan dituen akzioei.
|
|
Zehapenak mailakatzeko, kasuan kasuan kontuan hartu behar dira hurrengo datuok, batik bat: egindako arau hausteak duen garrantzia Erregistroko eginkizuna betetzeari begira; arau haustea egiteko asmorik izan den edo
|
hori
behin eta berriro egin den; eta eragindako kalteen norainokoa.
|
|
Guztiarekin ere, kapitulu honetan kontuzkoena da betearazpen prozesuaren ondoreei buruzko arauketa, dela banaketa berdinaren proiektua hastearen inguruko bazterreko oharrak dakartzan ondoreena, dela proiektu
|
hori
behin betiko onesten denean sortutako ondoreena. Lehenengoekin hasteko, Erregelamenduak lege agindua jaso du, idazkun batzuen ezereztea legeak baino gogorrago azpimarratuz, hain zuzen ere, bazterreko oharraren ostekoak izan eta banaketa berdinaren espedientean agertu ez diren titularrei dagozkien idazkunena; horrela, irtenbideetako bat aukertu da, eta beste bat izan zitekeen, ordezko finkaren adjudikaziodun bihurtzen den pertsonaren zama edo kargei eustea.
|
|
Prozeduraren hasierari buruzko aurreneurrizko idatzoharra egin bada, idatzohar
|
hori
behin betiko inskripzio bihurtuko da.
|
2006
|
|
1 Atzerriko prozeduran administratzaile edo ordezkari izango da, zordunaren ondasun edo jardueren berrantolaketa edo likidazioa administratu eta ikuskatzeko edo prozeduran ordezkari gisa jarduteko ahalmena duen pertsona edo organoa, nahiz eta
|
hori
behin behinean izendatu.
|
|
Probidentzia horren jakinarazpena jaso eta hurrengo bi egunetako epean, bestelako probidentziarik eman gabe, Fiskaltzak eta gora joleak epaileari eskatu ahal izango diote, euren ustez bidezkoak diren zehaztasunak lekukotzan barneratzea, hurrengo egunaren barruan, geroko errekurtsorik jarri gabe eta sumarioaren isilpeko izaera aintzat hartuta. Zenbait alderdik zehaztasun zehatz bati buruzko lekukotza eskatuz gero,
|
hori
behin bakarrik sartuko da, eta emango zaio berriz sartzeari, epaileak ordurako sartzea erabaki duenean.
|
2008
|
|
2 Inskribatu beharreko sozietate eta erakunde guztien lehenengo inskripzioan identifikazio fiskaleko zenbakia agerraraziko da,
|
hori
behin behinekoa izan arren.
|
|
1 Eskatutako izendazioa ez dagoela erregistratuta adierazten duen ziurtagiria ematen denean, izendazio
|
hori
behin behinean sartzen da izendazioen atalean, ziurtagiria eman denetik hamabost hilabeteko epean. Ziurtagirira izendazio bat baino gehiago bildu denean, ziurtagiri negatiboa jaso duen lehenengo izendazioa bakarrik sartuko da atal horretan.
|
|
Tributuen arloan bada azkentze modu berezirik ere, gainerako alorretan aplikatzen ez dena: zorra ezin denean exekuzio bidean kobratu subjektu pasiboa eta gainerako erantzuleak kaudimengabeak izateagatik, ulertu behar da zor
|
hori
behin behinean azkendu dela, baldin eta preskripzio epean ezin bada birdoitu (TLOren 76 art.). Hariari segiz, zordunaren kaudimengabezia frogatu eta zorra preskripzio epean birdoitzen ez bada, zorra behin betiko azkentzen da, eta Administrazioak azkentze hori adierazi behar du.
|
|
Irizpide horretatik irizpide sustantiboa atera daiteke. Horren arabera, prestazioa kalkulatzeko garrantzia duten egitate eta ezaupide guztiak aintzat hartzen baditu Administrazioak, eta egiaztapenaren bitartez lortutako datuen arabera tributua likidatzen badu,
|
hori
behin betiko likidazioa da. Behin behineko likidazioan, aldiz, Administrazioak prozeduraren hasieran likidatzen du tributua, baina badaki, jakin ere, tributuaren zenbatekoa zehazteko behar diren datu guztiak oraindik ez direla ezagutzen; hori dela eta, Administrazioak datu horiek egiaztatu eta ikertzeko ahalmena du.
|
|
Administrazio kudeatzaileak berak hasierako likidazio
|
hori
behin betiko likidazio bihur dezake. Behin betiko likidazioak, ostera, ezin aldaraz daitezke tributuak aplikatzeko bidean, prestazioaren zenbatekoari buruz Administrazioak duen azken adierazpenak baitira behin betiko likidazioak; beste hitz batzuez esateko, behin betiko likidazioak aldarazi ahal izateko, subjektuak aurkaratu behar ditu horiek, edota berrikuspen prozedura bereziak erabili behar dira.
|
|
Kasu horretan, aurretiazko aktarekin zatika erregularizatzen da tributu egoera, tributuaren zerga egitatea ere zatituta dagoelako, geografiaren aldetik. Aurretiazko aktak behin behineko likidazioa dakar, eta
|
hori
behin betikoaren kontura egiten da. Horrenbestez, aurretiazko aktan jasotako inguruabar eta egitateei begira, erregularizazio proposamena behin betikoa izan litzateke, egiaztapen nahiz ikerketa egokien emaitza delako eta, ondorenez, bihar etzi egitate horiek liratekeelako aldatu.
|
|
Aurrekoekin batera, Estatuko lurralde osoan zerbitzu publiko batzuen (hezkuntza eta osasuna) gutxieneko prestazioa ziurtatzeko, Estatuko aurrekontuetatik esleipenak egingo zaizkie gutxieneko hori finantzatu ezin duten autonomia erkidegoei. Egoera
|
hori
behin eta berriro errepikatuz gero, Nahikotasun Funtsa berriro kalkulatu litzateke.
|
2012
|
|
3) Konfiskazioaren objektua merkataritza zilegikoa bada, agintaritza judizialak erabaki dezake, objektu hori artatzeko beharrezkoak diren bermeekin, eta prozedura gauzatzen den bitartean, polizia judizialak objektu
|
hori
behin behinean erabili ahal izatea, polizia horren ardura drogen legez aurkako trafikoa zapaltzea den heinean.
|
|
1 Ebasketa egiten dutenei, baldin eta ebatsitakoaren balioa 400 euro baino gehiagokoa ez bada. Falta
|
hori
behin eta berriro egiten den kasuetan, nolanahi ere, lokalizazio iraunkorraren zigorra ezarriko da. Azken kasu honetan, epaileak epaian erabaki dezake lokalizazio iraunkorraren zigorra larunbat, igande eta jaiegunetan betetzea, zigortuaren egoitzatik gertuen dagoen presondegian, 37.1 artikuluko bigarren paragrafoan xedatutakoaren arabera.
|