2005
|
|
Hala eta guztiz ere, zentroko material didaktiko
|
hori
behar bezala antolatzeko, ezinbestekoa da material guztiaren inbentarioa egitea, alde batetik zenbatmaterial dagoen jakiteko, baina beste aldetik, material hori ikastetxeko zein tokitandagoen ere jakiteko.
|
2006
|
|
Weber-ek ez zuen erreminta kontzeptual nahikorik arrazionalizazio sistemikoa eta komunikatiboa bereizteko (bigarren hau ez zuen ikusi); ez zituen ikusi, esaterako, konstituzio modernoetan instituzionalizatu diren printzipio unibertsalak (horiek, Habermas en iritzian, arrazionaltasun komunikatiboaren osagai garbiak dira); ez zuen ikusi horrelakorik antolamendu politikoaren plegu demokratikoetan; deen alde, antolamendu demokratikoaren alde, ekologiaren alde, emakumeen esku ez zuen ikusi horrelakorik diskurtso zientifiko, politiko edo estetikoetan; ez eta borrokan diharduten mugimendu sozialen garapenean ere (gizabanakoen eskubibideen alde, edo beste hainbat aferaren alde borrokan ari diren gizarte mugimenduak). Weber-ek ez zuen arrazionaltasun komunikatibo
|
hori
behar bezala ikusi eta, horrela, horri loturiko osagaiak bizitzaren alde irrazionalen osagai gisa agertzen zituen, arrazionalismo modernoaren errepresioaren aurka altxatzen ziren, kontraekintza, irrazional gisa.
|
2007
|
|
Behin hori egin eta gero, eskolak emateabesterik ez da falta. Baina zeregin
|
hori
behar bezala egiteko, BHtik zenbait oinarripsikopedagogiko planteatzen dira, hurrengo atalean azalduko denez.
|
2008
|
|
Planteamendu
|
hori
behar bezala ulertzeko, nerabezaroa eta helduaroa aztertuko dira. Nerabezaroa nortasuna vs nortasun nahasmenaren aroa litzateke.
|
|
Jokabide horiek, noski, askotan helduen nahiekin egiten dute topo. Aro
|
hori
behar bezala gainditzen ez bada, umeak helduaroan garbitasunarekiko obsesiboa edo zeharo desordenatua bilaka daiteke.
|
2011
|
|
Epaiaren ostean zigortuaren egoera ekonomikoa aldatuz gero, epaile edo auzitegiak, salbuespen gisa eta egoera
|
hori
behar bezala ikertu ondoren, aldizkako kuoten zenbatekoa edota horien ordainketarako epeak alda ditzake (ZKren 51 art.).
|
2014
|
|
Ahotsak proiektuaren helburua bilketa eta katalogazioa da, eta hasieratik ikusidugu gure gaitasunetik gora dagoela Corpus erraldoi
|
hori
behar bezala landu etalematizatzea. Corpusaren jatorria ezagututa (ahozko ekoizpena, estandarretik urruti, hiztun nagusien ahotan, ahozkoaren aje guztiekin...), jakin bagenekien horrelakolan batek zailtasun tekniko handiak izango zituela, gaur egun ez baitago ia ia lanautomatikorik egiterik horrelako materialarekin.
|
|
Planteamendu
|
hori
behar bezala ulertzeko, nerabezaroa eta helduaroa aztertuko dira. Nerabezaroa nortasuna vs nortasun nahasmenaren aroa litzateke.
|
2015
|
|
Jarduera bat osatzen duten ekintzak zehaztea oso garrantzitsua da jarduera
|
hori
behar bezala antzemateko. Orokorrean, algoritmo gehienek aurrez ekintza horiek ezagutzen dituztela suposatzen dute, bainasuposizio hori ez da zuzena pertsona ezberdinekin lan egitean.
|