2003
|
|
Baina, horrekin batera, ildo honek nahiago du etnien araberako kulturetara hurbiltzea, bazter utzi nahi duelako nortasun gabeko kultura orokorraren eskema irrealean kokatuta geratzeko arriskua. Alemaniako adiera, nazioari edo talde etnikoari lotzen bazitzaion, hurrengomendearen gizarte eboluzioan adiera
|
hori
aplikatu izan zaio nortasun propioko beste talde batzuei: langileriaren kultura, gazteriaren kultura, kultura rockeroa, hippya eta abar.
|
2006
|
|
• Zer daukagu eta batez ere zer eduki nahi dugu elkarrekin Euskal Herrian bizi garenok? (Euskal curriculum oinarrizkoa eta komuna, borondatezkoa da, baina hala nahi duten eskolek behin erabakia hartuta, curriculum
|
hori
aplikatzeko eta ebaluatzeko konpromisoa hartuko dute).
|
|
Euskal hezkuntza sistemaren oinarrizko printzipioetako bat eskola integrazioa da, hezkuntzako berdintasun eskubidearekin eta gizarte kohesioari laguntzeko xedearekin bat etorriz. Printzipio
|
hori
aplikatzeko eta helburu hori kultura desberdinetako ikasleekin betetzeko biderik koherenteena kultura arteko hezkuntza da, hau da, berdintasunean eta dibertsitatearekiko errespetuan oinarritutako hezkuntza.
|
2007
|
|
Baldin eta esparru bakoitzaren erdia unibertsitarioak euskaraz garatu badu. Koefiziente
|
hori
aplikatzea eta ez beste bat, Aditu Batzordearen erabakia izan da. Ez EHAAn argitaratutako ebaluziorako protokoloan, ez web guneko dokumentazioan (www.uniqual.es), ez dago 1,2aren hautatzearen gaineko azalpenik, edo nazioarteko erreferentziaren aipamenik.
|
2011
|
|
Aldaketa horretarako eskaini zuten argudioa audientzia indize apalena izan zen. Harrigarria, bere horretan, lege
|
hori
aplikatuz gero, askoz audientzia txikiagoak dituzten beste saio asko eta asko lehenago kendu baitzituzten; agian, ETB bera itxi lukete.
|
2012
|
|
Euskal Herrian urte horietan ETApm ren disoluzio prozesua gertatzen ari zen, eta horiei, asmo peioratiboz, adjektibo
|
hori
aplikatu zitzaien borroka armatuaren beharra defendatzen segitzen zutenen aldetik, nahiz eta batzuen eta besteen jarrerak eta ekintzak parekagarriak ez izan. Gero Italian beste fenomeno bat egon da, disoziazioa:
|
2019
|
|
Ikuspegi
|
hori
aplikatzen badugu, esan dezakegu bertsolaritza (bere) hutsunearekin batera, (bere) hutsunearekin bat eginik, (bere) hutsunearekin elkarrizketetan... eraiki dela. Sarritan esan dugu emakume bertsolariak 80ko hamarkadatik aurrera joan direla agertuz, gaur egun presentzia nabarmena izan arte.
|
2020
|
|
Ezinbesteko gaztetxeak ere hor daude. Zenbat jende sartzen duzun, horixe gutxi asko zure katxeta(
|
hori
aplika dakieke atal guztiei, azken batean musikariaren paradoxa horixe da: entzulea dela zure ‘nagusia’, baina edozein momentutan nagusi horrek bota egin zaitzakeela eta gainera ez dela ideia ona ugazaba kontent uzteko helburu hutsez lan egitea).
|
2021
|
|
Ibon Egaña kritikariak, 2019ko ‘Heridas que hablan: sujeto, genero y trauma en la narrativa vasca’ artikuluan, aipatu marko teoriko
|
hori
aplikatzen du gure testuinguruan Freuden zauria, Caruthek literatur kritikara eramana. Traumari buruzko ikasketak ez dira goiz iritsi euskal kritikagintzara, ezta berandu ere, garaiz baizik:
|