Emaitzak: 8
2000 | ||
Liburua zen orduan irakasteko euskarri ia bakarra. Geroxeago mahai jokoak liburuen osagarri bihurtu ziren eta azkenaldi | honetan tresna informatikoak ere aurrekoen osagarri bihurtu dira. | |
2002 | ||
Gela | honetan tresna bi daude: alde batetik, HEZINET programa ikasunitateak edo estratuak lantzeko; eta bestetik, Mediateka, ikasitakoa sakontzeko. | |
2008 | ||
Eskuliburuaren bigarren atal | honetan tresna honen interpretazioa egiteko jarraibide zehatza aurkituko da. | |
2009 | ||
hizkuntza eta berrikuntza bateratzea. Hori beti ona da, hizkuntza eta arkaikotasuna bereiztea —arkaikotasunarekiko errespetuz—, berrikuntzatresna bihurtzea, une global | honetan tresna berri bihurtzea, nonahi lehiatzeko gai den hizkuntza bihurtzea. Hori beti da ona. | |
2010 | ||
Deialdi | honetan tresna bat aurkeztu da nobedade gisa, udalerriko kirol erakundeei beren kudeaketaren gaur egungo egoeraren gaineko diagnostikoa egiten laguntzeko diseinatuta dagoena. Horrez gain, epe labur, ertain eta luzera plan estrategikoak garatzen ere lagunduko die. | |
2017 | ||
Baldintza kliniko bati buruz eskuragarri dauden ebidentzia guztiak laburbiltzen dituzten sintesiak dira, klinikoak eta pazienteak elkarreraginean aritzeko espresuki diseinatutako guneak dira, era sistematiko batean aukeratu eta eguneratutako ebidentziak eskaintzen dituzte, eta errazak dira kontsultatzeko (4). Web | honetan tresna horiei buruzko informazio zehatza eskaintzen da: < http:// hlwiki.slais.ubc.ca/ index.php/ Point of care_ tools_ in_ medicine>. | |
Comprehensive Aphasia Test (CAT Swinburn, Porter eta Howard, 2005) afasia aztertzeko ingelesezdiseinatutako tresna bat da, eta afasiadunengan hizkuntza aztertzea eta arazo kognitiboak antzemateadu xede. CAT ebaluazio tresna Europako hamahiru hizkuntzatara egokitzen ari da, euskara tartean.Aurkezpen | honetan tresna horren berri emango dugu; bereziki euskarara egokitzerakoan izan ditugunerronka nagusiak eta irtenbideak aurkeztuko ditugu. Estandarizatua izateko bidean dagoen tresnahonek aukera emango du hasiberria den euskal afasiaren ikerketa bultzatzeko eta afasiko euskaldunelebidunak euren lehen edo bigarren hizkuntzan aztertzeko. | |
Euskalkiak edo hizkerak modu sistematiko batean biltzeak aukera emango liguke euskal hizkeren panoramika bat izateko, hau da, euskal hizkeren bilakaera ezagutzeko, euskara leku eta garai jakin batean nolakoa izan den jakiteko. Hala, gure ikerketa lanaren xedeetako bat euskal hizkerak aztertzeko baliabide informatikoak garatzea da, ikerketa alor | honetan tresna informatikoek aukera handiak eskaini ahal dizkigutela uste baitugu. Artikulu honetan euskara ez estandarra aztergai duten bi proiekturen berri eman nahi dugu: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 8 (0,05) |
Lehen forma
honetan | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Osagaiz | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
hiruka | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau tresna | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau tresna informatiko | 2 (0,01) |
hau tresna bat | 1 (0,01) |
hau tresna berri | 1 (0,01) |
hau tresna bi | 1 (0,01) |
hau tresna hau | 1 (0,01) |
hau tresna hori | 1 (0,01) |
hau tresna horiek | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |