Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 27

2001
‎Faseak definitzeko momentuan erabilitako zutabe nagusiak, lortu beharrekohelburuak eta lan honetan parte hartu dugun irakasleon esperientzia izan dira.Osotara, gure ustez, lau fase nagusi daude, A, B, C eta D izenez bataiatu ditugunak.
‎bilakatzea eta garatzea errazten duela. Lan honen helburuetako batezagutza akumulatiboa garatzea da, ildo honetan parte hartzea eta zertxobait areagotzea izanik, egokia da aipatutako modu kronologikoa aukeratzea. Kronologikokibegiratuta, ondoko epeak bereiz daitezke:
2002
‎Arduradunen esanetan, ehun bat pertsonak parte hartzen du irratian, eta helburua honakoa da: «Irrati proiektu honek, didaktika esparrutik abiatuz, komunikazio alternatiba lokal eta soziala eskaintzeaz gain, komunikabide honetan parte hartu, ezagutu eta esperientziak gauzatzeko aukera ematen du»31.
2004
‎Bukatzeko, hiru kontu labur. Batetik, liburu honen prestaketan parte hartuduten guztiei eskerrak eman nahi dizkiegu; baita irakurtzera animatu zaretenei ere.Joseba Garmendia lagun, lankide eta UEUkidea nabarmendu nahiko genuke, Aranjuezeko kartzelatik bilduma honetan parte hartzeko egin duen ahaleginagatik.Bestetik, gogorarazi nahi dugu gai hauen inguruan sakondu edo egileekin harremanetan jartzeko, aurreneko orrian azaltzen diren helbide elektronikoetara idatz dezakezuela. Eta azken azkenik, oraingoan bai, gogoetarako hitz batzuk:
2005
‎taldeak parte hartu zuen emakumearenparte hartzearen alde, ez nahastu izen hori gaur egungo Irungo Emakumeaktaldearekin, emakumearen parte hartzearen kontrakoa, eta irainez beteriko baten bidez iritzia ematen duena?. Talde hori Bidasoaldeko Emakumeaktaldearen aintzindaria da, eta bertan jada gaur egun auzi honetan parte hartu dutenzenbait emakume topa daitezke.
2008
‎Gutxi eta nahasia. Ez dakigu frantziar eta espainiar konstituzionalistek inposaturiko sistema honetan parte hartu zutenak benetako konstituzionalistak ziren, ala boladakoak. Behin bonapartetiarrak joanda, Eibarko Udala hiru aldiz berriztatu zen lau hilabeteko epean, botere hutsunea betetzeko zeuden irizpide ezberdinen isla.
2009
‎Hirugarren errepidea ere dokumentazio militarrean agertzen da deskribaturik: «De Iragui a Egozcue, importante por unir sin tener que bajar a Pamplona lascarreteras que desde Pamplona van a Baztan y Urquiaga, uniendo los valles deUlzama con los de Arga y Erro. Su longitud es de 5.036 metros»32 Kasu honetanerrepidea aurrekoak baino motzagoa zen, eta 2.000 inguru prisionero izan zirenerrepide honetan parte hartu zutenak.
2010
‎Lehen lehenik nire eskerrik beroenak adierazi nahi nizkioke Josu Chuecari UdaIkastaro honetan parte hartzeko gonbitea luzatu didalako.
‎Hirugarren, espero dudala Uda Ikastaro honetan parte hartuko duten aztertzaileen lanen ondorioz hobeto ezagutuko dugula gure historiaren aro ilun, zail etalatz hura, alegia, erbestekoa.
2011
‎Ikerketa taldeak eztabaida honetan parte hartu zuten gurasoak zorizko lagina baten bitartez hautatu zituen. Prozedura hauxe izan zen.
2012
‎Bestalde prozesu honetan parte hartu zuten erakundeek euren estatusa goratu zuten eta esperientzia honek sare diplomatiko propioa zabaltzeko balio handikoa izan zitzaien. Prozesu honen adibide ona dugu COICA.
2014
‎Aitzinsolas honi amaiera emateko eskerrik beroenak eman nahi genizkieke gogoeta prestutasun ezin hobeaz proiektu honetan parte hartu dutenei, goian agertzendiren guztiei zein hemengoan agertzen ez diren horiei, beraien lana eta ezagutzagurekin partekatzeagatik eta eskainitako laguntzagatik.
2015
‎Eskerrak eman nahi dizkiet lan honetan parte hartu duten autore guziei beraien lanagatik.Bestalde, The Oxalosis & Hyperoxaluria Foundation fundazioari proiektua finantzatzeagatik.
‎Amaitzeko, ikerketaren hirugarren fasean Tuenti sare sozial birtualaren gainean sakondu zen.Ikerketaren lehenengo fasean eskuratutako emaitzek erakutsi ziguten Tuentik berebizikogarrantzia zuela gaztetxoen media multitasking jardueran, eta beraz, ezagutu nahi izan zen, batetik, nerabeek Tuentiri ematen zioten erabileran zein presentzia zuten ikus entzunezkoek, etabestetik, zelako garrantzia zuen sare sozial horrek nerabeen arteko komunikazioan. Ikerketarenfase honetan parte hartu zuten pertsonak sakoneko elkarrizketetako berberak izan ziren; 26elkarrizketatutik bakarrak aipatu zuen ez zeukala Tuentin profilik, beraz, 25 pertsonek betezuten Tuentiren erabileraren inguruko galdetegi bat. Horrez gain, Tuentin profila sortua zuten25 gaztetxoetatik 16k prestutasuna erakutsi zuten haien profila ikertzeko, eta haiekin bateraaztertu zen ikus entzunezkoen presentzia Tuentin.
‎– Uxoa Iñurrietaren doktoretza tesiaren zuzendariak Itziar Aduriz eta Kepa Sarasola dira, eta Arantza Diaz de Ilarrazaketa Gorka Labakak ere lan honetan parte hartu dute.itzulpena aztertzen ari gara, eta datu base bat sortu dugu gure azterketa linguistikotik lortutakoemaitzekin. Konbitzul1 bilatzaile publikoaren bidez, edozein erabiltzailek du aukera datu base horretan bildutako konbinazioak, konbinazioen ordainak, eta horiei guztiei buruzko informazio linguistikoaeskuratzeko.
2017
‎Elkarrizketatu oro oso kritiko agertu da gorputzaren ikuspegi biomedikoarekin, medikalizazioarekin, ikuspegi androzentrikoarekin edota arreta prozesuetan sortzen diren harremanekin (sendagile erabiltzaile). Orokorrean, ikerketa honetan parte hartu duten emakume askok medikuntza alternatiboak eta herri medikuntza ere erabiltzen dituzte. Horietako batzuk, medikuntza alternatiboekin ere kritikoak dira, bertan erreproduzitzen diren kontsumo balioengatik, autogestioan ardazten baitute euren ideologia eta praktika.
‎– Eskerrak eman nahi dizkiegu ikerketa lan honetan parte hartu duten guztiei eta bereziki, Gipuzkoa Sarean ekimenaren baitan abian jarri zen Gogoeta Taldea osatzen zuten kideei.
‎Ikerketa honetan parte hartu duten ikasleak hamahiru izan dira, guztiak 5 mailakoak. Taldearenezaugarri orokorrak laburbilduz, esan, etxean taldekideen erdiek euskaraz hitz egiten zutela eta besteekaldiz gaztelania; ikasle batek, ST11, yola hitz egiten zuen (Senegaleko hizkuntza).
‎Sagastak (2003b) ondorioztatu zuen bezala, H1aren eta H2ren aztarnak nabarmenak izaten dira hirugarren hizkuntza baterabiltzeko garaian.Hala eta guztiz ere, ikerketa esploratorio honen prozesuan zehar zenbait mugarekin egin dugutopo. Hau da, lan honetan parte hartu duten ikasle gehienen H1a arabiera edo errumaniera zen.Ondorioz, eta ikerlarien hizkuntza ezjakintasuna dela eta, ikerketan lortutako emaitzak mugatuak izandira. Beraz, ezin izan da baieztatu gainontzeko hizkuntzetatik mailegu edo transferentziarik egin diren.Dena den, ikusi izan da ikasleek hizkuntza berria eraikitzen dutela aldez aurretik garatutako hizkuntzaerrepertorioaren gainean.5 Etorkizunerako planteatzen den norabideaAurrera begirakoei dagokienez, interesgarria izango litzateke era honetako ikerketaktestuinguru soziolinguistiko ezberdinetara zabaltzea.
‎Lan honek COST Action IS1208, Eusko Jaurlaritza (IT983 GIC 15/ 129) etaMINECO/ FEDER (FFI2015 C2 P) ikerketa proiektuen diru-laguntza izan du. Eskerrakeman nahi dizkiegu ikerketa honetan parte hartu duten euskal hiztunei eta Silvia MartinezFerreirori, egokitzapenean emandako laguntzagatik.
‎Era berean, Mondragon Goi Eskola Politeknikoaren eta DiseinuBerrikuntza Zentroaren babesa eskertu nahi dugu. Azkenik, proiektu honetan parte hartu dutenpertsona ezberdinei ere gure esker ona helarazi nahi diegu.
‎Eskerrak eman nahiko nizkioke lan honetan parte hartu duten ikerlari guztiei. Ikerketa hau EnekoGaraio eta Oihane Arriortuaren tesietan hasi zen eta gaur egun Borja Herrero eta bion tesian lantzenari gara.
‎Honek hezurindartsu eta osasuntsuagoak izateko osasun programa eraginkor eta zehatzagoak garatzeaahalbidetuko luke. Ideia honen inguruan, proiektu honetan parte hartzen duten pertsonenhainbat parametro eta ohitura aztertuko dira euren arteko erlazioa zehazteko eta honela, eurenezaugarrietara egokituriko osasun programa bat garatzeko.
‎Eskerrak luzatu nahi dizkiegu proiektu honetan parte hartu duten guztiei:
‎Lan honetan parte hartu duten ikertzaileek eskerrak eman nahi dizkiete Europako Batzordeari (Graphene Flagship proiektua), Espainiako Ekonomia eta Lehiakortasun Ministerioari, EskualdeGarapeneko Europako Funtsari (MAT2015 C2 R proiektua) eta Eusko Jaurlaritzari (Elkartek 2015 proiektua) lan hau aurrera ateratzeko jasotako finantzaketagatik. M. Arnaiz ekeskerrak eman nahi dizkio Espainiako Hezkuntza, Kultura eta Kiroleko Ministerioari beredoktoretza aurreko FPU bekagatik.
2019
‎Benetako eskerrak lan honetan parte hartu duten guztiei eskeinitako denboragatik.
‎Eskerrak eman nahi dizkiegu jarraipen programa honetan parte hartu duten langile eta ikasleguztiei. Espainiako Ekonomia eta Lehiakortasun ministerioak (CGL2013 R), EuskoJaurlaritzak (IT GIC12/ 03 eta IT354 GIC10/ 168) eta Euskal Herriko Unibertsitateak (UPV/EHU) (UFI11/ 37) finantzatu dute Bilbo eta Urdaibai estuarioetako jarraipen programa, ikerketa honetan erabilitako datuak erabili baitira.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia