Emaitzak: 8
2007 | ||
Euskal Herrian Soziolinguistikaz interesaturik dagoen inor gutxi harrituko da gaur egun," Hizkuntzen kale erabileraren neurketa" bat egin dela jakitean. Esparru | honetan lanean ari diren profesional eta gaiak sortzen dien euskaltzale gehienei, normala irudituko zaie mota honetako datuak esku artean izatea. | |
2010 | ||
Baina oraindik ugari dira antzematen diren hutsuneak eta gehiago sakondu beharreko aspektuak: filosofikoak, metodologikoak, teknikoak, gizakien eremukoak... ikergai | honetan lan munduko organizazioak eta hizkuntza normalizaziorako eraldaketa esparruak lotu dira. zentzu horretan, ikergaiak bi arlo nagusi erlazionatzen ditu: soziolinguistikarekin edota hizkuntzen gizarte garapenekin zerikusia duena, batetik, eta erakundeen garapenarekin zerikusia duena, bestetik. horregatik, gaiaren kokapen teoriko kontzeptuala egiterakoan ere, bi arlo nagusi aztertu dira: | |
2012 | ||
Fishmanek eten urratzeko maila honetan zentratzen ditu bere lanak maila | honetan lan egiten ez badugu alferrik ari baikara. | |
Fishmanek etenurratzeko maila honetan zentratzen ditu bere lanak maila | honetan lan egiten ez badugu alferrik ari baikara. | |
2015 | ||
Euskararen erabilera sustatzera begira eskola orduz kanpoko jarduerak dira hurrengo urteetan garapen handia izan dezakeen eta izatea merezi duen arloetako bat. Zenbait tokitan orain dela urte batzuetatik esparru | honetan lanean ari dira, baina oro har oraindik behar bezala ez da toki askotan garatu. | |
2018 | ||
Gobernu federalak osasun arloko jurisdikzioa probintziei esleitu dizkie; hortaz, gobernu federalaren hizkuntza politika ofiziala ez da probintzia edo lurralde guztietan guztiz aplikagarria. Gauzak horrela, osasun arreta menpeko hizkuntzan (ingelesa Quebecen eta frantsesa Quebecetik at) bermatzeko asmoz, Kanadako gobernu federalak gai | honetan lanean diharduten erakundeak finantzatzen ditu, batez ere frantses hiztunen Societé Santé en Français (SSF) eta ingeles hiztunen Community Health and Social Services Network (CHSSN). | |
Tokak presentzia nabarmena izango duelarik, eta bien bitartean, noka azkenetan aurkituko da. Zentzu | honetan lan honen helburua, genero rolek hiketaren erabileran (edo erabilera ezean) izan duten eragina aztertzea izango da, beti ere, Antzuola mailan. Bestetik baita, genero rolek noketaren galeran eta toketaren biziraupenean zehazki zer paper izan duten ezagutzea ere izango du xede lanak. | |
2019 | ||
Atal | honetan lanaren mamiari helduko diogu: eztabaida taldeetan azaldutako iritziak, sinesmenak eta sentipenak aztertu eta hausnartuko dira gaiez gai. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 8 (0,05) |
Lehen forma
honetan | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hau lan | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau lan ari | 2 (0,01) |
hau lan egin | 2 (0,01) |
hau lan hau | 1 (0,01) |
hau lan jardun | 1 (0,01) |
hau lan mami | 1 (0,01) |
hau lan mundu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |