2000
|
|
Gure iritziz, hedabideen jarduera eskema
|
honetan
kokatzeak, alde batetik, talde nortasunak eraikiak direla azpimarratzea ahalbidetzen digu (subjektuek berenarteko harremanetan eraikiak), aldi berean aldez aurretiko osagai estrukturalenpresentzia ahaztu gabe.
|
2001
|
|
Maila
|
honetan
kokatuko ditugun ikasleek, gizartean ohikoak diren testu gehienak jaso edo emateko gutxieneko gaitasuna lortua dute, nahiz eta oraindik erraztasun eta jakintza falta izan. Edozein egoera arruntetan moldatu ahal izango dira, baina ahalegin handiak egin dituzte eta ezeroso sentituko dira kasu askotan.
|
|
Maila
|
honetan
kokatuko ditugun ikasleek, hiztun arruntaren ohiko testuguztiak erosotasunez eta normaltasun onargarriaz jasotzeko eta ekoizteko gai izanarren, ez dute hiztun arruntaren gaitasun bera izango; izan ere, oraindik hutsunebatzuk izango dituzte haren gaitasun mailara ailegatzeko.
|
|
Izen honekin fruituen azala zanpatu eta gero lortutako esentzia olioak izendatzen dira, hala nola limoiena, laranjena, bergamotena eta abarrena. Multzo
|
honetan
kokatuta daude lehenengo kolonia urak
|
2002
|
|
Marko
|
honetan
kokatzen diren diziplinen didaktikek eredu zientifikoarenaplikazio hutsa egiten dute, eskola diziplinaren egoera sozio historikoa2 kontuanizan gabe. Eskola edukien zilegitasuna erreferentziazko zientzien teoriarenzilegitasun hutsean oinarritzen dute.
|
|
Lehendabizikoarentzat hizkuntza ekintzaren emaitza da testua, eta, beraz, ekoizpen testuingurua kontuan du testuaren funtzionamendua azaltzeko, hala ezaugarri diskurtsiboei nola linguistikoei dagokienez. Hurbilpen
|
honetan
kokatzen dugun ekoizleak honako ardurak izango ditu: norentzat eta zertarako hitz egingo dut, nola ekoiztu ohi da honelako testua euskaraz, nola antolatuko dut, zein hizkuntza unitate behar ditut horretarako, zer egingo dut lehendabizi, nola egokituko diotnire berbaldia entzuleari...
|
|
Honela, testuan atzemango diren ezaugarriak eta unitateak (antolatze moduak, hizkuntza unitateak, gainegitura, gainegitura erretorikoa, estiloa, alderdi semantikoak, pragmatikoak...?) testuaren izaeraren baitan aztertuko dira soilik. Hurbilpen
|
honetan
kokatzen dugu A. Van Dijk ek dioena:
|
|
Arrisku ekologikoaz hitz egitean ere, komeni da arazoa eztabaida maila
|
honetan
kokatzea. Arrazionaltasunaren inguruko oinarrizko egitura, joera eta jarrerak kolokan jartzen badira, aurrezarriak, zehaztuak eta bide bakarrekoak (unilateralak) diren ordena arazoen ordez, behin betiko irtenbiderik ez eta anbibalentzia ezaugarri nagusitzat duten arrisku arazoak agertzen dira.
|
2003
|
|
Testuinguru
|
honetan
kokatuko lirateke, adibidez, garraio sare transeuroparrak.Europa mailako sare eraginkorra eraikitzeak aukera berriak ematen ditu produkzioaren antolaketari dagokionez, kostuak gutxitzearen bidetik, bereziki eskalahandiaren onurak eta lan kostu diferentzialak aprobetxatuz, lehiakortasun hobekuntzak ekar ditzakeena.
|
|
Antikapitalismoa, multinazionalen kontra, independentzia energetikoaren problematizazioa, subentzio publikoen desbideraketa, politikarien negozio eta interes pertsonalak eta abar. ZBen komunikazioetan agertzen diren gaien %10, 91a ardatz
|
honetan
kokatzen da.
|
2006
|
|
Eremu honetan interpretaziorako horizonteak irekitzen dira, aktoreei zentzu aukerak eskainiz. Eremu
|
honetan
kokatzen dira errealitatearen gaineko definizio komunak; hau da, hortxe kokatzen da unibertso sinboliko konpartitua.
|
2007
|
|
Etnozidioaren ondorioz eraldatua izan den herrihau ezin da orain estrategia politiko hutsetik jaso, bere identitate dimentsioarenosagarriak erauziak izan direlako gehienbat. Multzo
|
honetan
kokatzen ditudaneuskaltzale intelektualak jakinaren gainean daude horri buruz. Badakite ez duelaedozein politika estrategiak balio erdal herri hau euskal herri bilakatzeko.
|
|
19). Gogoetaren eremu
|
honetan
kokatu behar diradietak, osasunak, bitamina osagarriak, kirolak hartzen ahal duten garrantzia ere.Arrisku posibleen aurrean, funtzio emozionala eta babes psikologikoa eskaini ahaldituzte (Lupton, 1995). Kontsumoaren bueltan elementu sinbolikoak, identitarioak, espresiboak biltzen direnean, bizipen eta ideologia kontrajarriak sortzen dira.
|
|
Atxikipenei dagokienez, autonomia aipagarria dauka Nafarroak; hasteko, atxikipen taula autonomoak eratzeko aukera dago Nafarroan, jadanik enpresa jarduera guztietan. Honela, lanak edo zerbitzuak Nafarroan burutzen baldin badira eta hemendik eskaini, Foru Ogasunak eskuratuko du atxikipena; lanak edo zerbitzuak bi lurraldeetan gauzatzen baldin badira, jarduera horiek Nafarroan eginak daudela kontsideratuko da behargina lurralde
|
honetan
kokatutako lantegira atxikituta badago, nahiz gero lana lurralde komunean gauzatu. Horrez gain, ondorioz daiteke lantegiak bi lurraldeetan baldin badaude eta beharginak bietan jarduten badute, atxikipenak bi ogasunek jasoko dituztela, eragiketen proportzioan.
|
|
Energia elektrikoa produzitzen duten sozietateen eragiketak Nafarroan egiten direla kontsideratuko da, energia hori ekoizteko zentroak lurralde
|
honetan
kokatuta daudenean. Eragiketa mota hauek honela definitzeak ondorio negatiboa izango du Nafarroako Ogasunarentzat, elektrizitatea inportatu egiten baitu kanpoko ekoizpen guneetatik, nahiz azken urte hauetan energia eolikoa asko garatu den Foru Lurralde honetan.
|
2008
|
|
Gure ustez, Eibarko armagintzaren, boom, aren hasiera, 1820 urteko hamarkada
|
honetan
kokatu behar dugu. Esango genuke pistoiaren asmakuntzak gremioen ekoizpen sistema klasikoa hausten lagundu zuela, armak nork bere kabuz muntatzea erraztu zuen neurrian, tailer jabeen autonomia eta ekimenerako grina areagotu zituelako.
|
2009
|
|
Arlo
|
honetan
kokatu behar da ere unibertsitate sistemaren erronka. Hezkuntzaren esparru honetan, goitik beherako aldaketa baten beharra azpimarratzen dute Europako estatu gehienen politika ekonomikoek.
|
2012
|
|
Izan ere, panorama teoriko nahiko berri
|
honetan
kokatu nahi dugu euskal popmusika eta euskal gizartea modernoa lotzen dituzten harien arteko josturak ikertunahi dituen gure proposamen hau. Markoen etengabeko eraketa, des eta berreraketakulertzeak beta ematen digu kulturaren izaera dinamikoa ulertzeko eta sakontzekoirekiera sinbolikoaren mekanismoak nola kultur hegemoniak deseraiki eta berreratuditzakeen ulertzeko.
|
|
Izan ere, panorama teoriko nahiko berri
|
honetan
kokatu nahi dugu euskal popmusika eta euskal gizartea modernoa lotzen dituzten harien arteko josturak ikertunahi dituen gure proposamen hau. Markoen etengabeko eraketa, des eta berreraketakulertzeak beta ematen digu kulturaren izaera dinamikoa ulertzeko eta sakontzekoirekiera sinbolikoaren mekanismoak nola kultur hegemoniak deseraiki eta berreratuditzakeen ulertzeko.
|
2013
|
|
Arteria
|
honetan
kokatzen da hain zuzen odolaren presioari antzematen dion Glomus caroticus/ caroticum izeneko sentsorea; bertan sakatuz gero bradikardia errefl exu bortitza eragin daiteke, batzuetan konortea bera ere galaraziz.
|
2014
|
|
Baina gatozen berriro artikulu honetan aurkeztu nahi dudan ikuspegira. Generoharremanak, euskal kultura eta gorpuztasunaren analisia bateragarri egin nahi dituengure begirada, identitate bizituen aniztasunaren eta konplexutasunaren azterketaazpimarratu nahi duen testuinguru zientifiko
|
honetan
kokatuko litzateke.
|
2015
|
|
Enpresa munduko boteregune nagusiek eta enpresa transnazionalek ere ikuspegi hau onartzen dute nagusiki. Enpresen erantzukizun sozial korporatiboaren ekintza esparruak eta kudeaketa ereduak, EFQM kasu, oro har garapen iraunkorraren ikuspegi ortodoxo
|
honetan
kokatzen dira67.
|
2017
|
|
Halere, lanbidea maskulinoa dela esateko, kalkulatzeko proposamen ezberdinak egin dira (Hakim, 1993; Cáceres, Escot, Fernández eta Saiz, 2004). Irizpide
|
honetan
kokatuz, lan merkatuan lanbide gehienek genero tipifikazioa daukate eta mendebaldeko jendarteetan, integratuak edo misto bezala ezagutuak diren lanbideak gutxienekoak dira (Caceres eta al., 2004). Generoaren bidez lanaren antolaketaren ondorioak ez dira neutroak eta emakumeak kaltetu ohi izaten ditu.
|
|
Artikuluan aurkeztuko dugun lana atal
|
honetan
kokatu ondoren, 2 atalean arloko egoaren inguruanarituko gara. Jarraian dagoen 3 atalean KabiTerm eta MatxinMed sistemak deskribatuko ditugu, sistemahauen komunitate ebaluazioa, Medbaluatoia, azalduko dugu eta emaitzak erakutsiko ditugu.
|
|
Ikerketa honetan aurkezten den lana bigarren ildo
|
honetan
kokatzen da. Honakoan ex situSEI geruza sortzeko erabiltzen den teknika hurrengoa izan da:
|