Emaitzak: 9
2010 | ||
Taldearen helburua, euskal audientziarentzat erakargarriagoa eta hurbilagoa izango den programazioaren ildoak finkatzea izango da. Bigarren epean, EITBz kanpoko lagunek hartuko dute parte talde | honetan gogoetaren edukiak aberasteko. | |
2015 | ||
Esan dugun moduan, prozesu guztia oinarritzen da norberak egiten duenaren gaineko gogoetan. Eta lan | honetan gogoeta horren abiapuntuan jarriko dugu arreta, alegia, irakasleak prestakuntza prozesuaren hasieran egiten duenaz esaten duen horretan. | |
Emadazu, Jauna, agintzen didazuna, eta agindu nahi duzuna.Sarri pentsatzen nuen San Pedrok ez zuela galdu ezer itsasoan murgiltzeaz, gero beldurrak hartu bazuen ere. Lehenbiziko erabaki hauek gauza handia dira, lehen maila | honetan gogoeta eginez joan behar bada ere eta maisuaren zentzu on eta iritziari loturik; baina kontu izan behar dute zapoak izaten irakats ez diezaien, ezta sugandilak harrapatzen soilik ere. Aurretik beti apaltasuna, indar hauek gure indarretatikez dutela etorri behar ulertzeko! | |
1 San Mateo ondorengo egun batean, Hirutasun guztiz Santuaren ikuskaria eta grazian dagoen ariman nola dagoen ikusi ostean egon ohi naizenez nengoela, aditzera eman zitzaidan argi argi; halako bide eta konparazioez ikusi nuen irudizko ikuskariaz. Eta beste batzuetan Hirutasun guztiz Santua adimenezko ikuskariaz aditzera eman bazitzaidan ere, zenbait egun igaro ondoren ez zait gogoan geratu egia orain bezala, hau da, | honetan gogoeta egin eta kontsolatzeko eran. Eta orain jakintsuei entzun diedan bezala ikusten dut, eta ez nuen ulertu izan orain bezala, gehiago pentsatu gabe sinesten banuen ere, fedeko tentaldirik ez dudalako izan. | |
2016 | ||
Iniziatiba falta ere aipatu du: «Herri | honetan gogoeta gehiegi egiten da, eta ekimen gutxiegi dago. Gogoetatik baino gehiago, ekimenetik etorri gara honaino. | |
2017 | ||
Aro bakoitzak bere arazoak dauzka, eta aro berri | honetan gogoeta berria egitea zuei dagokizue. Horretan jarduteko agora zabaltzen dizue UEU eta Jakinen ikastaro honek. | |
2019 | ||
Ekarpen | honetan gogoeta bat proposatu nahi da aurkeztu problematikaren inguruan: zein erronkaagertzen da H2 ikasi berri batean irakasterakoan? | |
Idazlan | honetan gogoeta bat proposatu da, H2 hiztun berriek bide interesgarri bat proposadezaketela sinetsiz, H2an irakasteko, eta ikasleek honen bidez H2a hau ikasteko. Irakasle hiztunberri hauek ukanen duten hizkuntza zuzen ibiltzeko ardurarekin, ikasleen ulermena gehiago neurtueta segurtatuko dute, azalpen egokiak eskainiz, eta eginen dituzten akats bakanek ukan dezakealderdi on bat, baldin eta haien zuzenketa ikasleen aitzinean gertatzen bada. | |
2021 | ||
Prentsaurrekoan, Jon Casenavek esan zuen bere liburuak bi helburu nagusi dituela: “Alde batetik dago helburu historikoa; eta bestetik historiografikoa, lan | honetan gogoeta bat egiten delako aipatzen diren liburu horietan agertzen den egin molde historikoari buruz”. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
honetan | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Karmel Argitaletxea | 2 (0,01) |
UEU | 2 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Sarea | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau gogoeta | 8 (0,05) |
honetan gogoeta | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
hau gogoeta bat | 3 (0,02) |
hau gogoeta berri | 1 (0,01) |
hau gogoeta eduki | 1 (0,01) |
hau gogoeta egin | 1 (0,01) |
hau gogoeta gehiegi | 1 (0,01) |
hau gogoeta hori | 1 (0,01) |
honetan gogoeta egin | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |