Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 23

2000
‎irakaskuntza sistema ezarri eta garatu, eta herritarrak irakaskuntza izateko duen eskubidea ziurtatu, nahiz derrigorrezkoa ez izan. Bera hezkuntza nazionalaren alde baino areago irakaskuntza publikoaren alde azaldu zen, era honetan beste proiektu batzuekiko distantzia markatuz.
2002
‎Euskarazko unibertsitate liburuen argitalpena ugalduz doa. UEUk garrantzizko argitalpen ekoizpena izan du aspalditik, eta arlo honetan beste unibertsitateekbatera bezainbat liburu argitaratu ditu, edo hor inguruan behintzat.
‎Gizartea disziplinatzeko saio gogorra izan zen, zalantzarik gabe. Hori da, hain zuzen ere, epe laburrera ikertu nahiko genukeeneremua, urratsez urrats osatzen ari den historiografia honetan beste euskarri batjartzeko asmoz.
‎Bizi garen mundu hiperkonektatu honetan, besteena zanpatu barik bereari eusten ikasten ez duen gizakia ez da ez gizaki modernoa ezta kultua ere. Zeren berdin berdin baita garrantzitsua une honetan besteena errespetatzea nola zeinek berea babestea. Denok denen berri dugun une honetan, ez du zentzu superatzailerik bakoitzak berea babestearren besteena suntsitzeak.
2003
‎¿ Dónde estamos??. Artikulu honetan beste biren argitalpena iragarri zuen Etxenikek, baina ez ditut aurkitu.
2006
‎Puntu honetan beste ñabardura garrantzitsu bat egin behar da. Izan ere, Weber-ek ez du uste ekonomia kapitalistak arrazionaltasun formalaren hedapena dakarrela-eta (arrazionaltasun materialaren kaltetan), ekonomia molde horrek inongo printzipio normatiborik kontuan hartzen ez duenik; hots, arrazionaltasun material oro desagertzen denik.
2007
‎Atal honetan beste zenbait teknika deskribatuko dira. Hain zuzen ere, ikaskuntzanoinarritutakoak, neurgailu elektrofisiologikoak, metodo mikrogenetikoa, etnografia, Role Playing delakoa, istorioak, jolasak eta eszenak.
‎Has gaitezen banan banan garantzen adibideak. Ohartzat esan behar dugu teorian erabili dugula bat determinatzailea, baina apartadu honetan beste batzuk ere agertuko dira.
‎Lehenengo apartaduan, 1 TEORIAn, bat determinatzailea agertu da lehenengo adibide bietan. Adibide honetan beste determinatzaile bat ageri da: 36 Baina bat izan determinatzailea, edo 36, problematika berbera dago.
2008
‎Oraingo honetan beste urrats bat eman dugu, Gotzon Iparragirrek egindako Eibarko historiari buruzko ikerkuntza lana argitaratzea hain zuzen ere. Izan ere, ikerkuntzan jardutea ez da lan erraza, baina zailtasun guztien gainetik lanok burutu ostean gehienetan bazter batera zokoratzen dira hautsak jan ditzan.
2009
‎Lehen bezala, beronen balioa alda daiteke socketa eskaerak bidaltzeko edo jasotzeko den aintzat hartuta. Socketa aktiboki erabiltzen bada (eskaerak bidaltzeko), aplikazioak eremu honetan beste aldeko socketaren IP helbidea grabatuko du. Bestela, bere IP helbidea jarri behar du.
2010
‎Hurbilketa honetan beste funtsezko osagai bat transakzio kostuen existentziaizango da (merkatuaren bidezko harreman bat duten parte hartzaileen artean sortzen diren informazio, negoziazio, koordinazio, eta kontrol beharrek sortutakokostuak). Kostu horiek handiak direnean, hala nola ziurgabetasun handiko edotakonfiantza murritzeko egoeretan, merkatua transakzioak antolatzeko mekanismogisa erabiltzeak zailtasunak dauzka (adibidez zaila delako enpresa eta hornitzaileenartean etorkizunean gerta daitezkeen egoera guztiak jasoko lituzkeen kontratu batsinatzea), eta hortaz enpresaren barne prozedurak egokiagoak gerta daitezketransakzioak antolatzeko.
2011
‎Jurgi Kintanak dioenez, Juan Miguel Seminario nafar falangista euskaltzain izendatu zuten, agintari frankisten mesfidantzak uxatzeko. Garai honetan beste hiru gazte, Luis Villasante, gerora euskaltzainburua izango zena, Alfonso Irigoien eta Koldo Mitxelena Euskaltzaindiaren inguruan zebiltzan.
2012
‎Hartara, independentzia zertarako errebindikatzen den argitzea izan du askotanlehen helburu. Dena den, atal honetan beste galdera batzuk ditugu hizpide: independentzia «zergatik» behar den eta «nola» lor daitekeen erantzuten saiatukogara eta. Erantzunaren muina esan gabe doa:
‎Euskal gizartean askodira demokrazia parte hartzailea gorpuzten saiatu diren herritarrak eta kolektiboak.Hirugarrenik, haien nazioaz harro dauden euskal herritarrak ere egin behar dituEuskal Herriko hezkuntza sistemak, alegia, nazioaren sinboloekin eta heroiekinidentifikatzen direnak, iragana desitxuratu gabe eta kritikarako gaitasuna eta gizaautonomia kaltetu gabe. Nolabait esana, euskal herritartasunak batu lituzkeerrepublikanismoak, liberalismoak eta komunitarismoak, hurrenez hurren, ezartzendituzten herritar ereduetatik zenbait osagai, bilduma honetan beste nonbait agertzendenari jarraituz4.
‎Erakunde hori IITCrekin batera HIKEren gune eta erreferente nagusi bihurtuko da. Nazioarteratzeko prozesu honetan beste urrats inportante bat NIBCek NBEren aholkulari estatusa jaso zuenean gertatu zen, horrelakorik jasotzen zuen lehenengo munduko erakunde indigena izanik. NIBCek zuen NBEren aholkulariestatusa HIMBri pasatu egin zion eta Port Alberni n erabakitako autodeterminazioa erdiesteko konpromisoa hartu zuen horrek.
‎Baina pertsona fisikoak, aldiz, beti ez dira enpresaburu. Hori dela-eta, kasu honetan beste zehaztapen bat egin behar da. Pertsona fisikoa arau honen lehenengo paragrafoaren hartzaile izango da, baldin eta jarduera profesionala edo enpresa jarduera gauzatzen badu, bestela kontsumitzaile soila izango da.
2014
‎Basque Verb Index (BVI) (Aldezabal et al., 2013). Esan beharra dago, alor honetan beste hizkuntzetanjarraitzen den joera nagusiari jarraitu diogula guk ere, hau da, etiketatutakocorpusetatik lexikoiak sortzea. Horren eredu dira PropBank (Palmer et al., 2005a) 4eta PDT (Hajic, 1998) corpusak eta corpus horietan oinarrituta sortutako lexikoiak: VerbNet (Kipper, 2005; Kipper etal., 2002) eta Vallex (Hajic etal., 2003), hurrenezhurren.
‎26 Birgaitze adiera hobesten da kasu honetan beste esanahi batzuk dituzten zaharberritze edo eraberritze terminoen aldean.
2015
‎Liburu hau idazteko pertsona askoren laguntza jaso dut, era batean zein bestean, lankideetatik hasita eta ikasleenganaino. Alabaina, gehiegi luzatu den egite prozesu honetan beste inori baino gehiago Nekane Intxaurtzari eta Ander Altunari nirekin izan duten pazientzia eskertu nahi diet. Baita UEUri berari ere, argitaratzeko ematen didan aukeragatik.
‎Atal honetan beste esperimentu bat egiten da aurrekoaren berdina den ontzi batean. Tenperatura berean egiten denez, oreka konstantearen balioa ez da aldatzen.
‎Atal honetan beste disoluzio baten pH-a kalkulatzea eskatzen da. Aurreko atalean lortu dugu azidotasun konstantea, eta atal hori erantzuteko erabili da.
2019
‎https://congresotransicion2017.wordpress.com (2019ko urtarrilean kontsultatua) Urte honetan beste bategonen da udazkenean, kasu honetan Bartzelonan. Gehiago jakiteko, ikus :/https://congrestransicio2019.wordpress.com/
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia