Emaitzak: 5
2008 | ||
artikuluak, esperientziak, ikerketak edo bestelako dokumentazioa. Era berean, autonomia erkidegoei buruzko informazio zehatza lortu nahi baduzu, atari | honetan behar bezala sailkatuta aurkituko duzu, herrialdeei dagokiena bezalaxe, azken atal honek beste estatu batzuetako hezkuntza sistemak espainiarrarekin alderatzeko, legedia aztertzeko eta bi sistemen arteko baliokidetasunak eta baliozkotzeak kontsultatzeko aukera ematen dio irakasleari. Bestalde, atari honek biltzen dituen kanpoko baliabideez gain, CREADEk hainbat material prestatu ditu sortu zenetik, hezkuntza eta gizarte arloan atzemandako behar zehatzei erantzuteko. | |
2020 | ||
Badakik zertan etorri zaidan gaur? Fideli galdetu zion hau Jairok. Ba ea The Hills | honetan behar bezala tratatzen nauten ikustera. Ez duk fio. | |
2021 | ||
Borroka eremu berriak zabaltzen zaizkigu, baita hauetan jarduteko modu berrien beharrizana ere. Kapitalak, bizitza, pertsona eta planetaren bioaniztasuna kolokan jartzen ditu, deslotuak diruditen arren estrategia beraren parte diren prozesu anitzen bidez. Horregatik, garrantzitsuak zaizkigu borroka integrala gauzatu eta gatazka | honetan behar bezala jarduteko bitartekoak, eta sindikalgintza tresnetariko bat izan behar dela sinetsita gaude. | |
Bizitzarako prestatzen omen dituela aldarrikatzen du egungo heziketa sistemak, bizitzarako ezinbestekoak diren gaitasunetan trebatuko dituztela ume eta gazteak txiki txikitatik, benetan ezer gutxi irakasten duenean, heziketarik gabeko heziketa baita, benetako iruzur bat. Mundu | honetan behar bezala bizirauteko beharrezkoak diren tresnak ez dira eskaintzen eskolan. Logika zaharra aldatu barik, oraingo nerabe eta gazteek optimizatzen eta beren bizitzak aldatzen jarraitu dute, ez mundua bera aldatzeko edota benetan desiratzen dutena bilakatzeko, ezezaguna zaigun eta zain dugun etorkizuneko munduko engranajearen parte izateko baizik —eta, hala ere, lotsa barik esaten dute gazteek eraiki luketela etorkizuneko eskola! — Arrazoia du Illichek, beste behin ere, esaterakoan eskolak bihurtu nahi duela Erlijio Unibertsal Berri eta, aldi berean, munduko hazkunde bizkorrena izan nahi duen lan merkatu; hau da, eskolak ume eta gazteak alienatu behar ditu bizitzan alienaturik jarrai dezaten, heziketak errealitatetik eta lanak sormenetik urruntzen bukatu behar dutelarik. | |
Miren Agur Meaberen poesiagintzan gune tematiko horiek garrantzi handia badute ere, ez dago ahanzterik bestelako gai ildo aski finkoak nabari ditzakegula bere poesian, gure lan | honetan behar bezala azaldu ez ditugun arren. Horien artean bizpahiru nabarmenduko genituzke nagusitzat: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 5 (0,03) |
Lehen forma
honetan | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau behar | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hau behar bezala | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |