2006
|
|
urteotan hainbat liburu agertu da Europan, Espainian oihartzun handiarekin, batetik, lurralde katolikoak protestanteen aldean atzeratutzat emanez (laneko moral eskasagoa dute, etab., baina, batez ere, ez dute zientzia eta arrazoiketa librearen kulturarik). Kasu
|
honetan
aipatzen den zergatikoa kulturala da, erlijioa. (Hau berau, XIX. mende azkenetako erlijioaren eta zientziaren uztarrezintasunaren gatazkaren testuinguruan ulertu behar da).
|
2007
|
|
Hauxe izango da sail
|
honetan
aipatuko dudan aspaldikoena. Orain dela hogei bat urte irakurri nuen.
|
2009
|
|
Kontua, emozio azalgaitz horri ematen zaion espresio poetikoa da. Arta ematen duena da, Gandiaga nola saiatzen den berba ematen sentimendu intimoenei, kasu
|
honetan
aipatu zirrara horrentzat espresio bila. Holako hunkialdien une bat egunsentia da.
|
2010
|
|
Hiru bider egon naiz Amazonian, guztira sei hilabete inguru, eta aldikadak eman ditut munduruku eta apurina indioekin haien eremu debekatuen barruan. Haien zeremonietan parte hartuta nago, ipuin
|
honetan
aipatzen den aiahuaskarenean, esaterako. Ez dut inoiz antzeko bizipenik izan; mendebaldarrontzat haluzinogeno baten antzekoa izango litzateke aiahuaska, baina haientzat askoz gehiago da:
|
2015
|
|
herri prentsa eskualdeka egituratzen hasi da, herrietako esparruak gaindituta. Horren adibide modura izendatzen ditu, batetik, jada ikerlan
|
honetan
aipatua dugun Goiena Komunikazio Kooperatiba (zeinak ordura arte euskal prentsan aurretiaz inork lortu gabeko zabalkundea erdietsi zuen: 20.000 ale zenbakiko hasiera batean, eta 18.000 gaur egun), eta, bestetik, Durangaldeko Eraz astekarian oinarriturik sorturiko Anboto.
|
|
4 Antzik topatu al duzue pasarte
|
honetan
aipatzen diren pertsonaien eta
|
2016
|
|
Normala eta ulertzekoa da, beraz, inbidia izatea. Kontua da bekatu txiki horrek poetak eramaten dituela, usu, handiago bat egitera, zerrenda
|
honetan
aipatu dugun lehenengora hain zuzen ere, Harrokeriara, eta beren generoa beste guztien gainetik ipintzera, altzariak salbatze aldera. Eta hori bai dela toleraezina, lagunak.
|
2019
|
|
Kapitulu
|
honetan
aipatu ditugunak barrutik eta lehen pertsonan bizi izan ditut. Gau eskoletan euskarazko klaseak ematen hasi nintzenean ahalik eta atseginenak izan zitezen saiatzen nintzen, besteak beste, ikasleek ez zitzaten utzi, eta giro onean gehiago ikasiko zutelakoan.
|
2020
|
|
Norekin zeukan, edo beharbada zehatzagoa da esatea norekin eduki ohi zituen zitak. ETA militarreko kide batekin zen, egia (ez epigrafe
|
honetan
aipatu dugun RAN hori, ez; beste bat). Baina esan zidan, halaber, zita horiek bi erakundeen ezkutuan egiten zituztela eta ez zutela esanahi politikoa, pertsonala baizik:
|
|
Susmo eta kontrasusmo giro
|
honetan
aipatzekoa iruditzen zait Nafarroako Amnistiaren aldeko Gestorek, Naparra desagertu eta sei hilabete geroago (ez dute data zehatzik jartzen, baina" a seis meses de su desaparición" idazten dutela diote) argitaratu zuten analisi zorrotza, 16 orriko liburuxka batean.
|
|
115 Kapitulu
|
honetan
aipatzen diren elkarrizketa guztiak Mont de Marsan inguruan indusketa egin baino lehenagokoak dira.
|
2021
|
|
Txikia da
|
honetan
aipatzen ari naizen geografia. Esaterako, Arrospe Txiki izeneko etxetik Sukarrietako gainera dagoen tartea berrehun bat metrokoa da.
|
2022
|
|
Genero anbiguotasuna sindrometzat baino kultur politikaren aldaeratzat tratatzeko era hori bat dator Mieliren sexu politikaren ereduarekin, eta bien artean pista garrantzitsua eskaintzen dute gizonen politika antisexisten iturriei dagokienez. Maskulinitate politika horrek ez du maskulinitate forma nagusi bat oinarrian, kapitulu
|
honetan
aipatutako beste hirurek bezala. Hori baino, genero ordenaren egitura orokorrarekiko harremanean sortzen den politika bat da hau.
|