Emaitzak: 8
2000 | ||
Ezin da ahaztu, bestalde, Euskal Kultura Ondarearen 7/ 1990 Legea onartu zenetik Euskal Autonomia Erkidegoan 72 liburutegi berri sortu direla. Azpimarratu genuke Eusko Jaurlaritzak azken hamarkada | honetan ahalegin berezia egin duela gure erkidegoko liburutegien azpiegituraren garapena bermatzeko. | |
2003 | ||
Gainera, enpresen aldetik normalean ez dute batere laguntzarik jasotzen ordutegiak moldatu ahal izateko, besteak beste, administrazioek politika horiek sustatzen ez dituztelako. Hori dena gaindituta, matrikulatzen bada baldintza eskasak aurkituko ditu kasu askotan, egoitza txikiak, hotzak eta abar, nahiz eta azken aldi | honetan ahalegin handia egin den inbertsioetan. Bukatzeko esan dezagun EHko leku askotan ez dutela inolako aukerarik euskara ikasteko; eta beste leku batzuetan, administrazioek ezarritako ratio zurrunak direla medio, nekez gaindituko dute lehen urratsa aurreragoko urratsetan ratioa lortzea ezinezkoa baita. | |
2004 | ||
Beste alde on batetik, iruditzen zait kultur plan | honetan ahalegin berezia egin dutela euskarazko kulturaren garapenari bidea zabaltzen. Horretarako dago zazpigarrenardatz estrategikoa," Kulturgintzan euskararen erabilerainda rtzea", zazpi lehentasunezko jardueraildo rekin eta hamasei jarduera rekin. | |
2005 | ||
Bide bertsutik, Errege Dekretu | honetan ahaleginak egin dira hirigintza legeriari buruzko aipamen zehatzik ez sartzeko, halakoak egiteko eskumen esklusiboa autonomia erkidegoei baitagokie, esanbidez estatuari erreserbaturiko gaietan izan ezik. | |
2014 | ||
Ibilbide horretan batutako dirua medikuntza ikerketara bideratu du Fundazioak. Animaliekin eginiko probetan" emaitza baikorrak lortuta", une | honetan ahalegin guztiak" pertsonengan eraginkortasuna duen entsegu klinikoaren garapenera" bideratuta ditu. | |
2023 | ||
Prototipo | honetan ahalegina egiten da ikasleengan antzeman ditugun erronka soziolinguistiko nagusiak gainditzeko: euskararen aldeko borrokak duen zentzu sozio historikoa ulertzea, ikasleen pertsonalizazioa egitea, euskararen lanketa corpus lanketara edo hobekuntza metodologikora ez murriztea eta orobat praktika pedagogiko aktibo eta kolaboratiboa sustatzea. | |
Bukatzeko, prototipo | honetan ahalegina egiten da ikasleengan antzeman ditugun erronka soziolinguistiko nagusiak gainditzeko: euskararen aldeko borrokak duen zentzu sozio historikoa ulertzea, ikasleen beharren pertsonalizazioa egitea, euskararen lanketa corpus lanketara edo hobekuntza metodologikora ez murriztea eta orobat praktika pedagogiko aktibo eta kolaboratiboa sustatzea. | |
Artikulu | honetan ahalegina egiten da hizkuntz politiken kultur dimentsioa argitzeko: Zer lotura dute euskal kulturgintzaren transmisioak, nolabaiteko murgiltze kulturalak, eta euskararen erabilerak? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 8 (0,05) |
Lehen forma
honetan | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Jakin | 3 (0,02) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 3 (0,02) |
Deustuko Unibertsitatea | 1 (0,01) |
uriola.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau ahalegin | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau ahalegin egin | 4 (0,03) |
hau ahalegin berezi | 2 (0,01) |
hau ahalegin guzti | 1 (0,01) |
hau ahalegin handi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |