Emaitzak: 9
2000 | ||
Esperientzia | honen ostean, taldeak egitura berezia duela eta aldaketak eragiteko baliagarria dela konturatu zen Moreno. | |
2006 | ||
Lehen eleberri | honen ostean, izentxoa du Estebanek eta han hemenkazutabeak idazten hasten da, batez ere politikari buruzkoak. | |
2007 | ||
Orain, hurrengo pausoa dator, beste bat, horiek guztiakintegratzen dituena. Ziur, | honen ostean ere, beste bat etorriko dela. Baina, prozesuhonetan, kalitatetik, bikaintasunetik eta gizarte erantzukizunetik ikasi egin behardugu. | |
2008 | ||
Eta presazko eraketa hori, zein puntutaraino zegoen lotuta bigarren alkatearen izendapena zela-eta hilabete lehenago milizianoen eta udalkideen artean piztu zen iskanbilarekin? Atzera begirako hausnarketa | honen ostean, buelta gaitezen Ibarzabalen purifikazio prozesura. | |
2014 | ||
Sarreratxo | honen ostean, jarraitu dugun lan metodologia azalduko dugu laburhurrengo atalean. Ondoren, aplikazioa bera aurkeztuko dugu. | |
Hain da kaltegarriagaztetxoak galbidean jartzen dituela anorexia edota bulimia gaitzen ondorioz. Sarreratxo | honen ostean, irudien boterearen gainean arituko gara, irudien botereari etaidentitate eraikuntzari lotuko gatzaizkie ondoren, eta, azkenik, begirada arauemaileadeseraikitzeko literatur pertsonaia batzuk aztertuko ditugu: Iholdi eta Xola. | |
2015 | ||
Gure emaitza guztiak kontuan hartzen baditugu, lehen ardiz aurkezten dugu morfologia etafuntzionalitatearen arteko korrelazioa entzumen sisteman zehar HI baten ostean eta antioxidatzaileenonurak kalte | honen ostean neuronen babesa bermatzen dutelarik asfixia perinatal baten ostean. Gukdakigunez hau da lehen aldia non Nikotina, Melatonina, Resberatrola eta DHA antioxidatzaileenbabesa forgatzen den bai funtzionalki zein histologikoki eta molekularki ere entzumen gaitasunean etabehe kolikuloko neurona, glia zein mitokondrien integritatean. | |
2017 | ||
Oraingoan erreminta martxan jartzeko teklatuaren, a? hizkiasakatu da, eta | honen ostean sekuentziaren lehen irudiaren aurkezpena hasiko da. Irudiak, aurretik aipaturiko aurpegi keinu (1) edo eskuen orientazio (2) taldeetan dute jatorria. | |
2019 | ||
Horrela estimuluaren ondoriozko erantzunean LTPa asko murrizten delabehatu dugu, ia desagertu arte. TRPV1 KO estimuluaren aurreko erantzuna oinarri lerroarekiko%144.0 ± 7.152 ra arte igoarazten den bitartean DAGL entzimaren blokeoa eragiten duenfarmako | honen ostean,, oinarri lerroarekiko? %109.8 ± 1.868 ra arte jaisten da (6 Irudia). Ezberdintasun hau estatistikoki esanguratsua da (p= 0.0102). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 9 (0,06) |
Lehen forma
honen | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
hau ostean | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
hau ostean ere | 1 (0,01) |
hau ostean neurona | 1 (0,01) |
hau ostean sekuentzia | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |