2002
|
|
353). Hala ere, azpimarratzekoa da obra narratibo
|
honen
helburu nagusia ez zela erlijiosoa, ordu arte gertatu ohi zen bezala2 Urte batzuk geroago, Bizenta Mogel J.A. Mogelen ilobak Esoporen alegien itzulpen liburu bat argitaratu zuen, Ipui onac izenekoa. Liburu horren argitalpenak nolabaiteko berrikuntza ekarri zuen, zeren eta, bere helburu didaktiko eta moralista gorabehera, euskarazko haur eta gazte literatura sortzeko zimenduak ezarri baitzituen (ik.
|
2009
|
|
Herriko abadeari deitu eta otoitzen artean etxeko geletatik ur bedeinkatua banatzen zuen. Zoritxarretatik babestea eta etxearen sakraltasuna azpimarratzea ziren bigarren ospakizun
|
honen
helburu nagusiak.
|
2021
|
|
Probak kontrol laginari pasatu zizkioten eta, horren ebaluazioaren emaitzak aztertuta, laginaren gainerako kideekin egitea falta da zehaztutako adierazleetan garapenik egon den neurtzeko, eta, ondorioz, eragin positibo hori baieztatzen den modu enpiriko batez frogatzeko (op.). berretsi behar dute, eta, horrez gain, langai duten adin tarteagatik, HHn zein LHn kokatzen da. Bestetik, Arnedoren (op.) ikerketak BM bera ikertzen duenez, etapa berdinei erreparatzen die, eta, gainera, irakaslearen jarduna du, batik bat, ikergai72 Hori kontuan hartuta, lan
|
honen
helburu nagusietako bat aurrekoek zabaldutako bideari ekarpena egitea da: alde batetik, lan honetan bertan egindako ikerketa oinarri gisa hartuz, BHrako literatur errutinetan ardaztutako proposamen didaktikoa diseinatzea; eta, bestetik eta aurrekoek egindako lanaren ildotik, etorkizunean eta ondoko urrats batean proposamena inplementatzea eta nerabeen garapen kognitibo, emozional eta sozialean izan dezakeen eragina ebaluatzea.
|
|
Arloak bizi duen egoeraren eta horren arrazoien diagnostikotik abiatuz, literaturaren didaktikak etorkizunari begira dituen erronken identifikazioa eta zehaztea ikerlan
|
honen
helburu nagusietakoa da, betiere, metodologiari jarraiki, ikerketan parte hartu dutenen adierazpenak oinarritzat hartuz. Aurreko ataletan gertatu legez, horrek esan nahi du ez direla, akaso, etorkizunera begira arloak dituen erronka guzti guztiak agertuko, edota azaltzen direnak ez direla ikuspegi guztietatik garatuta egongo gaia alde askotako eta oso konplexua den heinean, baina metodologia ere xede da lan honetan, ezinbestean.
|
|
Funtsean, hiru aspekturen inguruan antolatu dira elkarrizketak eta horietarako galdetegiak: lehenik eta behin, literaturaren didaktikaren inguruan galdekatu zaie gaiaren egoera edo diagnostiko batera iristeko asmoz; ondoren, ikasle zein irakasleen profilak motibazioa, jarrerak, gaitasunak edota prestakuntza, besteak beste aztertu dira protagonisten begiradetatik; bukatzeko, arloak XXI. mendean izan ditzakeen erronkak irudikatu nahi izan ditugu, azken batean, hau baita ikerketa lan
|
honen
helburu nagusietako bat eta, ezinbestean, horri erantzun dio ondoren egingo den proposamen didaktikoak.
|