Emaitzak: 5
2000 | ||
Horrela, Estatuak (ez dezagun ahaztu nazioan oinarritzen den Estatuaz ari zela) bere gain hartuko luke hezkuntza nazionalaren antolaketaren ardura, horretan kokatzen baitu nazioaren etorkizuna. Ikus daitekeenez, neurri batean Estatutik naziora doan bide honek bat egiten du tradizio frantsesarekin; edo hobeto esanda, Fichte-k | honen eredua bere pentsamoldean integratzen du, zentzu horretan tradizio erromantikoaren eta tradizio frantsesaren antinomia gaindituz. Bi hitzetan, eta ondorio gisa, Fichte-k funtsezkoa den errealitatearen aurrean jartzen gaitu: | |
2001 | ||
Karolingiar ideologiaren plasmazioa edo gauzapena dugu artea. Arte aurrerromaniko edo germanikoaren artean, arte klasikoak eta bizantziarrak ere jarraituzuten (harria erabiltzera itzuli ziren, basilika oinplanoaz eta dorreez apaindurik). Hain zuzen, 805ean konsakratutako kapera palatinoa da | honen eredua (Ravena koSan Vital famatuaren kopia zena). Miniatura lanak ere egin zituzten, haien ekintzakulturalaren eta liburugintzaren barruan. | |
2010 | ||
Sarriagoak diren praktika hauek borondate oneko aldarrikapen librekanbistaren itxurapeanmozorrotzen dira gero eta gehiago. Jarrera | honen eredu Estatu Batuak dira, non bertakoagintarien berba ofiziala merkataritza librearen aldekoa den baina bitartean «super 301»bezalako legeak indarrean dauden. Aipatu lege horrek Estatu Batuekin merkataritzasoberakin mardula duten herrialdeen aurkako neurri murritzaileak aurrikusten ditu. | |
2015 | ||
Aztergai dugun kasua joera | honen eredu da. Juan Jose Echezarretak Legorretan martxanjarritako fabrika, 1933tik Fabricas de Papel y Carton Echezarreta, S.A. izenez eta 1992tikaurrera Echezarreta, S.A. bezala ezagutua, 2004an Villabonako La Salvadora S.A. paperenpresak irentsi eta Legorretako instalazioetan ordezkatu zuen Paperalia S.A. izenarekin.Urtebeteren buruan, ordea, ateak itxi behar izan zituen. | |
2019 | ||
Metodo honek piezareneduki melodikoa soilik sortzen duenez, lan honetan ere txantiloiaren jatorrizko erritmoa mantendu da. OndorenBach en piezez osatutako corpus bat erabili da, | honen eredu estatistikoa lortu eta txantiloiaren estrukturan notaberriak sartzeko. Sortutako piezak benetan Bach-en zantzurik baduten ziurtatzeko (Goienetxea et al., 2018) laneanaurkeztutako sailkatze eredua erabili da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 5 (0,03) |
Lehen forma
honen | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hau eredu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hau eredu bera | 1 (0,01) |
hau eredu estatistiko | 1 (0,01) |
hau eredu estatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |