Emaitzak: 8
2012 | ||
Jasotako datuen bolumen handi horrek bermatzen du fidagarritasun estatistikoa. Artikulu honetan ikerketa | honen emaitza nagusiak aurkeztuko dira. • Hitz gakoak: | |
Beraz, gaur egun euskararen egoera nolakoa den adierazteaz gain, azken hogei urteotako bilakaera nolakoa izan den azaltzeko aukera ematen digu. Artikulu honetan, inkesta | honen emaitza nagusiak aurkeztuko dira.• Hitz gakoak: Inkesta soziolinguistikoa, hizkuntza gaitasuna, hizkuntza transmisioa, erabilera, jarrera. | |
2 ustekizuna ontzat dutenak eta kontrakoa pentsatzen dutenak. Litekeena da hori, baina ez du inongo eraginik txosten | honen emaitza nagusian. | |
Bestalde, uste dute euskara ez dela zama bat enpresentzat. Beraz, azken batean, eta gure ikerketarako, esaldi bakarrean laburtu daitezke ikerlan | honen emaitza nagusiak: EAEko gazteen artean euskararen ezagutza zabala da (%70 ingurukoa) eta erabilera baxua (%18 ingurukoa), baina haien euskararekiko pertzepzioa eta aktitudeak positiboak edo oso positiboak dira. | |
2016 | ||
Ideia horiek afinitate diagrama bidez sailkatu eta mapa batean jaso ziren. Ondoren, eta horiek guztiak kontuan hartuz, Corpusaren lehen zirriborroak prestatu eta horiei ekarpenak eginez, fase | honen emaitza nagusia izan den Corpus horren azken txostena osatu zen, hau da, Hizkuntza ekologiaren diskurtsoaren ideia nagusien bilketa: Materialen Corpusa izeneko Txostena. | |
Fase | honen emaitza nagusia proiektutik sortutako azken produktua izan da: EkoLingua Solas jokoa, bere Gida eta Materialekin. zenik, soilik esku hartze bat izango zela. | |
Kontrastatu eta jokoa balidatu, emaitzen analisia eta balorazioak egin, eta produktua kaleratzearen fasea. Fase | honen emaitza nagusia proiektutik sortutako azken produktua izan da: EkoLingua Solas jokoa, bere Gida eta Materialekin. | |
2021 | ||
Emaitza intelektual horrekin batera, esperientzia trukea sortu da Europako kultura ondarearen aberastasuna eta balioa sustatzen ari diren erakundeen zein kanpainen eta ondare hori osatzen duten eskualdeen artean. Proiektu | honen emaitza nagusia proiektu hau garatu duten erakunde kideen eskualde eta herrialdeetako hizkuntzak ikasteko plataforma birtual bat izan da. Plataforma hori ikaskuntza intuitibo eta erakargarrian oinarritzen da, ikus entzunezko baliabideen eta etengabeko prestakuntzaren bidez. Baliabide horiei esker, helduei (bereziki migratzaileei eta errefuxiatuei) tokian toki gizarteratzea ahalbidetzen zaie. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 8 (0,05) |
Lehen forma
honen | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hau emaitza | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau emaitza nagusi | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |