Emaitzak: 10
2000 | ||
Hori guztia irakatsi zigun Txillardegi irakasleak, gutako askok behar bezalaerreparatu ez bagenuen ere. Baina ez da hor ahitzen irakasle | honen ekarpen oparoaeuskal soziolinguistikaren baratze xumean. Ereinak ereinda, oraindik ere euskal soroajorratzen segitzen du orduan bezain gartsuki. | |
2004 | ||
Continuum guzti horretan, maila horiek iruditzen zaizkigulako egungo globalitateanpotentzial eraldatzaile handiena dutenak. Eta irudipen horretatik, autoeraketaekonomiko | honen ekarpenak, gakoak eta mugak aztertu nahi ditugulako. | |
2008 | ||
Eskuliburu | honen ekarpen garrantzitsuenetariko bat hauxe da: ECTS1kreditu europarretara egokituta egotea. | |
2015 | ||
Ikerketa | honen ekarpenak baliagarriak dira etorkizuneko hiztegigintzak automatizaziorantz izangoduen bilakabidean, eta hizkuntzaren prozesamenduko arloko zenbait atazatan, hala nola datu base lexikalen elikatzean, corpusen etiketatzean eta, testuinguru eleaniztunean aplikatuta, itzulpen automatikoan. | |
Artikulu | honen ekarpena, hain zuzen ere, irakasleriaren garapenak norbanakoaz landa, goi mailako hezkuntza organizazio batean duen inpaktua ulertzea ahalbidetuko duten analisizientifikoak garatzea da. Hemen planteatzen den azterlanaren muina honakoa izaki: | |
Zailtasunak zailtasun ikuspuntu metodologiko batetik, adierazle | honen ekarpen nagusia baliteke sistema sozioekonomiko eta naturalen arteko uztarketaren isla izatea. Haren interpretazioak horretara laguntzen du ezinbestean, eta zentzu horretan EEren esparruarekin bete betean egiten du bat. | |
2019 | ||
Helburu horretarako Hizkuntzaren prozesamenduko tekniketan oinarritu gara, informatikako teknologiak gizarte ikerkuntzan aplikatuz. Gizartezientzien eta konputazio zientzien arteko konbinazioan kokatzen da lan | honen ekarpen nagusia, aurrerapen teknologikoetan eta informazio mugagabean oinarritutako egungo gizartea interpretatzen eta ulertzen lagunduko duensinbiosia. | |
Testuinguru honetan, lan | honen ekarpenak hiru dira: alde batetik, Lopez Zorrilla et al. autoreek (2019) proposatutako sare sortzaile aurkaria balioztatzen dugu, ingelesez gain euskaraz ere eraginkorra dela frogatuz; bigarrenik, modu koherente eta zentzudunean hitz egiten duen sare neuronaletan oinarritutako elkarrizketa sistema automatikoa euskaraz eraikitzea badagoela frogatzen dugu; eta amaitzeko lematizazio prozesu baten bidez corpusarentamaina txikiagoagatik sortutako desabantailak nola leundu daitezken erakusten dugu. | |
3.3.3.Ikerketa | honen ekarpena | |
Era berean, Euskadin gutxi izan dira, haur eta nerabeen Dieta Mediterraneoarekikoatxikidura aztertu izan dituzten ikerketak. Hau kontuan hartuta, lan | honen ekarpena funtsezkoa da, Osasun Publikoko arazo larri hau agerian jartzen duelako. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 10 (0,07) |
Lehen forma
honen | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
UEU | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
hau ekarpen | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
hau ekarpen nagusi | 2 (0,01) |
hau ekarpen baliagarri | 1 (0,01) |
hau ekarpen funtsezko | 1 (0,01) |
hau ekarpen garrantzitsu | 1 (0,01) |
hau ekarpen hiru | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |