2012
|
|
12 Mirarien a prioritasunaz. A prioritasunean Kantekin deskubritua dugu ezagutza unibertsala, nonbait, sokratismora itzuliz, kosmos material
|
honen
definizio unibertsala, kosmos material honen esentzia ezagutzen da a prioritasunezko fenomenoetan (miriarietan batez ere), eta beraz, baita mundu inorganikoa eta baita mundu organikoa ere ezagutuak dira osoro, perfektuki, eta edozein objektu (inorganikoa ala organikoa) materialaren definizioa unibertsala da, eta hor esentzia ezagutzen dugu, guztiaren izatea, izaera. Baina guk ez, hau teorizazio hutsa da misterio batez, baina misterio hortatik, Jainkoaren misterioa deitua, ezagutuak gara guk geure burua ezagutzen dugun baino hamaika bider hobeto, perfektuki, eta horregatik esaten da Jainkoak guk baino hobeto ezagutzen duela zer behar dugun, guk eskatu baino aurretik, a priori.
|
2013
|
|
Esaten cosmos hau indefinidua dela? Ala bilatuz, kontrara, cosmos
|
honen
definizioa, eta definiziorik zehatzena, osoena, definizio unibertsala da. Baina hasteko derrigorrean hasi behar gara objektu diferenteen definizioekin.
|
|
Pribazio batek ekartzen gaitu materialismora azken batean. Eta materialismoan pribazioak bizi ditugulako, ezin iritsiz cosmos
|
honen
definizio unibertsalera. Hori baita helburu gorena.
|
|
Hori baita helburu gorena. Hasten gara kasu partikularretatik, objektu diferenteen definizioak bilatuz eta hola, baina helburu maximoa, dena abarkatzen duelako, cosmos
|
honen
definizio unibertsala da. Eta gure materialismoa eszeptizismoa da.
|
|
Holakoa izan daiteke gure teorizazio gorena, gure teorizazioetan hau egiazkoa delako, besteetan egiaren haziak aurkitzen badira ere, baina ez egia azkenik, eta guk badugu teorizatu egia azkenik: cosmos
|
honen
definizio unibertsala da. Badaiteke esan ere cosmos honen ezagutza unibertsala dela edo cosmos honen arrazoi garbia dela, cosmos honen arrazoirik perfektuena ematen duelako argitasun osoz.
|
|
Sobrenaturalismoa gaizki ikusita dago gaur egun, baina filosofia naturalak historia osoaren berrietatik elikatzen baldin bada orduan fenomeno sobrenaturalak (ez paranormalak) topatzen ditu. Halakoak dira signoak, eta signoen estudiotik ateratzen dugu ondorioa ezen egiten zituenak bazekiela a priori, eta hori da cosmos honen arrazoi garbia edukitzea bezalakoa, cosmos
|
honen
definizio unibertsala, beraz zientzia perfektua ere, zeren zientzia perfektuak operatzen baitu definizio unibertsalekin, ez hipotesian, guk bezala gure estudioetan, eta bai egiazki definizio unibertsal direnekin, eta hortik Haren zientzia perfektua izatea. Ez cosmos honetakoa.
|
2014
|
|
Baina Platonen intuizioan oinarritzen da, eta intuizioa ez da demostrazioa, eta nik nahi dudanerako ez du balio. Nonbait han kosmos hau formala da, eta formen eta fenomenoen estudioak kosmos
|
honen
definizio gero eta zehatzagoa ematen digu. Baina igarotzea den kosmos baten definizio unibertsala ezin gerta daiteke kosmos horretan.
|