Emaitzak: 7
2012 | ||
Ikerketa | honen asmoa da Goiena Komunikazio Taldearen kasua aztertzea. Xedea da identifikatzea taldearen adierazgarriak eta zein ezaugarrik egin duten posible Goiena Komunikazio Taldea moduko enpresa multimedia kooperatibo euskaldun baten sorrera eta garapena. | |
2016 | ||
Horretarako, ikertutako enpresaren interes taldeen mapa osatu eta eragile horiengana joaten da, haiek enpresari ikusten dioten balioa zein den galdetzeko. Metodologia horretan oinarrituz, euskarazko komunikabideek zein balio sozial sortzen duten neurtzea da ikerketa | honen asmoa. Goiena eta BERRIA komunikabideetan egin da neurketa. | |
2019 | ||
Horiek aztertu eta ekarpenak egitea da lan | honen asmoa; izan ere, errealitatea irauli eta gizarte justuago baten bila bagabiltza, komunitateak antolatua behar du, finean, hori baita gizartea zuzentzen duten logika eta ideologia dominanteei aurre egiteko modu bakarra, injustizia horien aurka kolektiboki lan egitea, aldarrikatzea eta alternatibak sortzea. Zesar Martinezek honakoa aipatzen du horren inguruan: | |
2022 | ||
9 HandSpy web zerbitzuarekin edota Neo Spartpen idazkailuarekin bestelako gauzak ere egin daitezke, baina gauza horiek azaltzea lan | honen asmoetatik apartekoak dira. | |
a) HHk lotura estua zuen filosofia edo ideia eta teoria pedagogikoen historiarekin. ...zten dituena. c) Oker bikoitza irudikatzen zen lan hauetan, batetik figura pedagogiko bikainen inguruan edukiak artikulatzen zirelako, historiako subjektu nagusiak bailiran, eta bestetik, delako figura horiek berek teoriak proposatu eta, aldi berean, teoriok praktikan jartzen zituztela adierazten zelako. d) Historialarien iritziak diskurtso analitikoan txertatuta agertzen dira, historiografia mota | honen asmo pragmatiko morala erakusten duena. Kontakizun historikoaren funtzio pragmatiko eta moralizatzailea oso ohikoa zen, arestian aipatu dugun moduan, XIX. mendeaz geroztik, etorkizuneko maisu maistren prestakuntzarako baliabidetzat hartzen zelako. e) Ideia pedagogikoei eta hezkuntzarekin lotutako gertaerei buruzko narrazio deskriptibo eta episodikoen nagusitasuna, oso modu zehatzean aurkeztuta: | |
2023 | ||
Hasieran esan bezala, lan | honen asmoetako bat da etorkizuneko ikerketetarako eta udalen konparaketarako abiapuntua izatea, bai Nafarroan bai estatu mailan. Horretarako, ikertutako zonak hiru taldetan bereizi ditugu: | |
Lan | honen asmoa, Nafarroako Unibertsitate Publikoaren barruko Nafarroako Oroimen Historikoaren Dokumentu Funtsak hainbat urtez egiten daraman ikerketa proiektuaren barnean kokatua, Gerra Zibilak eta frankismoak iraun bitartean gertatutako trenbideko langileen depurazio prozesuaren ikerketan aurrera egitea da, Tuterako eta Sakanako geltokietako langileei ireki zitzaizkien depurazio espe dienteen ikerketaren... Gero, lan zigorrak ikertuko ditugu lanbidearen, geltokiaren, agente errepresiboen balorazioaren eta militantzia ezagunaren arabera. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 7 (0,05) |
Lehen forma
honen | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hau asmo | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau asmo aparteko | 1 (0,01) |
hau asmo bat | 1 (0,01) |
hau asmo pragmatiko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |