Emaitzak: 10
2004 | ||
Froga eta presuntzio arloetan, hitzezko epaiketei aplikatuko zaie liburu | honen I. tituluko V eta VI. kapituluetan ezarritakoa. | |
Banantze eta dibortzio demandak, 777 artikuluan ezarritakoak izan ezik, ezkontzaren deuseztasunari buruzkoak eta Kode Zibilaren I. liburuko IV. tituluaren babesean aurkeztutakoak, hitzezko epaiketaren izapideen arabera gauzatuko dira, titulu | honen I. kapituluan ezarritakoari jarraituz. Gainera, demandek honako erregela hauek beteko dituzte: | |
2006 | ||
Artikulu honetan xedatutakoa ulertzen da, liburu | honen I. tituluko II. kapituluan epaitu aurreko arazoen inguruan ezarritakoari kalterik egin gabe. | |
Artikulu honetan xedatutakoa ulertzen da liburu | honen I. tituluko II. kapitulu, eta 106, 107, 110 eta 112.2 artikuluetan ezarritakoari kalterik egin gabe. | |
2010 | ||
Legea onartu zenean, 1982 ikasturtean, euskarazko irakaskuntza ez zegoen hutsean: gogoratu txosten | honen I. atalean esandakoak. Ez da egia, beraz, ereduen egungo garapen maila EENren eraginpekoa denik osorik. | |
2012 | ||
Arriskutsutasunari eta Gizartean Birgaitzeari buruzko Legearekin bat etorriz, edota indargabetu den Zigor Kodearen 8 artikuluko 1 eta 3 zenbakiak edo 9 artikuluko 1 zenbakia aplikatuz, segurtasun neurriak erabaki badira eta neurri horiek betetzen ari badira edo betetzeko zain badaude, orduan, neurriok berrikusi egingo dira kode | honen I. liburuko IV. tituluaren manuen arabera, bai eta aurretik aipatutako erregelen arabera ere. | |
Lege arruntaren izaera dute kode | honen I. liburuaren V. tituluak, 193, 212, 233.3 eta 272 artikuluek, lehenengo eta bigarren xedapen gehigarriek, hamabigarren xedapen iragankorrak, eta azken xedapenetatik lehenengoak eta hirugarrenak. | |
Dekretu honen xedeetarako, dekretu honexek araututako curriculumak ikastetxe bakoitzean duen zehaztapena da curriculum proiektua. Curriculum proiektuak ikastetxearen testuinguru sozioekonomikora eta kulturalera, ikasleen ezaugarrietara eta beharretara, ikastetxe bakoitzeko hizkuntza aukeretara eta baliabideetara egokitu du Dekretu | honen I. eranskinean bildutako curriculuma, eta Ikastetxearen Hezkuntza Proiektua hartu du erreferentziatzat. Ikastetxearen Curriculum Proiektuak alderdi hauek finkatuko ditu, gutxienez: | |
1 Protokolo honen IV. artikuluari dagokionez eta horren aplikazioari dagokionez, Protokolo | honen I. artikuluarekin bat etorriz, estatu orok, atxikitze unean, Konbentzioaren edozein xedapenetan erreserbak egin ditzake, 1, 3, 4, 16 (1) eta 33 artikuluetan izan ezik; zernahi gisaz, Konbentzioaren estatu alderdiaren kasuan, egindako erreserbak ez zaizkie aplikatuko nori eta, Konbentzioa aplikagarri duten errefuxiatuei. | |
2015 | ||
Aurreproiektu | honen I. kapituluak, «Fundazioa» izenekoak, bosgarren atalean jasotzen du fundazioen funtzionamenduari eta jarduerei loturiko guztia. Bederatzi artikulutan banatuta dago, eta artikulu horietan: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 10 (0,07) |
Lehen forma
honen | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
Deustuko Unibertsitatea | 6 (0,04) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
IVAP | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau I. | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
hau I. titulu | 3 (0,02) |
hau I. kapitulu | 2 (0,01) |
hau I. liburu | 2 (0,01) |
hau I. artikulu | 1 (0,01) |
hau I. atal | 1 (0,01) |
hau I. eranskin | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |