Emaitzak: 8
2001 | ||
Autore | honek hauxe ulertzen du euskarazko alfabetatze kontzeptuaz: lehenune batean, bigarren hizkuntza batean eskolatua izan den euskal hiztun orok bereideiak idatziz nahiz ahoz zuzen azaltzeko daukan gaitasuna; bigarren une batean, gai akademikoak nahiz sozialak erabiltzeko erakusten duen gaitasuna edota, bestelaesanda, hizkuntzaren erabilera modernoa (Iztueta, 1992, 70 or.). Hala ere, autorehonen ustez gertatzen dena hau da, euskal hiztun gehienak, bigarren hizkuntzabatean alfabetatuak izanik ere, analfabetoak direla beren ama hizkuntzan, euskaraez delako hizkuntza dominatzailea ez sozialki eta ezta kulturalki ere. | |
2004 | ||
Ikuspegi | honek hauxe erakusten du: agente baten ekintza ekonomiko konkretu bat (Ki) norberekeria puruaren (N) eta altruismo puruaren (A) funtzioa izangodela. | |
2010 | ||
Bostetan bi Euskaraz daude, irudikoak, eta hauetatik bat izki iberiarrak omen direnen bidez idatzita dago. Teorian" euskal iberiar" testu | honek hauxe dio: | |
2011 | ||
Horren guztiaren aurrean, D. Sperber ek (1988) planteatutako tesiek paradigma sinbolikoen oinarrien hausnarketa serioa eragin zuten. Autore | honek hauxe planteatzen du: sinboloa, kultura baten sailkapen arrunten aurka doazen objektuak agertzen direnean ematen den prozesu kognitibo bat baino ez dela. | |
2015 | ||
Eta berriro diot, ulertzen ez bada ere, ez da apaltasun handikoa; errurik izan ez arren, pena bai, alferrikako lana baita, eta arima halako nahigabetxo batekin geratzen da, jauzi egitera joan eta atzetik heltzen diotenaren antzera, indarra erabili duela dirudi, baina haren bidez egin nahi zuena egin gabe ikusten du bere burua; eta geratzen den irabazi urrian ikusiko du begiratu nahi duenak esan dudan apaltasun faltaren zertxobait. Izan ere, bertute | honek hauxe du ona, ez dagoela bera lagun dela buruturiko egintzarik, arima nahigabeturikutziko duenik. | |
Nanomaterial manufakturatuen ustiapen teknikoen ezagutza maila abiadura bizian haztenari da; ez, ordea, osasunean eta ingurumenean eragin ditzaketen arrisku potentzialen ezaguera, alorhorretan ziurgabetasun zientifikoa nagusi baita. Arrisku konplexu eta ziurgabe horiek zuzenbidearenjardute eremuan kokatzen diren aldetik, artikulu | honek hauxe landu du: arrisku horienonargarritasunaren gainean erabakiak eta neurri juridikoak adostean, kontuan hartu beharreko zenbaitelementuren proposamena eta horien gaineko hausnarketa. | |
2019 | ||
Lan | honek hauxe du oinarria: Euskal Herriko Unibertsitatean ikerlari moduan egiten ari garenEuskararen eta boto abertzalearen arteko lotura doktore tesia. | |
2022 | ||
Dena joan litzateke hobeto, baina mundu | honek hauxe ematen du eta bestea hobeto ez ezagutzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 8 (0,05) |
Lehen forma
honek | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Karmel Argitaletxea | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau hauxe | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau hauxe ukan | 2 (0,01) |
hau hauxe eman | 1 (0,01) |
hau hauxe erakutsi | 1 (0,01) |
hau hauxe esan | 1 (0,01) |
hau hauxe landu | 1 (0,01) |
hau hauxe planteatu | 1 (0,01) |
hau hauxe ulertu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |