Emaitzak: 6
2000 | ||
Horrela, Estatuak (ez dezagun ahaztu nazioan oinarritzen den Estatuaz ari zela) bere gain hartuko luke hezkuntza nazionalaren antolaketaren ardura, horretan kokatzen baitu nazioaren etorkizuna. Ikus daitekeenez, neurri batean Estatutik naziora doan bide | honek bat egiten du tradizio frantsesarekin; edo hobeto esanda, Fichte-k honen eredua bere pentsamoldean integratzen du, zentzu horretan tradizio erromantikoaren eta tradizio frantsesaren antinomia gaindituz. Bi hitzetan, eta ondorio gisa, Fichte-k funtsezkoa den errealitatearen aurrean jartzen gaitu: | |
2011 | ||
Aldaketa | honek bat egiten du Iparraldean gauzatzen ari den fronte sozialista abertzaleen berrantolaketarekin, Enbataren antolaketarekin hain zuzen. Horren isla da, Brankako zuzendariaren aldaketa. | |
2012 | ||
Indigenek sustaturiko ikuspuntu | honek bat egiten du giza segurtasunaren «human security» jarraitzaileekin. Idazle globalista batzuek arrisku ekologikoaren eta garapenaren arteko harremana aurreratu (Pirages, 1983) zuten 1980ko hamarkadan. | |
2015 | ||
batetik, kontsumohomogeneotasuna, bai telebistako edukietan, baita telebista kateetan ere; bestetik, audientziarenzatiketa eduki eta kateen hautuan. Argazki | honek bat egiten du Andersonek (2006) iragarritako LongTailarekin, hau da, kontsumoaren zatirik handiena eduki gutxi batzuetan dago kontzentratuta, bainagainontzeko kontsumoa askotarikoa da eta audientzia barreiatuta dago eduki askoren artean. | |
Alegia, dimentsio/ irizpideak ez dira ordezkagarriak euren artean. IAESaren premisa | honek bat egiten du NEBen printzipioekin; izan ere, behin eremu bat babestuta bertako ingurumen ondasunak ez dira ordezkagarriak izango. | |
Desmaterializazioaren teoriak eutsi egiten dio hazkunde ekonomiko mugagabeari eta, aldi berean, baliabide naturalen kontsumoa eta ingurumen inpaktuak murriztea posible dela dio. Teoria hau hazkundearen desmaterializazioaedo oinarri fisikoko hazkundearen desakoplamenduaideiatik jaio zen 1990eko hamarkadan Herman eta besteen eskutik65 Hala, teoria | honek bat egiten du Brundtland Txostenarekin bai iraunkortasuna ingurumen dimentsioarekin identifikatzen duelako bai horrek dimentsio ekonomikoa baldintzatzen duelako ere; desmaterializazioak onartzen du ekonomiaren oinarri biofisikoaren narriadura dela iraunkortasun ezaren zioa. Aitzitik, ez dator bat Brundtland Txostenarekin hazkunde mugagabea defendatzen duen heinean, ezta dimentsio soziala baztertzen duen heinean ere, alegia, pertsonon oinarrizko beharrizanak asebetetzeko helburua alde batera uzten du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 6 (0,04) |
Lehen forma
honek | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
hau bat | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hau bat egin | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |