Emaitzak: 4
2010 | ||
Akatsei dagokienez, guztiak informazio nagusiarekin izan ziren. Emaitza | honek bat egiten du akatsak gertakizunaren gidoian oinarritutakoak izan ohi direla aurkitu duten ikerketekin (Bower eta haren laguntzaileak, 1979; Holst eta Pezdek, 1992). Hala ere, akatsik gehienak ez ziren ekintzekin erlazionaturikoak izan, beste lan batzuetan aurkitu izan den bezala (Heuer eta Reisberg, 1990), baizik eta detaileekin loturikoak izan ziren. | |
2015 | ||
Denboraz mintzatu dira elkarrizketatuak, praktika motorrei eskainitako tarte horiek euren eguna laburtzen zietela argudiatuta. Ikerlan | honek bat egiten du, beraz, askatasunik gabe bizi diren pertsonei jarduera fisiko bidez denbora azkarrago pasatu ohi zaiela dioten ekarpenekin (Martos Garcia et al., 2009). Espetxean eta espetxetik kanpo denborak esanahi ezberdina hartzen duela azaldu dute. | |
2017 | ||
a) kulturaren arabera ikusi da Magrebeko populazioak Latinoamerikako populazioak baino zaitasun gehigo dituela; b) baina ezin da baieztatu emakumeek zailtasun gehigo dituztenik, ikusi delako Magrebeko gizonek emakumeek baino zailtasun gehiago dituztela eta Latinoamerikako taldean ez dagoelako desberdintasunik gizonen eta emakumeen artean. Horrela, lan | honek bat egiten du zenbait ikerketarekin, non egiaztatzen duten zenbat eta distantzia handiagoa, orduan eta zailtasun gehiago egongon direla akulturazio prozesuan (Smith eta Bond, 1993; Ward eta Kennedy, 1999; Ward et al., 2001) eta distantzia kultural handiagoa duten pertsonek pairatzen dituzten bazterketak eta diskriminazioak zailtzen dutela egokitzapen prozesua (Nesdale eta Mak, 2003; Prilleltensky... Baina ez dute konfirmatzen emakumeen zaurgarritasun handiagoa (Standing, 2000; Aroian et al., 2003), ezin delako demostratu emakumeek arazo sozioekonomiko eta legal gehiago dutenik (Elgorriaga et al., 2016; Standing, 2000) eta diskriminazio handiagoa bakarrik aurkitzen delako Magrebeko emakumeetan. | |
2022 | ||
Irakasleak eleaniztasunean hezteak esan nahi du estrategia eta teknika eleaniztunetan formatzea, hizkuntza transferentziak probestea, hizkuntzen artean konparaketak egitea, ikasleek hizkuntzei buruz dituzten ezagutzak erabiltzea, kontzientzia metalinguistikoan sakondu eta berau erabiltzea. Artikulu | honek bat egiten du nazioarteko beste adituen eskaerarekin, irakasleak printzipio eleaniztunetan trebatu eta hizkuntzen irakaskuntza paradigma berrietara egokitzearekin (Alisaari et al., 2019; Cenoz & Gorter, 2014, 2019; Haukas, 2016; Lundberg, 2018; Moodie, 2016). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 4 (0,03) |
Lehen forma
honek | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hau bat | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hau bat egin | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |