Emaitzak: 3
2011 | ||
Lan | honek aldi berean hainbat gairi buruzko gogoeta izan nahi du; hau da, irudimen eta heziketa soziolinguistikoak sortu duenari buruzkoa, diziplina hau irakaskuntzan dibulgatzeko egindakoari buruzkoa, ezagutza soziolinguistikoaren beharrari buruzkoa eta irakasleek soziolinguistika lantzeari buruzkoa. | |
2015 | ||
Ebaluazioa tresna nagusitzat hartuz beraz, kualitatiboki ikus daiteke ikasle parte hartzaileekhelburutzat jarritako hiru konpetentzien garapen esanguratsua bizitzen dutela moduluaren diseinuareneta erabilitako metodologien ondorioz, hain zuzen ekimen sena, ikasten ikastea eta gaitasun zibiko etasozialekin erlazionaturiko konpetentziena. Proiektua erreala izateak ikasleen motibazioa areagotzendu, | honek aldi berean, iniziatiba bultzatzen duelarik. Proiektua guztiz autogestionatua denez, ikasleekberaiek ikusi behar dute nola kudeatu proiektua. | |
2020 | ||
(ii) Gaitasun | honek aldi berean, bitartekaritza baldintzak sortu behar ditu eragile ezberdinen artean (testuinguru urbano, politiko, eta digital aldakorren ondorioz) erabakitze prozesu demokratiagoak erdieste aldera. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 3 (0,02) |
Lehen forma
honek | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau aldi | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
hau aldi bera | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |