Emaitzak: 5
2011 | ||
Lan | honek aldi berean hainbat gairi buruzko gogoeta izan nahi du; hau da, irudimen eta heziketa soziolinguistikoak sortu duenari buruzkoa, diziplina hau irakaskuntzan dibulgatzeko egindakoari buruzkoa, ezagutza soziolinguistikoaren beharrari buruzkoa eta irakasleek soziolinguistika lantzeari buruzkoa. | |
Aldaketa horren ikurra, identitate korporatiboaren bilakaera izan zen, hau da, marka irudi «sintetikoagoa, funtzionalagoa eta berriagoa» (EITB Txostena, 2000). Horrela, orain dela hamar urte, korporazio | honek aldi berri bat zabaldu zuen helburu garbi batekin: «Komunikaziotalde» kontzeptua gauzatzea, Interneten zuen tokia zabalduta eta gaurkotasunezkozein entretenimenduzko eduki erakargarriak eskainita, «euskal multimedia taldepublikoa» bihurtu ahal izateko (Otermin eta Diez, 2007: | |
2015 | ||
Zuntzek zuten desabantaila batzukgainditzeko fase likidoko mikroerauzketak (LPME) agertu ziren (Jeannot eta Cantwell, 1996). LPME k kasu bakoitzerako moldakortasun handia erakusten du (Sarafraz Yazdi eta Amiri, 2010, Spietelun et al., 2014). Besteak beste, ultrasoinuz lagundutako emultsifikaziomikroerauzketan (USAEME) (Regueiro et al., 2008) tanta erauztailearen mikronizazio edodispertsioaren ondorioz, gainazal azaleraren handiagotzea eragiten du eta | honek aldi bereananalitoen masa transferentzia laguntzen du. Ondoren tanta jasotzeko tanta organikoarensolidifikazio bidez egin daiteke (SFO), izotz bainu bat erabiliz. | |
Ebaluazioa tresna nagusitzat hartuz beraz, kualitatiboki ikus daiteke ikasle parte hartzaileekhelburutzat jarritako hiru konpetentzien garapen esanguratsua bizitzen dutela moduluaren diseinuareneta erabilitako metodologien ondorioz, hain zuzen ekimen sena, ikasten ikastea eta gaitasun zibiko etasozialekin erlazionaturiko konpetentziena. Proiektua erreala izateak ikasleen motibazioa areagotzendu, | honek aldi berean, iniziatiba bultzatzen duelarik. Proiektua guztiz autogestionatua denez, ikasleekberaiek ikusi behar dute nola kudeatu proiektua. | |
2020 | ||
(ii) Gaitasun | honek aldi berean, bitartekaritza baldintzak sortu behar ditu eragile ezberdinen artean (testuinguru urbano, politiko, eta digital aldakorren ondorioz) erabakitze prozesu demokratiagoak erdieste aldera. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 5 (0,03) |
Lehen forma
honek | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau aldi | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hau aldi bera | 3 (0,02) |
hau aldi berri | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |