Emaitzak: 9
2000 | ||
Fenomeno bitxia ekarri dio talde profesionalen gorakada eta arrakasta | honek aktoreen bizimoduari. Denok dakigu aktoreek emanaldiko izaten dutela irabazpidea, eta gehienetan ez dela oso kopuru handia izaten. | |
2008 | ||
Hori dena galtzen, higatzen, degradatzen ikusi dugu. Lastima da, mundu zital | honek aktore baino gehiago espektadore bihurtzen gaituelako. Eta ikusten genuen kantua eta musikaren plazera, plazer kreatibo baino gehiago, plazer espektatibo bihurtzen ari zela. | |
2009 | ||
Confesiones de una compradora compulsiva, erosi ala biziSophie Kinsellaren izen bereko eleberrian oinarrituriko egokitzapena da. Komedia erromantiko | honek aktore gaztea eta ez hain gazteak konbinatu ditu: Isla Fischer, Krysten Ritter, Hugh Dancy, John Goodman, Joan Cusack eta Kristin Scott Thomas. | |
Pilar Miroren El Crimen de Cuenca, Nueve cartas a Berta (Basilio Martín Patino) eta protagonista legez El Pisiton (Isidoro Martínez Ferry eta Marco Ferreri). La Colmena (Mario Camus), Entre Tinieblas (Pedro Almodóvar) eta Mas allá del jardín filmetan ikusi dugu baita, azken | honek aktore onenaren Goya saria eman zion gainera (1995). | |
2021 | ||
Artikulu | honek aktoreen eta tresnen integrazioaren adibide bat erakusten du eraikuntzen aurrefabrikazioarekin energia berriztatzeko prozesu konplexuetan, Open BIM motor nagusi gisa erabiliz, baina, aldi berean, malguak, ikuspegi sinplifikatu alternatiboak onartzen dituena. | |
2023 | ||
psikologian, ideietan eta batez ere arrazoinamenduan oinarritutako metodo bat da. Arrazoinamenduzko puzzle imajinaezinak sortzen dira aktorearen motorra pizteko, baina ez dut uste | honek aktoreari asko laguntzen dionik eta, kontrara, aktorea blokeatu dezakeela uste dut. Egia da ordea, eta askotan aipatzen genuen gure artean, justifikaezina justifika dezakezula horrela, eta antzerkirako hori oso tresna indartsua dela. | |
Lan egiteko modu | honek aktorearen tentsioak azaleratzera ere eraman ahal du. Lana emozioetan oinarritzen denez, sarritan aktorearengan tentsioak sortzen dira. | |
Antzerkiari zabaldu behar dizkio eskuak. Izan ere, bizitza moderno | honek aktorea protagonista bilakatu baitu, antzerkia bera bere osotasunean alde batera utzita, eta nola ez, publikoa (herria). Horretarako artearekiko militantzia bat beharrezkoa da. | |
Agertokia eta publikoaren artean dagoen pareta imajinarioari deitzen zaio laugarren horma. Muga ikusezin | honek aktoreak edo kasu honetan, pertsonaiak ikuslearekin duen harremana finkatzen du. Harreman hau obraren ezaugarrien araberakoa izaten da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 9 (0,06) |
Lehen forma
honek | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Susa | 4 (0,03) |
EITB - Sarea | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Aldiri | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau aktore | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
hau aktore asko | 1 (0,01) |
hau aktore baino | 1 (0,01) |
hau aktore bizimodu | 1 (0,01) |
hau aktore gazte | 1 (0,01) |
hau aktore on | 1 (0,01) |
hau aktore protagonista | 1 (0,01) |
hau aktore tentsio | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |