Emaitzak: 5
2007 | ||
Ikasturtea amaitu ondoren, urtero, erkidego bakoitzeko Batxilergoko espediente akademiko onenek Batxilergoko Sari Berezia lortzeko probetara aurkezteko aukera izaten dute, eta sari hori jasotzen dutenek hurrengo urtean deitzen den Sari Nazionala jaso dezakete. Atzerriko | hizkuntza programa edo diru zuzkidura bat eta, batez ere, unibertsitateko lehen urtean matrikula doan izatea dira ikasle horiek merezimendu akademikoen onarpen ofizial gisa lor ditzaketen sarietako batzuk. | |
2008 | ||
Denbora horretan, bereizkeriarik ezaren, Europako politika eta ekintza guztietan emakumeen eta gizonen arteko berdintasunaren printzipioa txertatzearen eta eleaniztasunaren inguruko ekintzak lantzen dira, “haien hizkuntza aniztasuna aprobetxatuko duen eta herritarrak hizkuntzak ikas ditzaten bultzatzeko”. “Programa | hizkuntza programa ez bada ere, ikaskuntza ez formaleko programa bat da, gazteei hizkuntza eta kultura desberdinekin ohitzeko aukera ematen diena”, esan dute sustatzaileek. Proiektuari dagokionez, talde bakoitzak antolatu eta protagonista izan behar du. | |
2011 | ||
Adinaren eta aurreko esperientziaren arabera, agentziek hainbat programa gomendatzen dituzte Adinaren eta aldez aurreko esperientziaren arabera, agentziek hainbat programa gomendatzen dituzte. Herrialde bakartutik inoiz atera ez diren gazte eta aditu gabeen kasuan, iraupen txikiagoko | hizkuntza programak gomendatzen dira (hiru eta lau aste bitartekoak), bizilekuan ostatua dutenak, harrera familietan baino arreta eta gainbegiratze handiagoa izatearen abantaila baitute. Agentzia gehienek aholkularitza zerbitzuak eskaintzen dituzte gurasoei ikaslearen adin tarterako programa egokia aukeratzen laguntzeko. | |
Eskolaz kanpoko jarduerak Familiek egiaztatu behar dute jarduera akademikoak ikaslearen adinerako eta interesetarako egokiak direla. Haur eta nerabeentzako | hizkuntza programa gehienek, eskolez gain, beste jarduera batzuk ere izaten dituzte eguneroko programazioan, ikaslearen lanaldia osatzeko. Oro har, txangoak antolatzen dira interes kultural eta turistikoa duten beste herri eta toki batzuetara, baita hainbat kiroletako praktikak ere. | |
Gazte eta nerabeen beharretara egokitutako programen eskaintza espezifikoa dago. Nahiz eta 10 urte bitarteko biztanleria segmentu horretarako atzerriko | hizkuntza programen eskaintza espezifikoa diseinatzen den, haien beharretara egokitua, aukera asko daude. Helmugako herrialdea, antolaketa, ostatua, iraupena edo klase orduak dira familiek arretaz eta irizpidez hautatu behar dituzten faktoreetako batzuk. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hizkuntza | 5 (0,03) |
Lehen forma
hizkuntza | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hizkuntza programa | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hizkuntza programa eskaintza | 1 (0,01) |
hizkuntza programa ez | 1 (0,01) |
hizkuntza programa gehien | 1 (0,01) |
hizkuntza programa gomendatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |