Emaitzak: 4
2012 | ||
Ikaslea dakiena azaltzen jartzen baduzu ikasketa prozesua borobilduta geratzen da. Hori gutxi ez, eta txikitatik | hitz egiten trebatuz gero, akabo jendaurreko beldur eszeniko kritiko hori! Baina ez, hemen isilik egotea hobea dela uste dugu, aho itxian ez dela eulirik sartzen, eta jakina, kasualitatez hitz egitea egokitzen zaigunean blokeatzen gaituzten kirio eta sentsazio eskasei egin behar diegu aurre. | |
Garai horretan garatzen eta ezartzen ditu burmuinak ohitura emozionalen oinarri diren zirkuitu neuronalak (ez da ahantzi behar burmuina dela ikuspegi anatomikotik begiratuta helduarora beranduen iristen den organoa). Horregatik, adin horretan abilezia jakin batzuk lantzeko aukera duten gazteek, adibidez, talderen bateko kide direlako, edo jendaurrean | hitz egiten trebatzeko abagunea dutelako, oinarri neuronal sendoa ezartzen dute, gerora oinarri horren gainean lidergorako gaitasunak eraikitzeko. | |
Prozesu geldo eta neketsua da, praktika eta errepikapen ugari behar dituena. Eta horretarako garairik egokiena nerabezaroa/ gaztaroa da (14 urte bitartea); hori dela-eta, adin tarte horretan gaitasun emozionalak lantzeko aukerak eman litzaizkieke nerabeei/ gazteei, hala hezkuntza munduan (batez ere unibertsitatean) nola enpresa munduan, talde lanean aritzeko edo jendaurrean | hitz egiten trebatzeko abaguneak eskainiz, adibidez. Gaitasun tekniko eta zientifikoez gain, beraz, gaitasun emozionalez ere hornitu genituzke, lanerako ez ezik bizitzaren gainerako arloetarako ere denontzat mesedegarria izango bailitzateke hori. | |
2016 | ||
Eleanor Flexnerrek ikerketa itzela egin zuen emakumeen mugimenduari buruz, eta, bertan, azaldu zuen esperientzia politiko izugarri baliotsua pilatu zutela emakume abolizionistek; baldin eta mugimendu horretan militatu ez balute, ez ziren gai izango, hamar urte pasa beranduago, emakumeen eskubideen aldeko kanpaina antolatzeko. Dirua biltzeko teknikak prestatu zituzten, literatura banatzen ikasi zuten eta jendaurrean | hitz egiteko trebatu ziren emakume asko. Eta, are garrantzitsuagoa, ikasi zuten eskakizunak modu eraginkorrean nola egin: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hitz | 4 (0,03) |
Lehen forma
hitz | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hitz egin | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hitz egin trebatu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |