Emaitzak: 9
2004 | ||
Irakurketa on batek bi faktore biltzen ditu; irakurketa ona eta irakurketa azkarra. Horiiortzcko honako | hiru teknika hauek aholkatzen dira normalki: | |
2015 | ||
Hala ere, erreminta hau ez dago pentsatua aldakortasuna era eraginkorbatean modelatzeko. Gure aurreko lanean (Arrieta et al., 2014a), MATLAB/ Simulink en sistema txertatuentzako software aren aldakortasuna modelatu eta kudeatzeko | hiru teknika konparatu genituen: (1) aldakortasun uniformea, (2) aldakortasun negatiboa eta (3) lehen klaseko aldakortasuna. | |
1 Taula: Aldakortasuna MATLAB/ Simulink erremintan modelatzeko eta kudeatzeko | hiru tekniken konparazioa Arrieta et al. (2014a) | |
Arloko egoeran, 2 Taulan MATLAB/ Simulinken aldakortasuna modelatzeko | hiru teknika konparatzendira. Hala ere, konparatutako hiru teknikek desabantaila ezberdinak dituzte. | |
Arloko egoeran, 2 Taulan MATLAB/ Simulinken aldakortasuna modelatzeko hiru teknika konparatzendira. Hala ere, konparatutako | hiru teknikek desabantaila ezberdinak dituzte. Esaterako, aldakortasununiformearen teknika erabiltzean (4 Irudia), ezaugarri guztiak Simulink erremintan alokatu behar dira.4 Irudia kontuan izanda, bi kamerak alokatzen dira modeloan, Canon eta GoPro. | |
Peptidoen identifikaziorako erabilitako | hiru teknikek informazio osagarria eman zuten.Hiru teknikek identifikatutako peptido komunak 54 ziren bitartean, teknika bakoitzakespezifikoki identifikatutakoak guztira 112 izan ziren: 54 CIDrekin, 37 ETDrekin eta 21HCDrekin. | |
Ikerketa hau aurrera eramateko ikerketa kualitatiboan ohikoak diren | hiru teknika erabili dira (Flick, 2004; Gil Flores, 1994; Goetz eta LeCompte, 1988; Ruiz Olabuenaga, 2009; Taylor etaBogdan, 1987; Vasilachis, 2006): dokumentuen analisia (programarekin zerikusia dutendokumentu publikoak eta partaideen lan dokumentuak), galdeketa (prozesuari buruzko iritziazein asetasun maila eta programa amaitu eta urte baterako inpaktua neurtzea) eta elkarrizketasakona (ERAGIN programak bultzatutako aldaketa indibidualean eta erakunde mailakoanarakatzea). | |
2017 | ||
Horretarako, etnografia lanetan ohikoak diren | hiru teknika erabili ditut. Batetik, behaketa parte hartzailea eta talde dinamiken bidezko hausnarketak egin ditut. | |
Honen arrazoia, ikasleen zein irakasleek EKI proiektuaren aurrean duten jarrera eta jokabidea aztertzea izan da. Horretarako, metodologia kualitatiboko | hiru teknika ezberdin erabili dira: behaketa, elkarrizketa eta eztabaida taldeak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hiru | 9 (0,06) |
Lehen forma
hiru | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
hiru teknika | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
hiru teknika erabili | 2 (0,01) |
hiru teknika desabantaila | 1 (0,01) |
hiru teknika ezberdin | 1 (0,01) |
hiru teknika hauek | 1 (0,01) |
hiru teknika informazio | 1 (0,01) |
hiru teknika konparatu | 1 (0,01) |
hiru teknika konparazio | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |