2000
|
|
Beharbada gehiegi arriskatuko naiz, baina
|
hiru
printzipio horiek zer, noiz etanola galderei erantzuten dietela esango nuke, hurrenez hurren.
|
2007
|
|
" Kontzepzio antropologiko horrek, gizakiaren dimentsio komunikatiboaren berezkotasuna onartzen duen heinean", —honela azaltzen digu Beorleguik jarraian—," kontzepzio etiko jakin batera eramaten gaitu, non indibidualismo oro baztertzen den" 82 Cortinak ere zera dio: " Solidario izatearen modua gizatiar izatearen baitan dago" 83 Azken batean,
|
hiru
printzipio horiek —zeinak egiaz ez diren Apel eta Habermasen etika komunikatiboarenak bakarrik— agerian uzten dute etika beti antropologikoa dela; eta, jakina, egiaztapen horrek berebiziko garrantzia du hezkuntzaren etikarako.
|
2008
|
|
Hiru, hauteskunde dinamika gainditzea eta, epe ertain eta luzera begiratuko duen jarduera sozio-politiko orokorra barneratzea, Euskal Herriko errealitate anitzak kontuan izanda. Badakit gutxi esatea dela eta hori baino askoz korapilatsuagoa dela, baina lehen urratsik gabe, ezin besteak eman eta
|
hiru
printzipio horiek barneratu ezean, ahalegin berriak jai izango du. Anbiguetate maila bat eraikitzailea izan daiteke lehen urratsetan, baina anbiguetateari ateak etengabe irekita uztea amaieraren hasiera da.
|
2013
|
|
Horrelako baldintzak dituenean, erabilgarria eta mesedegarria da gizartearentzat, munduko edozein bazterretan. Baina gero
|
hiru
printzipio horiek betetzea, beste kontu bat izaten da.
|
2015
|
|
Nanoteknologien gobernantzak zutabe izan behar dituen
|
hiru
printzipio horiek behinidentifikaturik, printzipio demokratikoa, arreta printzipioa eta gardentasun printzipioa, nanomaterial manufakturatuei aplikagarri zaien marko juridiko komunitarioan zein mekanismo etainstrumentu juridikoen bidez inplementatu behar diren sakontzeke dago oraindik. Industriananoteknologikoaren interesen alde EBko Komisioak aurrera eraman duen estrategia normatiboaknorabide aldaketa bat eskatzen du.
|
2020
|
|
Hori dela-eta,
|
hiru
printzipio horiek izango ditugu hizpide lan honetan, Administrazioaren zehapen ahalmena mugatzen duten printzipioak baitira, baina, batez ere, SPAJLk hiru printzipio horiek nola jaso dituen, hori izango dugu ikergai, Estatuaren zigortze ahalmen bikoitzaren atal bat mugatuko duten printzipioak direlako eta herritarron eskubideak babesteko horien idazkera osatu, garatu eta zehatz bat eduki behar du... Lortu al du, hortaz, helburu hori SPAJLk?
|
|
Hori dela-eta, hiru printzipio horiek izango ditugu hizpide lan honetan, Administrazioaren zehapen ahalmena mugatzen duten printzipioak baitira, baina, batez ere, SPAJLk
|
hiru
printzipio horiek nola jaso dituen, hori izango dugu ikergai, Estatuaren zigortze ahalmen bikoitzaren atal bat mugatuko duten printzipioak direlako eta herritarron eskubideak babesteko horien idazkera osatu, garatu eta zehatz bat eduki behar duelako edozein legek. Lortu al du, hortaz, helburu hori SPAJLk?
|