Emaitzak: 6
2000 | ||
Ezarriak zeuden aurrekari teoriko | hauetatik abiaturik, eta gizarte garaikideetanhain hedadura zabala lortu duten hedabideen eraginaz kezkaturik, autore asko hedabideek ideia eta errepresentazioak osatzeko eta inposatzeko duten indarra azpimarratzenhasi ziren eta, halaber, egungo errealitatearen eraikuntza soziala hedabideen eraginaaztertu gabe ulertu ezin dela erakusten. Gaur egun, ikertzaile gehienek asumitzen dutehedabideek eragin erabakiorra dutela gizakiaren errealitatearen kontzeptzioan4. | |
2006 | ||
Paola Tabet ek (1985) nabarmendu du obulu etahaziaren sorreraren eremu ez neutroaren eta umeak ekoizten diren eremuarenartean, genero harremanak eta sexualitatearen antolakuntza soziala jokoan daudela, emakumezkoen trukea eta menderakuntza barne. Ideia | hauetatik abiatuz, egilehonek ugaltze ahalmenaren atal guztien azterketa sakona egiten du, prozesu horretako epealdi guztietan egiten den kontrola eta parte hartze soziala argi geldi dadin.Hala, ugaltze prozesu osoan zehar gertatzen diren ekintzak, harreman sexualkonkretu batzuetatik jaioberria gizaki sozial eta heldu bihurtu arte, ez direla inoizausaz jazotzen azpimarratzen du, gizarte guzti guztietan antzeman baitaitekekulturaren eragin zuzena edo zeharkakoa: | |
2010 | ||
Esparru | hauetatik abiatuta, eskualdeko industri politikak gauzatzeko orduan, gero eta garrantzi handiagoa dute lan ildo hauek: | |
2015 | ||
Erramintahauen bidez jasotako informazioaren analisia eta irakurketa eginda, jakien aprobetxamenduaneragina duten erabiltzaileen beharrizanak autonomia, autoestima, auto errealizazioa etasegurtasuna direla ondioztatu da. Eta motibazio edo beharrizan | hauetatik abiatuz eta bizi estiloezbedinetan txertatuz erabiltzaile perfil ezberdinak sortu dira. Guztira, 6 perfil orokor eta 2perfil osagarri proposatu dira. | |
Bi helburu orokor | hauetatik abiatuta eta EAEko errealitate politiko linguistikoa aintzathartuta zein soziolinguistikaren eztabaida teorikoan zentralak diren gaiak abiapuntutzat jota, bederatzi helburu zehatz planteatu dira. Helburu hauek hiru taldetan sailkatu dira: | |
izenak, izen lagunak, aditzak, aditzondoak, etab. Oro har, prozesu hau hainbat azpi urratsetan egikaritzen den ataza da, eta azpi urrats hauetan HPko tresnak erabiliz sarrera corpusa (testu multzoa) analizatu eta informaziolinguistikoa biltzen da. Behin tresna | hauetatik abiatuta, informazio guztia jasotzean, sistema hurrengoatazekin hasteko gai da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hauek | 6 (0,04) |
Lehen forma
hauetatik | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
hauek abiatu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |