Emaitzak: 6
2010 | ||
3 Nahaste | hauek pertsonaren eguneroko jardueretan (hauen artean, gizartejardueretan) eragiteko behar adinako intentsitatea izan behar dute. | |
2011 | ||
Barne eta kanpo munduaren artean muga lausoak ditu. Esperientzia kementsu | hauek pertsona batengan denbora batez nagusitzen direnean, nahaste eskizotipikoaren aurrean gaude. Kroniko bihurtzen direnean, eskizofrenia baten aurrean gaude. | |
2012 | ||
Horrela, berdeegi dagoen tomate bat, babarrunen artean dagoen zurtoin zatitxo bat edo labetik ateratzean kiskaliegi dauden gaileta batzuk ekoizpen ildotik bazter daitezke. Tresneria moderno | hauek pertsonek osatutako ikuskatze mahaiak ordezkatzen doaz. Garestiak badira ere, ahalmen handikoak dira eta produktuaren unitate guztiak analizatzea ahalbidetzen dute, eta hori ezinezkoa litzateke zentzumenen bidezko ebaluatzaileekin. | |
Substantzia | hauek pertsonengan eragindako osasun kalteak substantzia bakoitzaren araberakoak dira, baina oro har esan daiteke animalietan dituzten antzeko efektuak dituztela pertsonengan. Umeengan efektu hauek nabariagoak eta, beraz, arazotsuagoak izan daitezke. | |
2015 | ||
Depresioaren etsipenaren teoriak (Abramson et al., 1989) seinalatzen du ahultasun kognitiboa estiloinferentzial negatiboz konposatuta dagoela eta honek hiru inferentzia mota barne hartzen dituela.Inferentzia | hauek pertsonek gertaera estresagarrien aurrean egiten dituztela esaten du: 1) Gertaeraestresagarriari buruzko atribuzio orokor eta egonkorrak, 2) Gertaera estresagarriaren ondorioeiburuzko inferentzia negatiboak eta 3) Gertaera estresagarrian nahasitako pertsonei buruzko inferentzianegatiboak. | |
Alde batetik, eguneroko bizitzaren espazio soziofuntzional ohikoenetan (lana, etxea, auzoa, lagunartea edota administrazioarekin harremanak) euskararen erabilerazenbatekoa den jakin genuke; bestetik, hizkuntza gaitasun absolutuaren zeinerlatiboaren inguruko datuak bildu genituzke eta, azkenik, euskararekiko motibazio etajarreren berri izan genuke. Izan ere, azken | hauek pertsonaren gertuko sare sozialarenerrealitate linguistikoarekin koerlazio argia izaten du sarritan (Baker, 1992), eta ingurune horrekgutxieneko baldintzak bete ezean, hizkuntzaren erabilera efektiboa egitea ia ezinezkoa da. Izanere,, gizabanakoa horretaz ohartu gabe indarrean dagoen arau sozialak ezarritakoarijarraituko dio egoera bakoitzeko harremanetarako hizkuntza (gehienetaninkontzienteki) hautatzean? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hauek | 6 (0,04) |
Lehen forma
hauek | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
hauek pertsona | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hauek pertsona bat | 1 (0,01) |
hauek pertsona eguneroko | 1 (0,01) |
hauek pertsona eragin | 1 (0,01) |
hauek pertsona gertaera | 1 (0,01) |
hauek pertsona gertuko | 1 (0,01) |
hauek pertsona osatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |