Emaitzak: 6
2010 | ||
Edonola ere, aukera | hauek inplementatzeko, bilatzaileak asmatu beharra du hitzaren esanahietako zein interesatzen zaion erabiltzaileari. Hori egiteko hainbat modu daude. | |
2017 | ||
Nahiz eta herritarrak diren erresilientziari dagokionez hiriaren beharrak zehazki zein diren hoberen dakitenak (Koch et al., 2017), askotan ez daukate esperientzia tekniko nahikorik behar | hauek inplementatzeko modu egokiena zein den erabakitzeko. Horregatik, askotan, erresilienzia eraikitze prozesuan haien ikuspuntua ez da nahikoa erabaki guztiak beraien esku uzteko, erabaki operatiboak hartzeko zailtasunak izango bailituzte. | |
2021 | ||
tabernen itxiera, konfinamendua, testatze estrategia ezberdinen inplementazioa... Eta neurri | hauek inplementatu ostean hedapena nola aldatzen den ikus daiteke, aurreikuspen zehatzagoak eginez. Esaterako, horrelako egoeratara iritsi gaitezke: | |
Orain dagoen bezala ez behintzat. Programaren erabilera nagusia, neurri eta testatze metodo efektiboagoak bilatzea izango litzateke, baina | hauek inplementatzeko programaren kodea aldatu behar da, hau da, programaziorako ezagutza bat behar da, eta esan bezala, programa exekutatzen denean, pantailan ez da ezer adierazten. | |
Emaitzek erakusten dute, besteak beste, irakaslearen profilak eragin zuzena duela programa | hauek inplementatzean. Izan ere, gure lanean ikusi denaren arabera, eduki irakasle direnak atzerriko hizkuntza irakastearen ideiatik urruntzen dira eta edukietan zentratzen dira soilik. | |
2022 | ||
Era berean, gure emaitzek agerian uzten dute taldean jokabide berritzailea sustatzeko ekintzen plangintzak duen garrantzia. Ekintzen plangintza informazioa bilatuz eta ondoren transmitituz osatzen da; informazio hori partekatzea beharrezkoa da helburu komunak eta | hauek inplementatzeko estrategia egokia sortu ahal izateko. Helburu argi eta partekatuen pertzepzioa berrikuntzarekin estuki lotzen da (Da Costa et al., 2014), baita taldeko kideen artean —ulermeneta ikaskuntza giro harmoniatsu batean— informazioa partekatzea ere (Wang et al., 2017). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hauek | 6 (0,04) |
Lehen forma
hauek | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
goiena.eus | 2 (0,01) |
Uztaro | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hauek inplementatu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hauek inplementatu estrategia | 1 (0,01) |
hauek inplementatu hedapen | 1 (0,01) |
hauek inplementatu modu | 1 (0,01) |
hauek inplementatu programa | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |