Emaitzak: 7
2012 | ||
a) Posta elektronikoa enplegatuei kargu hartzeko kanal egokia. b) maila da enpresa marketina egiteko bitartekorik egokiena. c) Mezu elektronikoetan zenbat eta informazio gehiago bidali, hainbat hobeto. d) Mezu bera hainbat hartzaileri bidaltzen badizkiegu, hobe da hartzaileen datuak ezkutatzea, haien helbideak BCC eremuan idatzita eta gure helbidea To Norentzat eremuan jarrita. e) Ez da beharrezkoa hasieran agurrik jartzea. f) Ez da egokia oso mezu laburrak bidaltzea. g) Interesagarria da ahal den guztietan zerrendatuak erabiltzea; izan ere, irakurterrazak dira. h) Telefonoz ari garen bitartean berrikus ditzakegu mezuak. i) Letra larriz idatzi behar dira mezuak, idazkiei garrantzi handiagoa emateko. j) Ideiak ondo antolatzeko, egokia izan daiteke aurretik zirriborro bat egitea. 2 6 unitate didaktikoan gutun komertzialak idatzi dituzu, honako datu | hauek baliatuz. Nola idatzi zenituzke mezu elektronikoak balira? | |
Era berean, dagozkion berandutze interesak ordaintzeko eskatu du. Idatz ezazu eskaera hori, honako datu | hauek baliatuz: – | |
AZKEN KASUA 4 Gutun komertzial bat idaztea?? Idatz ezazu gutun komertzial bat, honako datu | hauek baliatuz eta unitate didaktiko honetan ikasi dituzun diseinuari, egiturari, edukiari eta idazketari buruzko arauak betez: SAk HORNIDURAK ETA MUNTAIAK SAri idatzi dio Gasteizen dituen bi hoteletako eguzki oihalak aldatzeko aurrekontua eskatzeko. | |
2013 | ||
Giza baliabideen sailak eskaria jasoko du, eta, bete behar den postu edo postuen premia baieztatu ostean, posturako behar den hautagaiaren edo hautagaien profila egin du.Horretarako, lanpostuaren azterketa egin behar da lehenik, hau da, postuaren eduki eta baldintzen gaineko informazio guztia bildu behar da.Aztertuko den lanpostuaren ezaugarrien araberako teknikak eta metodoak erabiliko ditugu. Hala, baliabide | hauek balia ditzakegu: Zuzeneko behaketa.Galdeketen erabilera.Laneko elkarrizketak egitea, banakakoak edo kolektiboak, ikuskatzaileekin edo langileekin.Metodo misto bat, aurreko teknikak konbinatuz.Ondoz ondoko txostenen metodoa edo parte hartzailearen egunkaria: egunean zehar egiten dituzten lanak egunkari batean deskribatzeko eskatzen zaie langileei.Jarraian, azterketan lortutako emaitzak profesiograma deituriko dokumentu batean azalduko dira. | |
Enpresetako garapen planetan bitarteko | hauek baliatzen dira, oro har: | |
2014 | ||
Indar bat izanik, unitate | hauek baliatzen dira pisua adierazteko: Newtona (N), nazioarteko sis teman (SI); dina (dyn), sistema zegesimalean (CGS); eta kiloponda (kp), sistema teknikoan (ST). | |
Laborantzarako espazioak sortu eta banatzea, honako | hauek baliatuz: ildoak, ubideak, alorrak, larrainak? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hauek | 7 (0,05) |
Lehen forma
hauek | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
LANEKI | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hauek baliatu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hauek baliatu ezan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |