2000
|
|
idazten badut, hau irakurtzenduenak egundoko informazioa jasoko du niri buruz, ibiltaria naizela, une hau ez denbeste batean zer egin dudan,... eta beste gauza asko. Gertaera
|
hau
posible izan da biokalfabetatuak garelako eta hizkuntza idatzia menderatzen dugulako. Baina ez edozeinhizkuntza, kasu honetan euskara izeneko informazio trasbaserako kodea erabili dugu.Kode idatzi hau kode paralelo batean oinarritzen da:
|
2002
|
|
ur+ a: ura edo ager+ i: ageri. Salbuespen hauek kontuan hartzeko pentsa daiteke nahikoa dela debeku erregela bat idaztea, baina
|
hau
posible litzateke morfema bat edo multzo konkretu baterako eta ez, kasu honetan bezala, multzoa irekia denean. Ondoko hautazko erregela ere ez da egokia:
|
2010
|
|
Batetik, Euskal Herriko Unibertsitateari, gaur hemen Udako Euskal Unibertsitateak argitaratzen duen lanak Euskara Errektoreordegoaren laguntza izan zuelako euskarazko ikasmaterialak prestatzeko 2007ko urteko deialdian, eta hari esker hainbat ikaslek eskuragarri izango dutelako. Bestetik, lan
|
hau
posible egin duten guztiei, bereziki Iñaki Esparza Leibarreri, Euskal Herriko Unibertsitateko Zuzenbide Fakultateko Zuzenbide Prozesaleko katedradunari, lan honen prestaketan egin duen lan guztiagatik eta niri egindako zuzenketa eta emandako ehunka aholkuengatik. Azkenik, Udako Euskal Unibertsitateari, ez, bakarrik?
|
2012
|
|
Liburu honen ideia 2012an sortu zen doktorego tesian zein ikerketan landuriko gai batzuen inguruan (liburu
|
hau
posiblea izan da Ikerketa Taldean egindako lanari eta bere laguntzari esker. Ministerio de Ciencia e Innovación. ref.
|
|
Joera honen adibide gisa esan beharra dago GIrekin loturiko GIren Batzordearen partaidetza eskasa izan dela oso, indigenak posizio dokumentu batzuk onartzera soilik heldu direlarik. Gainera
|
hau
posible izan da lehentasun handiko taldeak direlako (Garcia Alix eta Borraz, 2006: 236).
|
|
Horregatik, galde dezakegu posible ote den kentzearen xedea etete ekintzaren barruan sartzea, bere objektuarekin bat datorren egite positibo bat bezala eta haren pilaketa azken honetara beharrezkoa ez delarik. Irakurketa
|
hau
posible da soilik «egitea» etete ekintzaren edukia den «ez egite»ari zentzu osoa emateko erabat ezinbestekoa denean, eta betiere hura «egitea» demandan espresuki eskatu bada.
|
2014
|
|
Zirriborratzen ari garen prozesu
|
hau
posible egin duten gertakarien artean bathautatu nahi dut, 80ko hamarkadaren hasieran gertatu zena, Teresa del Vallerenzuzendaritzapean burututako Mujer Vasca: Imagen y realidad (1985) ikerketarekinbatera.
|
2017
|
|
Lan
|
hau
posible izan da Eusko Jaurlaritzak eskainitako PRE bekari eta honako diru laguntzeiesker: UPV/EHU ko EA15/ 01 proiektua (UFI11/ 16 unitatearen bitartez), Eskualdeen GarapenerakoEuropako Funtsa (FEDER, gaztelaniaz) eta TEC2015 R proiektua.
|
2019
|
|
Azterketaren helburua bikoitza da, egin ditugun galderentzat asmatze tasa altuak dituzten sailkatzaileak lortzensaiatzea alde batetik, eta,
|
hau
posible bada, aukera bakoitzarentzat azalpen bat topatzea. Horretarako, azalpenaematen duten sailkatzaileak erabiliko ditugu, sailkapen zuhaitzak eta erregela multzoak hain zuzen ere.
|
|
Artikulu honetan aipatu bezala, IEHn, euskarazko irakaskuntza proposatzen duten eskola modeloek9ezagutzen duten arrakasta emendatzearekin batera, irakasle profil berriak garatzen ari dira (etaemendatze
|
hau
posible izatea ahalbidetzen dute): ikasleen H2an irakasteko berena ere den H2aerabiltzen dutenak (hizkuntza hau aski berriki barneratu, eta oraindik barneratzen ari direla).
|