2009
|
|
Komunikazioko herstura tasaren jaitsiera eta egoera psikologiko aproposa estuki lotzen zaizkio hobekuntza horri. Bihotz tasa ez da komunikazio kalitate osoari erlazionatua agertzen baina kalitate global
|
hau
osatzen duen ezaugarri bat erabakitzen du: bihotz tasa altuagoa erakutsi dutenen komunikazioa nahasiagoa sumatu du aditu taldeak.
|
2011
|
|
Ikuskera desberdinak daude berrikuntza sozialaren teorian zein praxian. Lurralde eta tokiko ikuspegia barneratzen duten berrikuntzaren ulermenek, tokiko garapenarekin, lurraldearen eta
|
hau
osatzen duten gizabanakoen bizi kalitatearen hobekuntza bilatzen dute. Kasu honetan, berrikuntza horiek bideratzeko baldintza instituzionalak eta lankidetza nahiz harreman kapitalaren garapena funtsezkoak dira.
|
|
3 atalaren diseinurako Basterretxea et al. (2007) eta Medrano, Palacios eta Barandiaranen (2007) ikerketak hartu dira kontuan. Atal
|
hau
osatzen duten aldagaien% 63 denbora maiztasunarekin lotutako aldagaiek osatzen dute. Horien fidagarritasuna frogatu da, eta, Alfa Cronbach en eskalaren arabera, 0,908koa da fidagarritasun maila; beraz, esan dezakegu, altua dela atalaren sinesgarritasuna.
|
2012
|
|
KJD ekoizleak bete behar du, hondakinari buruzko datuak eta haren garraioa azaldu behar ditu. Ondoren, kudeatzaileak dokumentu
|
hau
osatuko du jaso/ onartu dituen benetako kantitateak azalduz.
|
2014
|
|
Errendimenduarekin lotutako pertzepzioarekiko galde sorta (Garcia, 2011): tresna
|
hau
osatzen duten 8 itemak lotuta daude ikasleak bere errendimendu akademikoari buruz duen pertzepzioarekin eta, orobat, bere buruaz duen irudiarekin ikasle gisa (auto hautemate akademikoa). Galdetegi honetan ikasleak bere burua ebaluatzen du Likert eskala batean (1 ez nator bat inola ere/ 5 erabat ados).
|
|
Autorregulazio akademikoarekin lotutako galde sorta (Garcia, 2011): tresna
|
hau
osatzen duten 16 itemak lotuta daude ikaslearen autorregulazio akademikoaren mailarekin eta Cuestionario de Aprendizaje Autorregulado galdetegiaren egokitzapena da (Torre, 2007). Galde sorta honetan ikasleak bere burua ebaluatzen du Likert eskala batean (1 ni ez naiz horrelakoa/ 5 nire burua islatuta ikusten dut).
|
|
Testuinguruko aldagaiekiko galde sorta (Garcia, 2011): tresna
|
hau
osatzen duten 20 itemak lotuta daude ikasleak inguratzen duen testuinguru akademikoaren arlo edo aldagaiak antzematen dituen moduarekin. Arlo horiek enuntziatuta dauden moduak lerrokatze konstruktiboaren ezaugarriak islatzen ditu:
|
|
Zeharkako gaitasunen hautematea neurtzeko galde sorta (Garcia, 2011): tresna
|
hau
osatzen duten 20 itemek jasotzen dute zein mailatan uste duen ikasleak barneratu dituela konpetentzia orokor edo zeharkakoak. Aipatzen diren konpetentziak, gehienbat ANECAk (2008) garatutako Reflex proiektuan planteatutako zeharkako konpetentziak dira.
|
2015
|
|
Barne hartzeko prozesua errazteko, jarraian zehazten da, zehatzago, bosgarren atal
|
hau
osatzen duen artikulu bakoitza, eta haien konparaketa egiten da aurreko legean oinarrituta.
|
2016
|
|
Lehenengo kluster
|
hau
osatzen duen beste klasea «Ebolaren aurka borrokatzeko laguntza!» da. Bereziki Mugarik Gabeko Medikuak (MSF) gisako gobernuz kanpoko erakundeek Twitter erabili zuten ebolaren aurrean herritarrei laguntza ekonomikoa eskatzeko txio esanguratsuenetan islatu zen gisara:
|
2017
|
|
Ezinezkoa litzateke, berriz ere, katalogo guztien ikuspegia atal honetan eskaintzea. Gainera, argitaratzeke dagoen RIEVeko azken zenbakian Ismael Manterolak eta Haizea Barcenillak euskarazko kritikaren gainbegiratua jorratu dute, eta artikulu horretan beste
|
hau
osa dezakeen informazioa topatuko da erraz. Hala eta guztiz ere, aipatuko ditugu euskarazko kalitatezko katalogoak sortu dituzten hainbat zentro.
|
2019
|
|
Nahiz eta askorentzat ezaguna den Mikel Laboa, berari buruzko errebisio bibliografiko bat egingo den honetan, ezinbestekoa iruditu zaigu protagonistaren aurkezpen txiki batekin hastea. Lan
|
hau
osatzeko erabili ditugun testu guztietatik abiatuta sortu dugu ondorengo soslaia eta batik bat bere musikagintzan erabakigarriak izan diren gertaerak biltzera mugatu gara.
|
|
Ikerlan honek hainbat muga izan ditzake, hasteko Twitterreko erabiltzaileak ez dira gizarte osoaren isla eta, beraz, gizarte guztiko taldeen ideiak ez dira diskurtso horietan islatuta egongo. Bestalde, aztertutako denbora epea ere laburra da, azterketa
|
hau
osatzeko beharrezkoa litzateke hilabete edo urteetan zehar gaiaren jarraipenarekin jarraitzea.
|
2021
|
|
Artikulu
|
hau
osatzen saiatu gara Mance ren (2008) lankidetza solidarioan oinarritutako sareen teoriatik datozen irakaspenekin. Izan ere, merkatu sozialen inguruko teorizazio eskasa antzeman da, eta aldi berean, autore brasildarraren teoriaren eta merkatu sozialen esperientziaren arteko bateragarritasuna agerikoa da.
|