Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2009
‎Komunikazioko herstura tasaren jaitsiera eta egoera psikologiko aproposa estuki lotzen zaizkio hobekuntza horri. Bihotz tasa ez da komunikazio kalitate osoari erlazionatua agertzen baina kalitate global hau osatzen duen ezaugarri bat erabakitzen du: bihotz tasa altuagoa erakutsi dutenen komunikazioa nahasiagoa sumatu du aditu taldeak.
2011
‎Ikuskera desberdinak daude berrikuntza sozialaren teorian zein praxian. Lurralde eta tokiko ikuspegia barneratzen duten berrikuntzaren ulermenek, tokiko garapenarekin, lurraldearen eta hau osatzen duten gizabanakoen bizi kalitatearen hobekuntza bilatzen dute. Kasu honetan, berrikuntza horiek bideratzeko baldintza instituzionalak eta lankidetza nahiz harreman kapitalaren garapena funtsezkoak dira.
‎3 atalaren diseinurako Basterretxea et al. (2007) eta Medrano, Palacios eta Barandiaranen (2007) ikerketak hartu dira kontuan. Atal hau osatzen duten aldagaien% 63 denbora maiztasunarekin lotutako aldagaiek osatzen dute. Horien fidagarritasuna frogatu da, eta, Alfa Cronbach en eskalaren arabera, 0,908koa da fidagarritasun maila; beraz, esan dezakegu, altua dela atalaren sinesgarritasuna.
2012
‎KJD ekoizleak bete behar du, hondakinari buruzko datuak eta haren garraioa azaldu behar ditu. Ondoren, kudeatzaileak dokumentu hau osatuko du jaso/ onartu dituen benetako kantitateak azalduz.
2014
‎Errendimenduarekin lotutako pertzepzioarekiko galde sorta (Garcia, 2011): tresna hau osatzen duten 8 itemak lotuta daude ikasleak bere errendimendu akademikoari buruz duen pertzepzioarekin eta, orobat, bere buruaz duen irudiarekin ikasle gisa (auto hautemate akademikoa). Galdetegi honetan ikasleak bere burua ebaluatzen du Likert eskala batean (1 ez nator bat inola ere/ 5 erabat ados).
‎Autorregulazio akademikoarekin lotutako galde sorta (Garcia, 2011): tresna hau osatzen duten 16 itemak lotuta daude ikaslearen autorregulazio akademikoaren mailarekin eta Cuestionario de Aprendizaje Autorregulado galdetegiaren egokitzapena da (Torre, 2007). Galde sorta honetan ikasleak bere burua ebaluatzen du Likert eskala batean (1 ni ez naiz horrelakoa/ 5 nire burua islatuta ikusten dut).
‎Testuinguruko aldagaiekiko galde sorta (Garcia, 2011): tresna hau osatzen duten 20 itemak lotuta daude ikasleak inguratzen duen testuinguru akademikoaren arlo edo aldagaiak antzematen dituen moduarekin. Arlo horiek enuntziatuta dauden moduak lerrokatze konstruktiboaren ezaugarriak islatzen ditu:
‎Zeharkako gaitasunen hautematea neurtzeko galde sorta (Garcia, 2011): tresna hau osatzen duten 20 itemek jasotzen dute zein mailatan uste duen ikasleak barneratu dituela konpetentzia orokor edo zeharkakoak. Aipatzen diren konpetentziak, gehienbat ANECAk (2008) garatutako Reflex proiektuan planteatutako zeharkako konpetentziak dira.
2015
‎Barne hartzeko prozesua errazteko, jarraian zehazten da, zehatzago, bosgarren atal hau osatzen duen artikulu bakoitza, eta haien konparaketa egiten da aurreko legean oinarrituta.
2016
‎Lehenengo kluster hau osatzen duen beste klasea «Ebolaren aurka borrokatzeko laguntza!» da. Bereziki Mugarik Gabeko Medikuak (MSF) gisako gobernuz kanpoko erakundeek Twitter erabili zuten ebolaren aurrean herritarrei laguntza ekonomikoa eskatzeko txio esanguratsuenetan islatu zen gisara:
2017
‎Ezinezkoa litzateke, berriz ere, katalogo guztien ikuspegia atal honetan eskaintzea. Gainera, argitaratzeke dagoen RIEVeko azken zenbakian Ismael Manterolak eta Haizea Barcenillak euskarazko kritikaren gainbegiratua jorratu dute, eta artikulu horretan beste hau osa dezakeen informazioa topatuko da erraz. Hala eta guztiz ere, aipatuko ditugu euskarazko kalitatezko katalogoak sortu dituzten hainbat zentro.
2019
‎Nahiz eta askorentzat ezaguna den Mikel Laboa, berari buruzko errebisio bibliografiko bat egingo den honetan, ezinbestekoa iruditu zaigu protagonistaren aurkezpen txiki batekin hastea. Lan hau osatzeko erabili ditugun testu guztietatik abiatuta sortu dugu ondorengo soslaia eta batik bat bere musikagintzan erabakigarriak izan diren gertaerak biltzera mugatu gara.
‎Ikerlan honek hainbat muga izan ditzake, hasteko Twitterreko erabiltzaileak ez dira gizarte osoaren isla eta, beraz, gizarte guztiko taldeen ideiak ez dira diskurtso horietan islatuta egongo. Bestalde, aztertutako denbora epea ere laburra da, azterketa hau osatzeko beharrezkoa litzateke hilabete edo urteetan zehar gaiaren jarraipenarekin jarraitzea.
2021
‎Artikulu hau osatzen saiatu gara Mance ren (2008) lankidetza solidarioan oinarritutako sareen teoriatik datozen irakaspenekin. Izan ere, merkatu sozialen inguruko teorizazio eskasa antzeman da, eta aldi berean, autore brasildarraren teoriaren eta merkatu sozialen esperientziaren arteko bateragarritasuna agerikoa da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia