Emaitzak: 5
2003 | ||
herritartasuna, berdintasunean oinarritutako ikasle irakasle harremana, sail desberdinen arteko lankidetza eta unibertsitatearen eta euskal kulturaren arteko zubi lana azpi marratu zuten. Bestetik, galderari zuzenean erantzunez, honako | hau nabarmendu zuten: UEUko irakasle eta ikasle asko unibertsitate ofizialetik zetozen eta horrek UEUren eta unibertsitate ofizialaren arteko lotura indartzen zuen. | |
Handik gutxira argitaratu zuen erantzuna Martin Or bek74: azken urteetan unibertsitatea euskalduntzeko azpiegitura ari zen sortzen UEU eta Kabinetearen isiltasuna eta UEUren lankidetzarako borondatea gogoratu ondoren, honako | hau nabarmendu zuen, Euskal Herriko unibertsitate pribatuek laguntza publikoak jasotzen zituztela eta inork ez ziela eskatu erakunde publikoen adar bilakatzeko. Publikotasuna aitortzen ez zitzaion bitartean, beste erakunde pribatu batzuen tratu bera eskatuz amaitu zuen bere idazlana UEUren idazkariak. | |
2007 | ||
Halaber, kanpoko transmisioan oinarritzen diren garapen moralari buruzkoteoriek honako gai | hau nabarmentzen dute: garapenaren erlatibotasuna. | |
2010 | ||
Prozesuhau, berria ez izanagatik, ahaztua egon da, baina UNCTADek gutxien garaturikoherrialdeei buruz eginiko sailkapena gaurkotzean3 berriz ere lehen planora ekarridu. Interesgarria da ikuspegi | hau nabarmentzea, gero eta ikertuagoa den aspektubat azpimarratzen baitu eta desberdintasunekiko berezitasun bat eskaintzen baitu: polarizazioa. Kontua ez da soilik desberdintasunak goratuz doazela adieraztea, berau modu zehatz batean eta izaera zital batekin gauzatzen ari dela ikusarazteabaizik, herrialde batzuk trabatuak eta gainerakoen bilakaeratik aldendurik aurkitzen baitira. | |
2012 | ||
Eta munduan dauden estatuak berrogeitahamar izatetik XX. mendearen hasieran, berrehun izatera igaro direla XXI. mendearenhasieran. Hala ere, datu horien gainetik, honako ideia | hau nabarmendu nahi dugu: estatu sorrerak aztertzeko sortutako eredu teorikoen berrikusketa egin ondoren, estatu batzuen desintegrazioa, eta ondorengo estatu berrien sorrera, azaltzenduten elementu esplikatzaile komunen katalogoa ezartzean, faktore ekonomiko, instituzional eta politikoekin batera, identitateari lotutako osagai kulturalak, hizkuntza, kultura? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 5 (0,03) |
Lehen forma
hau | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hau nabarmendu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hau nabarmendu nahi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |