Emaitzak: 7
2002 | ||
Ikas Biko arduradunentzat, gogorrena eta tamalgarriena, afera | hau komunikabideetara eta auzitegira eramateko moldea izan da. Finean, beren ustez, eskola publikoan garatzen ari den euskarazko irakaskuntzaren kalterako izan da. | |
2004 | ||
Otsailaren 20an sortu zen eta dagoeneko 7.000 harpidedun ditu, 20.000 irakurle pasatxo. Egunkaria irakurri egin nahi dutelako, interesgarri zaielako eskatu dute 7.000 haiek etxean jasotzea, eta horrenbeste harpidedunekin euskarazko kazeta | hau komunikabide erreferentziala da Urola Kostan. Eta erreferentzialagoa izango da denbora pasatu ahala, harpidedun gehiago izango dituelako. | |
2005 | ||
ondorio bihurtzen dira berez lerro editorialaren iritzi eta balorazioak baino ez direnak. Hau da, Eginek zentzua edo iritzi publikoa bezalako eraikigai moldakorrak erabiltzen ditu egunkariaren lerro editorialaren lekuko bailiran, bide batez esanda, kazetaritzako praktika | hau komunikabide gehienek darabilte?. Dena den, ikusita dago diskurtsoaren estrategiazuzenagoetara jotzeko erreparorik batere ez duela. | |
Batetik, berdintasunean oinarritutakoAlardearen aldekoek uste dute gatazkaren bilakaeran komunikabideek bete dezaketen zereginak askorako balio dezakeela («Une hauetan isekak, mehatxuak etaerasoak eguneroko ogia dira eta hauen aurrean prozesu judizialetara jotzea(...) etaprentsan salatzea besterik ez dugu», hitz hauek Juana Mugarrietakoa elkartekokide batek El Diario Vasco egunkariko Buzon atalean egin zituen, 2000/1/21?). Bestetik, tradizionalisten ustetan «komunikabideek hasiera hasieratik Jaizkibelkonpainia mistoaren alde egin dute eta arazoa gizon eta emakumeen arteko arazoabailitzan erakutsi dute. Herriak defendatzen duen bakarra rol zehatzak dituen oroipen historiko bat egitea da, baina hiritarrek ez dute ikuspuntu | hau komunikabideetan islatzen denik ikusten» (Borja Jauregui Deia egunkarian, 2000/9/7). ElMundo eta Deia egunkariek 2003ko Alardea dela eta, tradizionalistek kazetarieieginiko aipu itsusiak jasotzen dituzte. | |
2012 | ||
Maiz samar sumatzen da gai | hau komunikabideetan. Elizaren ondasunen jabetzari buruz, alegia. | |
2013 | ||
Grantly Dick Read obstetra britainiarrak sortu zuen, 1930eko hamarkadan, eta ‘Child birtachwithoutfear’ izeneko liburua argitaratu zuen 1942an (minik gabeko erditzea). Hala ere, azken hamarkadetan egindako terapia horri buruzko garapen eta ikerketa berriez haratago, gai | hau komunikabideen portadetan jarri zen uda hasieran, Cambridge-ko dukesak, Kate Middleton ek, bere semea erditzeko hipno erditzea erabiltzea planteatzen zuelako. Hipno erditzea modan dago pertsona ospetsuen artean. | |
2014 | ||
Haren doinuak atezuan jarri zuen Ander?. Ez dut nahi | hau komunikabideen bitartez jakitea. Beharbada ez da ezer, baina hobe da prest egotea? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 7 (0,05) |
Lehen forma
hau | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hau komunikabide | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau komunikabide erreferentzial | 1 (0,01) |
hau komunikabide gehien | 1 (0,01) |
hau komunikabide islatu | 1 (0,01) |
hau komunikabide jakin | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |