Emaitzak: 7
2002 | ||
Autore horiek argitu eta zehaztu dituzte zenbait lan ildo: testuaren irakurketak eduki behar dituen ezaugarriak (ulergarritasuna, ahoskeraren adierazkortasuna), ahoz gora irakurtzearen alderdi ezberdinak (egoera komunikatiboa, testuaren zentzua eta egitura, ahoskera...), sekuentzia didaktikoa egiteko eredua, e.a. Ez dugu uste alferrik izango denik hizkuntza ekintza | hau ikertzea baliabide didaktikoak eskaintzeko helburuarekin. Ahoz gora irakurtzea lantzeko baliabide gutxi dauzkagu, daudenaksistematizatu gabe eta, gainera, ez daude eskura. | |
2006 | ||
Egoera berri honek guztiak makina bat ikerketa psikologiko argitaratzeaekarri du. Horrela, herrialde batzuk (AEB, Kanada, Holanda, Suedia, Norvegia etaabar) 90eko hamarkadan hasi ziren fenomeno sozial | hau ikertzen, estatu espainiarrari dagokionez, ordea, 2000 urtetik aurrera ikertzen hasi zen. Hori dela eta, nazioarteko zein estatuko literatura zientifikoa orraztu dugu. | |
2007 | ||
Davis eta S. Franzoh, 1983), zenbaittest sortu ziren. Horietako bi gaztelaniara itzuli dira, Bryant en Index of Empathyfor Children and Adolescents (1982), eta, Davis-en The Interpersonal ReactivityIndex, (1980) 8 Tresna horiek honako | hau ikertzeko erabili izan dira: joeraenpatikoaren, gizartearen aldeko arrazoibidearen eta laguntzazko jokabidearenarteko harremana. | |
2009 | ||
Azken urteotan hilekoaren eta honi lotutako nahasteen ikerketak piztu dueninteresa, baliteke emakumearen jarduera ekonomikoen aldaketak sortua izatea.Etxetik kanpo lan egiteak, eta egun jakinetan lanera ez joateak eragiten duen kalteekonomikoak, gertakari | hau ikertzera bideratu ditu profesionalak. Gainera, botiketan eta ospitaletan eragindako gastuak ere handiak izan dira, eta zer esanik ezhigiene eta enpresa farmazeutikoetan eragin dituen irabaziak. | |
2011 | ||
3 Joseba Intxaustik, garaiko protagonista eta garai | hau ikertu duenak honakoa dio: «1950eko hamarkada hartan Euskal Erbesteak bezala Barrualdeak lagundu zuten, euskarari bere kultur betekizun modernoak bilatzen (artean, Letra eta Humanitateetan ari zela). | |
2015 | ||
Izan ere, elementu geografikoen presentziak eragiten dituen eraikuntzafisiko eta kulturalak erreparatzen baldin baditugu, berezkoak diren elementu eta formak, baitabizimoduak eta esanahiak ere topatu daitezke. Kasu | hau ikertu egin duen tesi baten zati bat dahemen aurkezten dena. Hortaz, abia gaitezen kontzeptuaren ulerkera orokor baten bila. | |
Lan honen helburua posibilitate | hau ikertzea da. Horrez gain, kernela dinamikoki hautatzeko irizpideak proposatu eta aztertzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 7 (0,05) |
Lehen forma
hau | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hau ikertu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau ikertu baliabide | 1 (0,01) |
hau ikertu bideratu | 1 (0,01) |
hau ikertu egin | 1 (0,01) |
hau ikertu erabili | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |