Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 19

2005
‎2 honela dio: “Lege hau honako hauei aplikatuko zaie: a) artikuluan xedatutakoaren arabera eratutako jabekideen komunitateei.
2009
‎Egitasmo berritzaile hau honako hauei zuzenduta dago: ikus entzunezkoekin zerikusia duten unibertsitateko edo prestakuntza zentroetako ikasleei; sektoreko profesionalei edo lotura duten beste sektore batzuetako profesionalei, eta euren ibilbide profesionala gidoigintzan garatu nahi duten pertsona guztiei.
‎Bezeroak nahi duen fitxategiaren izena behin esanda, zerbitzariak, fitxategia bidaltzen hasi baino lehen, fitxategiaren tamaina jakinaraziko dio, byteak jasotzen noiz arte egon den adierazteko. Beraz, eragiketa hau honako bi urrats hauetan egingo da:
‎Artikulu hau honako kazetariek idatzi dute: Mikel Carramiñana eta Ekaitz Goienetxea (Bilbo), Miren Garate (Donostia) eta Aitor Renteria (Baiona).
‎[68] Baieztapen hau honako CD Rom honetatik jasoa da: ETA:
2010
‎lehendabizi, eztabaidetan agertutako ideiak euskadiko biztanleria osora zein punturaino orokortu daitezkeen antzematea, eta, bigarrenez, ideiok zein gizataldeetan diren ohikoagoak zehaztea. helburua ez da izan eztabaidetan agerturiko jarrera denak neurtzea, baizik eta bai baina motakoen artean maizen ageri direnei arreta ipintzea. gainera, galderak zehazterakoan ikerlarien interpretazio edo kontzeptualizazioak erabili ordez partaideen euren adierazpen moduak edo berbalizazioak hartu dira kontuan. euskadiko autonomia elkargoaren 18 eta 55 urte bitarteko 600 lagunek osatu dute ikerketa kuantitatiboaren lagina eta adina, sexu eta eskualde (erdaldunagoa edo elebidunagoa, Inkesta Soziolinguistikoa 2006 lanaren arabera (eusko Jaurlaritza 2008)) aldagaitan gizarte osoaren adierazgarria da. ikerketa kuantitatiboaren emaitza nagusiak ondoko hauek izan dira: ...uste dute tipologia osatzeko aurretiaz diseinatutako tipologietatik ez abiatzea, baizik eta datuetatik euretatik; analisiaren maila ezberdinetan partaideen adierazpen moduak kontuan hartzea; eta osagarria den metodologia, metodo kualitatibo zein kuantitatiboak uztartuz, erabiltzea ikerketaren indarguneak direla eta jarreren analisiak eskatzen duen sakontasunaz deskribatzeko balio dutela. artikulu hau honako helburu hauek bideratu dute:
‎UNASUR (Hego Amerikako Nazioen Batasuna) izenekoa, erregio horren integrazio ekimenakbiltzeko egitasmoarekin sortu berria den proiektua da. 2004tik aurrerako gailurren aurrekariekin, azkenean 2008an sortu zen talde hau honako kideek osaturik: Argentina, Bolivia, Brasil, Txile, Kolonbia, Ekuador, Guyana, Paraguai, Peru, Surinam, Uruguai eta Venezuela.
2012
‎Sektorea sustatzeko, ekimen asko jartzen dira abian; horrelako baten bidez, esanetik ekintzetara igaroko lirateke EAEko agintariak. Testu hau honako hauek sinatu dute: Mertxe Mugika (AEK), Marivi Zubiaga (Aurten Bai) Entzi Zubiri (Bai&Bay) eta Mertxe Luzuriaga (Deustuko Euskal Irakaslegoa), Juan Carlos Murillo (Elkarlan), Gotzon Garitaonaindia.
2015
‎49 Atal hau honako honetan partzialki oinarrituta dago: Etxano (2010a).
‎Ikerketa lan hau honako ikerketa galdera hauen inguruan egituratu da:
2017
‎Mikhail Gorbatxov, Memoriak (aipu hau honako liburu honetatik hartuta
‎Mikhail Gorbatxov, Memoriak (aipu hau honako liburu honetatik hartuta dago: Cold War:
2019
‎– Ikerkuntza lan hau honako proiektuen bitartez finantzatu da: Eusko Jaurlaritzako OsasunSaila (2015111068) eta Sociedad Española de Diabetes emandako dirulaguntza.
‎Lan hau honako laguntzei esker burutu da: Eusko Jaurlaritza BCG IT764 etaMINECO/ FEDER SAF2015 R.
2021
‎bi enpresa ta n, bi ta n, etxe guzti e ta-ra(... guzti ak e ta-ra... guzti ak ta-ra)... Artizki hau honako kasu hauetan agertzen da:
‎Dispositibo honek diru-laguntza indibidual bat eskaintzen die euskara modu intentsiboan ikasi nahi duten pertsonei euskarazko irakasle bilakatzeko ala euskararen ezagutza eskatzen duen egitasmo profesional bat dutenentzako, beti ere Euskararen Erakunde Publikoaren egitasmo estrategikoak identifikatutako lehentasuna duten sektoreetan (Euskararen Erakunde Publikoa, 2020b). Zehazkiago, dispositibo hau honako publikoei zuzentzen zaie: 1) lehen eta bigarren mailako sail elebidunetan euskaraz irakatsi nahi duten publikoko irakasle tituludunei; 2)" kanpoko edo barneko, publikoko edo pribatuko, EIK euskarazko lehiaketan beraien burua aurkezteko xedea dutenei"; 3)" lanean ez diren edo arrazoi pertsonalengatik geldialdian diren pertsonei, euskararekin lotua den proiektu profesionala eta gainditu beharreko diploma edo euskarazko gaitasuna beharrezko duen(...) xedearekin lotura duen esperientzia adierazgarri eta baliagarriak dituztenei" (Euskararen Erakunde Publikoa, 2020a).
‎SINATZAILEAK: Artikulu hau honako hauek ere sinatu dute: Enric Morera, Valentziar Gorteetako presidentea (CALREko kultura eta hizkuntza aniztasunari buruzko lantaldearen koordinatzailea); Miguel Santalices, Galiziako Parlamentuko presidentea; eta Vicenç Thomas, Balear uharteetako Parlamentuko presidentea.
‎Eta azkenik Honako hau Honako hau zeu zara.
2023
‎Zehatzagoak izateko, COVID musika jardueran, musika jarduerari lotutako diru sarreretan, etorkizuneko espektatibetan zein bizitza gogobetetzearen mailan izan duen eragina da aztergai. Helburu hori lortzeko, lan hau honako atal hauetan egituratzen da. Lehen atalean, sorkuntzari lotutako lanen ezaugarri orokorrak aztertzen dira, baita COVID horietan izan duen eragina ere.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia