2000
|
|
adibidez, Brahmsek zer ezan nahi zuen erakutsi ahal diogu norbaiti Brahmsen lan desberdinak erakutsiz edo egungo beste egile batekin erkatuz; eta Estetikak egiten duen guztia da" zure arreta gauza batera zuzentzea"," gauzak elkarrekin jartzea". Esan zuen, halako" arrazoiak" ematean, beste norbaitek" norberak ikusten duena ikus dezala" lortzen bada, baina, hala ere, horrek ez badu bestea erakartzen,
|
hau
eztabaidaren" amaiera bat" dela; eta berak, Wittgensteinek," funtsean" defendatzen zuena" eztabaida estetikoen eta auzitegietako eztabaiden arteko antzaren ideia" zela, izan ere, auzitegi batean, epaitzen den ekintzaren" gorabeherak argitzen" saiatzen da, bukaeran" epailea erakartzeko" itxaropenez. Esan zuen" arrazoi" mota bera ematen dela bai Etikan, bai Filosofian.
|
2001
|
|
DENAK./ (barre) JF./ umek ja ja ja bueno
|
hau
eztabaida serioa da hori da arrazoia e aber irtenbideakateratzen ditugun hemengo kezka hauendako
|
|
Lehenengo lana, ordea, gehienetanmodu inkontzientean erabiltzen dituenak aztertzea da, eta horiek agerian uztealortu du. Lan
|
hau
eztabaidaren bidez garatuko da. Hurrengo fase bateanirizpide horien egokitasuna aztertu ondoren, bestelakoen artean komenigarria etabestelakoen artean erabilgarria zein den erabakitzen lagundu dio ikasleari.
|
2006
|
|
euskara berdin isolamendua) ezin dutela kulturarik eta historiarik izan eta ez dutela izan sekula, euskal kultura autoktonorik egon ere ez dagoela, eta kulturarik edukitzeko espainolei lotu behar dutela (euskara abandonatuz orain). Baina
|
hau
eztabaida hizkuntzaren naturatik hizkuntzaren historiara (herriarena) pasatzea da. Horixe da Unamuno-k beti egiten duena, horrela agerira ateratzen zaiola ezkutuko bere egiazko motibazioa.
|
2008
|
|
Sarrera akitzeko ohartxo bat: saiakera
|
hau
eztabaidarako ekarpen bat izatea gustatuko litzaidake. Baliteke hemen adierazitako iritziren bat probokaziotzat hartzea baten batek.
|
2013
|
|
baliabide linguistiko ezak barne mundu mugatua bultzatzen du, eta, beraz, gazteek ezin dituzte haien frustrazioen iturriak objektibatu. Azken iturri bat aipa daiteke seguruenik(" azken iturri bat" diogu, baina seguruenik beste asko egongo dira; artikulu
|
hau
eztabaida bultzatzeko da, baieztapen eztabaidagarri asko egiten da —zientzia gogorren ikertzaileek barkatuko dizkidate hasierako paragrafoko hitzak... —, baina ezin gara hemen xehetasunetan sartu...): autore batzuek gehiegi maitatuaren paradoxa aipatu dute.
|
2020
|
|
Hau da, bere aburuz, gerizatu beharreko gaiak ez du kopia soilak izan behar, egileak berak baizik. Planteamendu moderno
|
hau
eztabaida sakonen iturri izan zen. Izan ere, pribilegioaren aurka eta berdintasunaren alde altxaturiko Iraultzak pribilegiotzat jotzen zuen hura eskubidetzat baino gehiago, eta ezin zuen, beraz, onartu.
|
2021
|
|
Horregatik, genitibotzat hartu izan da PS hau (Lafon 1965: 131), mendiaren itxura edo hamaika herriren arazoak sintagmen osagai diren mendiaREN eta hamaika herriREN sintagmen antzera; baina genitibotzat hartze
|
hau
eztabaida liteke.
|
|
ez daukat [[Ø] 1 [non1 lo egin]]. Azalpen modu
|
hau
eztabaida daiteke, noski. Uste dugu, halere, atal honetan aztergai ditugun perpausen erabidearen hobeki ulertzera laguntzen duela proposatu egiturak.
|
2022
|
|
Atzo, azkenik, udalbatzak irmo errefusatu zuen Aldundiak idatzitako proiektua, eta proiektua geldiaraztea eskatu zuen. Zorionak eman nahi dizkiegu modu batera edo bestera gai
|
hau
eztabaidaren erdigunean jartzea lortu duten pertsona guztiei; zarataren aurkako sinadura bilketa, Sorabillako Auzo elkartea, C2aren aurkako plataforma... guztion artean eztabaida aberastu dute, eta lortu dute udalaren gehiengo zabal batek C2 proiektua geldiaraztea eskatzea.
|