2006
|
|
Prozedura
|
hau
egokia da baldin eta Eguzkia zeruan zehar nahiko horizontalki higitzen bada, hau da, latitude altuetatik, batez ere. Latitude baxuetan ondoko zuzenketa egin behar da:
|
2007
|
|
Irizpide
|
hau
egokia ez bada bi lurraldetan egun kopuru berdintsu egon delako edo zaila delako jakitea zein lurraldetan egin dituen egun gehien; kasu horretan oinarri zergagarriaren zati handiena lortu duen lurraldea identifikatu behar da; honela jakiten da zein arautegi eta zein ogasunari ordaindu behar dion. Eta hirugarren irizpidea azken egoitzarena da, lurralde komunean ala EAEn ordaintzeko eta jakiteko zein arautegipean dagoen.
|
|
Hizlariek normalki [ene azpim.]
|
hau
egoki eta nahikotzat dute, eta bereizkuntza zehatzago baterako arrazoi bereziek bultzatzen ez duten neurrian, keinu [ene azpim.] linguistikoa jarraitzen dute eta mundua hizkuntzak ikusten irakasten dien moduan ikustera ohitzen dira. Gure hizkuntzak agerpen (Erscheinung) oro substantibo, adjektibo, aditz, etab. Kategorietan heltzera eta baieztapenak aurretik emandako perpausa ereduetan isurtzera behartzen gaituen modura, horrela atzerriko hizkuntzen partaideak behartuta daude guztiz bestelako bereizketa kategorialak kontutan hartzera, beraz, objektuak kategorialki handiak edo txikiak, luzeak edo motzak, etab. Diren arabera bereiztera.
|
2008
|
|
Orain arte jatorrizko ereduarekin eta zenbait egokitzapenekin egindako ikerketetan ikusi den legez, tresna
|
hau
egokia da, esaterako, hiztun goiztiarrak ezagutzeko (Rescorla, 1989; Thal eta Bates, 1988), hiztun berantiarrak ezagutzeko (Bates eta beste, 1989) edo ulermen handia izan arren ekoizpen apala duten haurrak antzemateko (Bates eta beste, 1989). Ildo horretatik, makina bat ikerketa egin da, eta profil berezi bateko haurrak ezagutzea lortu da.
|
|
CDak erabiltzen direnean komando
|
hau
egokiagoa da. Zerrendaren parte izan dadin add funtzioa erabiliko da:
|
2009
|
|
Lehenbiziko baldintza (if adarra) betetzen ez denean, bigarrena ebaluatuko luke programak, horrek ere huts eginez gero, hurrengoa; eta horrela adarrez adar harik eta bukaerara iritsi edo betetzen den baldintza batekin topo egin arte. Aukera
|
hau
egokia da baldintza bati baino gehiagori begiratu behar diegun kasuetarako. Hona eskema:
|
2010
|
|
Izendapen
|
hau
egokia da neurri erabat jurisdikzional bat baita, bakarrik konponbide jurisdikzionalaren eremuan, funtzio jurisdikzionalaren egikaritzan eta prozesuaren eta akzioaren gainean uler baitaiteke. Horregatik lege prozesaletan arautzen da.
|
2015
|
|
Guzti hau kontuan izanik, plastikoetatik hidrogenoa lortzeko bi etapako prozesu
|
hau
egokia delaondorioztatu daiteke.
|
2017
|
|
Mailahonetan erabilerari dagozkion ekintzak aztertzen dira, hauek betez interakzio efiziente, eraginkoreta erabiltzeko erraza ahalbidetuz. Neurri berean, esperientzia positiboa izateko beharrezkoa dainterakzioa maila
|
hau
egoki betetzeko gai izatea.
|
2019
|
|
Ikasle gazteetan eman den hobekuntza ikusita, lan honen helburua unibertsitate mailako ikasleentzatere mota honetako SDa egokia eta eraginkorra dela frogatzea izan da. BAM Irakasleen UnibertsitateEskolan, urte askotan, testu genero batzuk irakasteko asmoz, SDak (Arriola et al., 2006) erabili direnarren, ikerketa bidez frogatu nahi izan da tresna didaktiko
|
hau
egokia dela irakasle ikasketak egiten aridiren ikasleentzat. Izan ere, unibertsitateko ikasleek testu genero berrietan trebatu beharra dute:
|