Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2008
‎Ikuspegi hau bat dator Jose Urrutikoetxearenarekin: «Ez da karlismo bakar edo bakun bat gertatzen.
2011
‎Batzuen ustez, nahaste obsesibo konpultsiboaren azpitipo bat litzateke nahaste eskizotipikoa (Sobin, Blundell, Weiller, Gavigan, Haiman eta Karayiorgou, 2000). Ideia hau bat dator Osasunaren Mundu Erakundearen CIE eskuliburuak dakarren irizpide honekin: «Hausnarketa obsesiboak, barne erresistentziarik gabe, sarritan agertzen ditu eduki dismorfikoei, sexualei eta erasokorrei buruz».
2012
‎«Jokaera bat desleiala izango da, merkatuko jokaerak fede on objektiboaren printzipioa urratzen duenean. Enpresaburuek edo profesionalek kontsumitzaileekin harremanak dituztenean, fede onaren printzipioa profesioaren ardurarekin identifikatzen da, eta hau bat dator enpresaburuek edo profesionalek dituzten edo izan lituzketen gaitasun eta ardura bereziekin, merkataritzako jokaera zintzoen arabera».
‎Kasu hau bat dator Lehia Desleialaren Legearen 30 artikuluaren egitatearekin. Izan ere, artikulu horrek jokaera erasotzailetzat jotzen du publizitatearen adierazpenak egitea, umeak produktu bat erostera edo zerbitzu bat erabiltzera bultzatuz.
2015
‎Internetek ikus entzunezkoen edukien eskaintzara eta berauek kontsumitzeko moduetara aniztasunaekarri badu ere, oro har, eta gaur gaurkoz, ohiko telebista da telebistako edukiak kontsumitzekobiderik ohikoena, baita gazteen artean ere. Emaitza hau bat dator bestelako populazio talde batzuekindigitalizazio garaian egindako hainbat ikerlanetan ateratako ondorioekin (Pavon, 2014; Florez Ruiz etaHumanes Humanes, 2014; Diego Gonzalez, Guerrero Perez eta Etayo Perez, 2014). Ohikotelebistaren kontsumoan, bi ezaugarri kontraesankor nabarmentzen dira:
2017
‎Nahiz eta ikerketako ikasleak hedabideekin interakzioa izateko beharrezko baliabideak eta trebetasunak dituen gizatalde baten parte izan (hau da, gazteak dira, gutxieneko teknologia ahalmena daukate eta hezkuntza maila altuko ikasketak ari dira egiten), emaitzek erakusten dute guztiek ez daukatela ikus entzunezko edukiekin interakziorik, ez behintzat interakzioaren maila ertainean (partekatu) eta gorenean (sortu) dauden jarduerak egiteari dagokionean. Ondorio hau bat dator beste ikerlan batzuetan ateratakoekin (Berrocal et al., 2014; Simons, 2014; Sánchez Martínez eta Ibar Alonso, 2015). Horiek horrela, ikerketa honek berretsi egiten du hainbat autorek (Bolin, 2010; Carpentier, 2011; Ballano et al., 2014) seinalaturikoa, alegia:
‎Ahozko eta zeinuzko errezetek jarraitzen duten azpiegituran ezberdintasunik ikusten ez badaere, nabarmenak dira ekoiztu diren edukien lanketan aurkitu diren ezberdintasunak.Interpretegaiek eta gorrek beren H1ean (lehen hizkuntzan) testu landuak ekoiztu dituzte.interpretegaien ahozko eta gorren zeinuzko errezetetan ageri diren edukietan ez dago alderikkonplexutasunaren aldetik eta konstatazio hau bat dator Rodriguez Ortizek (2008) dioskunarekin, alegia, zeinu hizkuntzan ere ahozko hizkuntzan ekoizten diren edukienkonplexutasun maila paretsuko edukiak ekoiztu daitezkeen baieztapenarekin. Interpetegaienzeinuzko errezetetan, ordea, edukiak ez dira hain landuak eta orokorragoak dira.
‎Izan ere morfinarentratamenduak promotoreetako loturetan igoera bat dakar. Emaitza hau bat dator, transkripzioaren hasiera gunearekiko histonak duen loturaren intentsitatearen mapa egitendugunean (3.irudia C). Bertan ikus daiteke nola morfinaren tratamenduak transkripzioarenhasiera gunearekiko lotura areagotzen duen.
‎Ikerketaren emaitzen arabera, hainbat tratamendu eta inkubazio denboratanbidezidorra aktibatzen dela baieztatu dugu (2 irudia), aktibazioaren intentsitatea Ang 1 rendosiaren eta inkubazio denboraren menpekoa izanik. Emaitza hau bat dator beste ehunetan Ang 1 kdituen eraginekin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia