Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2008
‎Horra erronka: geruza guztietako bertsolari eta zaleek etorkizunean kohesionatuta jarraituko badute, beharrezkoa da polisistemen ikuspegi hau barneratzea, geruza guztiak errekonozituta sentitu daitezen, eta etorkizunean lana geruza denetara begira egin dadin. Osterantzean, periferiako mugimenduak egun indarrean den merkatu eta erakundeetatik kanpo egituratzen badira, zer gertatuko litzateke noizbait geruza hauetakoren bat erdiguneko izatera iritsiko balitz?
2009
‎Lidergo estilo maskulinoa ez bezala, elkarrizketatutako emakumeek harremanetara orientatzen den lidergoa azaltzen dute. Estilo hau barneratzen duten pertsonak, batik bat, taldekideen ongizate eta gogobetetasunean oinarritzen dira eta besteekiko harremanei garrantzia ematen diete (Cuadrado, 2001). Gainera, estereotipikoki femeninotzat hartzen den estiloa litzateke hau (Cuadrado, Morales eta Recio, 2008; Eagly eta Johnson, 1990).
2011
‎gizarteak ez erantzutea Estatuaren probokazioari. Gizarteak ikaspen hau barneratu behar du: ezker abertzalearen talde bat planteatzen ari da ETAren amaierarako estrategia benetako bat, ezker abertzale osoak segitu behar duen norabidea lantzen ari dena.
‎Guraso batzuen hezkuntza estiloak haurrei sinestarazten die indarrik gabeak eta zaurgarriak direla, eta mendeko bihurtzen ditu. Haurtzaroan zehar uste oker hau barneratzen dute: beren buruak ahulak eta eraginkortasunik gabeak direla eta besteak indartsuak direla (Bornstein, 1996).
‎" gu bezalakoak dira". Benetan hau barneratu beharrean gaude: gure izaera, benetakoa, eta hemen ez naiz ari aipatzen inongo birtualitaterik, hau da, gure existentziaren gatibuak gara.
2014
‎" Ez dago munduan halako iturri zientifikoa duen itsasontzi erreplikarik". Bere ustez ordea, euskal jendarteari oraindik kosta egiten zaio proiektu hau barneratzea: " Beste herri batzuetan jadanik naturaltasunez hartzen dute, baina hemen ez da sekula halakorik egin.
‎Azken bi hamarkadetan ikusi dugu katalana pixkanaka arlo sozioekonomikoan sartu dela eta marka handiak hau barneratzen hasi direla. Hori oso garrantzitsua da.
2019
‎Beste egoera batzuetan Leigh ek, erritualak eta simulazioak? izeneko teknika erabiliko du, Who, s who (Leigh, 1979) filmeko aktoreek broker batzuen bulegoko lana simulatzen zutenentseguetan, eta Bleak Moments (Leigh, 1971) filmean, Sylviaren lana oso aspergarria zen etasentsazio hau barneratzeko bere lana erritualizatu egin zuten, horrela entseguetan, Leigh ek, hainbat telefono aurkibideen orriak atera zituen eta aktoreari ordenatzeko eskatu zion, hau egitenbenetan aspertzeko. Eta azkenik, Leigh ek proiektu guztietan erabiltzen duen teknika bat:
‎Baina beste zerbait Mesedez, utzidazu hau barneratzen.
2022
‎–Ez dakit zer nolako zerri gustua izan behar duen batek edabe ustel hau barneratzeko! Gatz gehiegi, sukaldeko trapuen kiratsa, tipularen ordez zimitzen antzeko zerbait...
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia