Emaitzak: 8
2008 | ||
Egin beharreko pauso guztiak egin ondoren, honako | hau aztertu behar da: batetik, lehenengo pausotik (haurrak bakarrik daudenean) bigarren pausora (haurrak elkarrekin daudenean) zer aldaketa izan diren; bestetik, zer portaera berri azaldu diren; horrez gain, beste umearengandik zer portaera ikasi duten; azkenik, egindako praktika Vigotskiren ekarpenarekin erlazionatuko da. | |
2011 | ||
Baina, portaera erasokorrak gutxituz bizitzan hobeto joango zaiola ikustera heldu behar du. Pazienteak terapeutarekin batera honako | hau aztertu behar du: portaera erasokor horiek zein egoeratan agertzen dituen, zerk haserrarazten duen eta haserretzean zer sentipen fisiko, umore-egoera eta kognizio izaten dituen. | |
Baina, portaera erasokorrak gutxituz gero, bizitzan hobeto joango zaiola ikustera heldu behar du. Pazienteak terapeutarekin batera honako | hau aztertu behar du: portaera erasokor horiek zein egoeratan agertzen dituen, zerk haserrarazten duen eta haserretzean zer sentipen fisiko, umore-egoera eta kognizio izaten dituen. | |
2015 | ||
Orduan guk, erakundetik, gure eskumenak diren heineangauza batzuk bultzatu behar ditugu, diruz lagunduko ditugu, baina nik pilota denon teilatuetanjartzen dut, ez teilatu baten, denonean baizik. Herri mugimenduak ere, euskara eragileak ere hasibehar dira esaten, ostra, | hau aztertu behar da?. Halako plangintza estrategikoek ez dute balio horrelako azterketak ez badira egiten. | |
2016 | ||
Informazio | hau aztertu behar dugu, zer esan nahi duen jakin arte. | |
2017 | ||
1 Orain, ikasitakoa aplikatuz, ikerketa txiki bat egitea proposatzen dizugu. Honako | hau aztertu beharko | |
CB1 hartzailearentzakoknockout (CmT/) saguen oozitoekin egindako inkubazioetan aldiz, THCrekin tratatu direnen artean, askoz gutxiago heldu dira blastora izatera wild type motako sagu oozitoekin alderatuta (2 irudia b). Baliteke horrek adieraztea CB1 hartzailea falta denean arazoren bat egon litekeela oozitoen heltzean, eta beraz, madurazio nuklearra ez dela efizientea izan, ez direlako ondo pasatu MII fasera ernalduakizan daitezen. Hala ere, hipotesi | hau aztertu beharko litzateke. | |
1 Orain, ikasitakoa aplikatuz, ikerketa txiki bat egitea proposatzen dizugu. Honako | hau aztertu beharko duzue: substantzia batzuek sare trofikoetan egiten duten ibilbidea eta biometaketaren ondorioz sor daitezkeen kalteak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 8 (0,05) |
Lehen forma
hau | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau aztertu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau aztertu behar izan | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |