Emaitzak: 9
2011 | ||
Lan honetan ezarritako helburuak lortzeko jarraitu dudan metodologia oso sinplea izan da. 6 hilabeteko epea izan dut lan | hau aurrera ateratzeko eta hori kontuan hartuta nire lana hiru ataletan banatua izan da. Lehenengo atala nire ikerketa gauzatzeko beharrezkoak nituen informazio iturrien bilaketa egiteari eskaini diot. | |
1 Eskerrak eman nahi dizkiegu galdetegiei erantzun dieten gurasoei, bildutako datuak ekoitzi dituzten haurrei eta KGNZ ikerketa taldeko lankideei. Ikerketa lan | hau aurrera ateratzeko ezinbestekoak izan dira Eusko Jaurlaritzaren (PI2004) eta Espainiako Hezkuntza eta Zientzia Ministerioaren laguntzak (Hum2006 C03). | |
2015 | ||
Haatik, herritarrek jaietan parte hartzen dute: «Ezinezkoa egiten zen irrati | hau aurrera ateratzea laguntzarik gabe; herritarrek zentzu horretan asko ematen dute, edukiaren zati handi bat haiek ematen baitute». Hala ere, herritarren parte hartzea ez da bat batekoa, irratikoek «mesedez eskatuz» joan behar izaten baitute haiengana. | |
Emakume preso ohiak izan dira ikerlan honen erdigunea, eta tratamenduaren barruko praktika fisikoak zein tratamenduz gaindikoak haien ongizatean izan zuten eragina aztertu da. Ikerketa | hau aurrera eramateko hautatutako metodologia kualitatiboa izan da, zeren lan honen xedea Euskal Autonomia Erkidegoko bost emakume preso ohik espetxean egindako jarduera fisikoaren inguruko bizipenen oroitzapenak jasotzea eta horiei esanahiak bilatzea izan baita. Esanahietatik abiatuta, jarduera fisikoa egiteak espetxeko haien bizi kalitatean zuen eragina aztertu nahi zen. | |
2019 | ||
Dena den, ikerketa | hau aurretik talde arteko jarrera positiboak zituzten ikasleen laginarekin egin da. Beraz, beharrezkoa izango litzateke honelako ikerketak biztanleria arruntarekin egitea, errefuxiatuekiko jarrerak aldakortasun handiagoa duelako eta esku hartze honetan ezarritako emaitzak konfirmatzen diren ezagutzeko. | |
2020 | ||
Gure eskerrik beroenak helarazi nahi genizkieke Berako San Jose, Elizondoko Francisco Joaqum Iriarte, Oñatiko San Martm, Zestoako San Juan eta Zumaiako Otezuri egoitzetako parte hartzaile eta langileei, ikerlan | hau aurrera eramateko eskainitako laguntzagatik. | |
2021 | ||
Ikerketa | hau aurrera eramateko hainbat iturri hartu dira aintzat: gaiari buruzko bibliografia, argitalpenak, eta, artxibo lanari dagokionez, batez ere, Arabako Lurralde Historikoaren Agiritegiaren funtsak kontsultatu ditugu. | |
2022 | ||
16 Hitz | hau aurretik ezabatutako beste zenbaiten ordez sartu zen. | |
2023 | ||
Aurrez zehaztu diren helburuei erantzuteko beharrezkoa da metodologia bat zehaztea, eta horren atzean ikuspegi epistemologiko bat gordetzen da. Literaturak ematen duen esparruarekin eta ikerketa helburuekin bat etorrita, ikuspegi interpretatzailea hautatu da ikerketa | hau aurrera eramateko. Izan ere, helburuetan ikus daiteke lortu nahi dena parte hartzaileen ikuspuntua ulertzea eta ezagutzea dela (Taylor eta Bogdan, 1996). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 9 (0,06) |
Lehen forma
hau | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Uztaro | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
hau aurre | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
hau aurre eraman | 4 (0,03) |
hau aurre atera | 3 (0,02) |
hau aurre ezabatu | 1 (0,01) |
hau aurre talde | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |