Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2002
‎La estación radiodifusora bilbaína continúa sus preparativos y no será difícil que mañana jueves nos dé alguna sorpresa». Hurrengo egunean, ekainaren 12an, honako informazio hau aurkitu dugu: «La estación K hoy a las 8 1/ 2 transmitirá un concierto.
2007
‎Halaber, lidergo gaitasunak eta errukia, zaintza eta gizarte aldekohainbat joera gara ditzakete (Whiting eta Edwards, 1988 in Shaffer, 2002). Horrezgain, Howe-k eta Ross-ek (1990 in Arranz, 2004) honako hau aurkitu zuten: txikiagoen sentimenduez eta gaitasunez hitz egiten zuten 3 eta 5 urtekohaurrek, hobeto egiten zituztela beste haurren aldean, besteen lekuan jartzekogaitasuna ezinbestekoa zuten laborategiko zereginak.
‎Antzeko emaitzak lortu zituzten Jaspers ek eta kolaboratzaileek (1972) Herbehereetan 7 urtetik 11 urtera bitarteko haurrekin egindakoikerketa batean. Hala ere, Middleton ek eta kolaboratzaileek (1970) Johnson eklortutako emaitzak zehazkiago aztertu eta honako hau aurkitu zuten: 7 urtekoen% 22k, 9 urtekoen% 44k eta 11 urtekoen% 56k soilik balioesten zutela Ingalaterra beste herrialde guztiak baino hobeto.
‎–Nola sentituko zinateke nagusitan toki horretan biziko bazina??. Galderari erantzuteko, haurrei 5 puntuko eskala bat aurkeztu zieten, oso zoriontsutik oso zorigaiztokorainokoa. Ikertzaileek honako hau aurkitu zuten: batetik, Ingalaterrako paisaia tipikoen argazkiak besteetatik bereizteko gaitasuna adinarekinhobetzen zela (hain zuzen ere, 5 urteko haurren% 64k erantzun zuen ondo, eta7 urtekoen% 89k eta 9 urtekoen% 93k).
‎Azkenik, gurasoen eta seme alaben arteko antzekotasunak aztertzea helburuduten ikerketetan, hau aurkitu da: tarteko haurtzaroko haurrek eta nerabeek ezdutela haien gurasoekin antzekotasun psikologiko handirik (Maccoby eta Jacklin, 1974 in Shaffer, 2002).
2008
‎Gainerako 26ek udal kargurik bete ez izanaren inguruan, zorte txarra baino gehiago (gogora dezagun udal karguen hautaketan zorteak ere bazuela zerikusirik), ez zutela ondasun nahikorik edukiko bururatzen zaigu. Izan ere, Eibarren zehaztasun hau aurkitu ez dudan arren, beste udal batzuetan auzokideak bi kategoriatan banatuta agertzen dira: –vecinos de voz activa?, hau da, bozkatzeko eskubidea zutenak; eta, vecinos de voz pasiva?, bozkatzeaz gain, bozkatuak izateko eskubidea zeukatenak.
2010
‎Heckscher Ohlin eredua estatistikoki egiaztatu nahian, kontraesan nabari hau aurkitu zuen Leontief-ek: AEBk (orduan? 1954an?
2014
‎Nahiz eta inork ez ukatu heltzeak garapen motorrari laguntzen diola, esperientziaren hipotesiaren aldekoek uste sendoa dute trebetasun motorrak praktikatzeko aukerak ere garrantzitsuak direla. Wayne Dennis (1960) egileak bizitzako lehen bi urteetako denbora gehiena sehaskan pasatu zuten bi umezurtz talde ikertu zituen Iranen, eta honako hau aurkitu zuen: heltzea beharrezko da trebetasun motorren garapenerako, baina ez da nahikoa.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia