Emaitzak: 4
2020 | ||
Irakasleek formakuntzaren ostean emandako erantzunei erreparatuta, honako puntu hauek goraipa daitezke: a) Ikasleen formakuntzarako lagungarriak diren hainbat prozedura eta estrategia barneratu dituzte. b) Prestakuntza | hasi baino lehen zuten gaitasun maila hobetu dela nabaritu dute. c) Zer eta nola egin ikasi dute. d) Zuzendaritza taldearen gertutasuna eta balorazioa jaso dituzte. e) Ikasgeletako egoera askok ikaskuntzarako aukera ematen dute. Egoera zailenen aurrean ere, ikasteko aukera aprobetxatu dute. f) Eguneroko ikasketa sisteman formakuntza txertatzearen onura goraipatu dute. | |
Erregistro instituzionalari dagokionez, ikasturtea | hasi baino lehen izena emanda zuten 331 partehartzaileen% 47k(% 83 emakumeak ziren) 60 urte baino gehiago zituen. Eskaintzen zen plaza kopurua baino izen emate gehiago egon ziren(% 64 itxarote zerrendan gelditu zen), eta% 9k jarduera utzi egin zuen. | |
2021 | ||
Perula eta lankideen (13) ikerketan osagai anitzeko ariketaprogramak erorketen intzidentzia maila ia% 50 murriztu zuen talde esperimentalean. Sze eta lankideen (21) ikerketan esku hartzeak iraun zuen bitartean erorketa tasa 0,32ra jaitsi zen pertsonako eta urteko, esku hartzea | hasi baino lehen 1,31koa zelarik. Ondorioz, parte hartzaileen% 25ek soilik izan zuen eroriko bat programak iraun zuen 12 hilabeteetan zehar. | |
Berrikuspen honetako ikerketak hautatzerakoan, honako inklusio irizpideak ezarri ziren: ...u da, inolako patologiarik ez edukitzea, c) erorketa kopuruak aztertzea edo erortzeko arriskuekin erlazionatuta dauden aldagaiak neurtzea, d) ikerketen helburua osagai anitzeko ariketa programek erorketa kopuruan edo erorketekin erlazionatutako aldagaietan duten eragina aztertzea izatea, e) ikerketan esku hartzea egotea eta gutxienez bost astekoa izatea, eta f) ikerketan jarduera fisikoen programa | hasi baino lehen eta programa amaitutakoan neurketak egitea parte hartzaileei. Bestalde, artikuluak berrikuspen honetatik kanpo gelditzeko irizpideak hauek izan dira: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hasi | 4 (0,03) |
Lehen forma
hasi | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Osagaiz | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hasi baino | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hasi baino lehen | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |