Emaitzak: 7
2009 | ||
Sergio Barreiro IUko bozeramaleak herritarren parte | hartzeari atea zabaltzeko deia egin zuen," gure alderdiak proposamena ontzat hartzen du. Herritarren parte hartzea beharrezko ikusten dugu". | |
2011 | ||
Azkenik, sindikatuen iritziz, enpresak ezarritako Lana Erregulatzeko Txostenaren ondorioz kaleratutako langileen eskubideak murriztu egin dira, ordaindu behar zizkieten urteko 10 egunak ez baitizkiete ordaindu. " Ez dauka ez hankarik ez bururik, kaleratutako langileak berriro | hartzeari ateak ixten ari dira eta etorkizunean jende gehiago kaleratzeko arriskua dago", diote ELA eta LAB sindikatuetako delegatuak. " Ez dugu onartuko krisiaren aitzakian eta gure izenean kaleratuei ateak ixtea", erantsi dute. | |
Hemendik aurrera, bilioi bat euroz hornituko dute, eta azaleratu berrien parte | hartzeari ateak irekiko dizkiote, Txinari, kasu. | |
2014 | ||
Aitzitik, irakurleoi eskura jartzen digun mimoz aukeratutako lexiko zabal eta zehatz horrekin, esaldien ezohiko luzerarekin bezalaxe, autoreak arrisku handia hartzen du. Esaterako, esaldi asko korapilatsu xamarrak suertatzen dira eta bigarren irakurketa bat behartzen dute maiz; deskribapen zorrotzegiek, bestetik, irakurlearen parte | hartzeari ateak ixten dizkiote. | |
2017 | ||
Eta egia izanik ere prozedurok ez dutela parte hartze mekanismorik aurreikusten, debekurik ere ezartzen ez dutela gehitu behar da. Parte hartzerako aukeren zabalpena borondate politikoaren araberakoa litzateke orduan, eta gure ustez, ez dago aurreikusterik eskari handi eta aktibo baten aurrean parte | hartzeari ateak itxiko zitzaizkionik. Oraingoan Bolivia eta Ekuadorreko kasuei erreparatuz, zergatik ez status berrien gaineko eztabaidak eskualde edota merinaldeka? | |
2021 | ||
batetik, literaturaren didaktika ez dagoela sorkuntzara bideratuta eta, beraz, ez dela egiazko helburu; eta, bestetik, denbora falta, diotenaren arabera, sorkuntza literarioa lantzeko denbora asko behar delako. Eta hain zuzen ere, haien parte | hartzeari atea zabaltzen eta haien erabaki propioak hartzeko aukera eskaintzen dizkieten jarduerak edota proiektuak nabarmentzen dituzte ikasleek, eta horien artean literatur lehiaketak eta tertulia literarioak aipatzen dituzte, adibidez (LI4, LI5, LI6, LI7, LI8, LI9). Are gehiago, batzuek eskolaz kanpoko edo inguruetako ikastetxeetako literatur lehiaketa edota ekimenetan parte hartzen dutela, baita gustura parte hartu ere, onartzen dute zenbaitek, LI10 ek esaterako: | |
2023 | ||
Noski, pertsona hori kontratua izatera derrigortua egongo litzateke eta formazio minimo bat izan luke. Aukera honek merkatuaren parte | hartzeari ateak irekitzen dizkio eta hurrengo aktorearen formulaziora garamatza zuzenean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 7 (0,05) |
Lehen forma
hartzeari | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
aiurri.eus | 1 (0,01) |
uriola.eus | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Urola kostako GUKA | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hartu ate | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu ate itxi | 3 (0,02) |
hartu ate ireki | 2 (0,01) |
hartu ate zabaldu | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |