Emaitzak: 8
2011 | ||
Hezkuntza proiektu indibidualizatua adingabe bakoitzaren hezkuntzan egiten den esku | hartzea planifikatzen duen dokumentua da. Adingabe bakoitzari arreta osoa eta pertsonalizatua ematera bideratutako estrategia guztiak hartzen ditu barne. | |
2012 | ||
Esku hartze proiektuak bat etorri du proiektu instituzionalean zehaztu diren helburu orokor, nortasun ezaugarri eta printzipio metodologikoekin. Horretaz gain, kontuan izan behar ditu zentroak dauzkan antolamendu egitura eta baliabideak, gauzatu beharreko esku | hartzea planifikatu eta abian jartzeko. | |
Ikusi dugunez, esku | hartzea planifikatu egin behar da, eta planifikazioa testuinguru jakin batean sartu behar da, zenbait galderari eman beharreko erantzunen arabera. Gizarte hezkuntzako esku hartzearen kasuan, galdera hauek egin behar dira: | |
2015 | ||
Ondorioztatu dugu SDak egokiak direla ahozko hizkuntza garatzen laguntzeko, batez ere, honakoetan laguntzen dutelako irakasleei begira: esku | hartzea planifikatzen eta ahozko ekoizpenak ebaluatzen. | |
Emaitza kuantitatibo eta kualitatiboetatik jasotako ondorio nagusiak kontuan hartuta, oro har, ondorioztatu dugu SDak egokiak direla ahozko hizkuntza garatzen laguntzeko, batez ere, honakoetan laguntzen dutelako irakasleei begira: esku | hartzea planifikatzen eta ahozko ekoizpenak ebaluatzen. Bide horretan, teknologia berriak ezinbesteko baliabide bihurtzen dira. | |
2017 | ||
Minak eta Espozek Iruñearen | hartzea planifikatu bazuten ere, ez dago garbi ekintza horretan biek asmo bera zutenik: Espoz ez bezala, Mina atzerrian hezitako liberala zen eta. | |
2020 | ||
«Aurre egin behar diogu ziurgabetasun handi bati, ez dakigu noiz berreskuratu ahal izango den kultur kontsumoa eta praktika». Hori dela eta, esan du saila «eskura dauden baliabideak aztertzen» eta neurriak | hartzea planifikatzen ari dela egungo beharrei erantzuteko, Ogasun Sailarekin elkarlanean eta osasun jarraibideei jarraituz. | |
2022 | ||
Atal horretan azaltzen denez, beste esparruetan bezala sozio ekonomia arloan ere lanketa egin behar da euskararen erabilera handitzeko. Horretarako, esku | hartzea planifikatua behar da eta euskara planak dira hain zuzen bigarren atala. “Lan mundua euskalduntzeko lehen euskara planak 90eko hamarkadan egin ziren. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 8 (0,05) |
Lehen forma
hartzea | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
LANEKI | 3 (0,02) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Guaixe | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hartu planifikatu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu planifikatu ari | 1 (0,01) |
hartu planifikatu behar | 1 (0,01) |
hartu planifikatu egin | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |